உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Drone Festival Delhi:وزیراعظم مودی نے کہا-ڈرون تکنیک روزگار دینے والی ہے،2030 تک ہندوستان بنے گا’ڈرون ہب‘

    Youtube Video

    Drone Festival Delhi: پی ایم مودی نے مزید کہا کہ جب کیدارناتھ کی تعمیر نو کا کام شروع ہوا تو میرے لیے ہر بار وہاں جانا ممکن نہیں تھا۔ اس لیے میں ڈرون کے ذریعے کیدارناتھ کے کام کا مشاہدہ کرتا تھا۔

    • Share this:
      Drone Festival Delhi:نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی نے جمعہ کو دہلی کے پرگتی میدان میں دو روزہ ڈرون فیسٹیول 2022 کا افتتاح کیا۔ اس دوران انہوں نے نمائش کا معائنہ بھی کیا۔ وزیراعظم نے کہا کہ ڈرون نمائش سے متاثر ہوں۔ 2030 تک ہندوستان ڈرون کا ہب بن جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ آج میں جس بھی اسٹال پر گیا وہاں ہر کوئی فخر سے کہتا تھا کہ یہ میک ان انڈیا ہے۔

      وزیر اعظم نے کہا کہ یہ تہوار صرف ڈرون کے بارے میں نہیں ہے، یہ نیو انڈیا - نیو گورننس کا جشن ہے۔ ڈرون ٹیکنالوجی کے حوالے سے ہندوستان میں جو جوش و خروش دیکھا جا رہا ہے وہ حیرت انگیز ہے۔ یہ توانائی نظر آتی ہے، یہ ہندوستان میں ڈرون سروس اور ڈرون پر مبنی صنعت میں کوانٹم جمپ کی عکاس ہے۔ پی ایم نے کہا، یہ توانائی ہندوستان میں روزگار پیدا کرنے کے ایک ابھرتے ہوئے بڑے شعبے کی صلاحیت کو ظاہر کرتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ یہ آٹھ سال پہلے کا وقت تھا، جب ہم نے ہندوستان میں گڈ گورننس کے نئے منتروں کو نافذ کرنا شروع کیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Modi@8:پچھلے8سال میں پی ایم مودی کی خارجہ پالیسی پہنچی نئی بلندیوں پر

      یہ بھی پڑھیں:
      Modi@8:پی ایم مودی نے 8 سالوں میں بڑھائی عوام کی شراکت داری

      ڈرون سے مل جاتی ہے ترقیاتی کاموں کی جانکاری
      پی ایم مودی نے مزید کہا کہ جب کیدارناتھ کی تعمیر نو کا کام شروع ہوا تو میرے لیے ہر بار وہاں جانا ممکن نہیں تھا۔ اس لیے میں ڈرون کے ذریعے کیدارناتھ کے کام کا مشاہدہ کرتا تھا۔ آج اگر ہم سرکاری کاموں کا معیار دیکھنا چاہتے ہیں تو یہ ضروری نہیں کہ میں بتاؤں کہ مجھے وہاں معائنہ کے لیے جانا پڑے۔ اگر میں ڈرون بھیجتا ہوں تو وہ معلومات لے کر آتا ہے اور انہیں یہ بھی معلوم نہیں ہوتا کہ میں نے معلومات لی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: