உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وزرائے ماحولیات کے قومی کانفرنس سے آج خطاب کریں گےPM مودی، ان موضوع پر ہوگی بات چیت

    وزیر اعظم نریندر مودی

    وزیر اعظم نریندر مودی

    وزیراعظم نریندر مودی کی قیادت والی مرکزی حکومت ٹیم انڈیا اور کوآپریٹیو فیڈرل ازم کے جذبات کو مضبوطی دینے اور ریاست کی پالیسی تیار کرنے والوں کو قومی نقطہ نظر سے جوڑنے میں کوئی کسر نہیں چھوڑ رہی ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Gujarat | Maharashtra
    • Share this:
      وزیراعظم نریندر مودی ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام ریاستوں کے وزرائے ماحولیات کی کانفرنس کا آج جمعہ کو افتتاح انجام دیں گے۔ گجرات کے ایکتا نگر میں منعقدہ دو روزہ کانفرنس کو وزیراعظم ورچول طریقے سے خطاب کریں گے۔ کانفرنس میں جنگلاتی تحفظ پر خصوصی زور دینے کے ساتھ ہی جنگلاتی علاقہ بڑھانے پر دھیان مرکوز کیا جائے گا۔ 23 اور 24 ستمبر کو منعقد ہونے والے اس دورہ روزہ کانفرنس میں چھ سیشن ہوں گے۔ ان میں لائف، کلائمٹ چینج کے چیلنجز، ماحولیاتی پروجیکٹس کے لئے اقدامات و اس سے جڑے منصوبے، جنگلاتی مینجمنٹ، آلودگی کنٹرول و روک تھام، جنگلاتی زندگی مینجمنٹ اور پلاسٹک اور کچرہ مینجمنٹ جیسے موضوعات کو شامل کیا گیا ہے۔

      کوآپریٹو فیڈرل ازم کے جذبے کو آگے بڑھاتے ہوئے ، پلاسٹک کی آلودگی کی روک تھام سے متعلق موضوعات اور ماحولیاتی تبدیلیوں کے چیلنج پر ماحولیات کے طرز زندگی (LIFE) کو مدنظر رکھتے ہوئے۔ اس کے ساتھ ساتھ ، پلاسٹک کے فضلہ کے انتظام ، جنگلات کی زندگی اور جنگلات کے انتظام کے امور سے متعلق ریاستی ایکشن منصوبے جیسے امور پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔ اس واقعہ کا مقصد مرکز کی پالیسیوں کو بہتر طریقے سے نافذ کرنے کے لئے ریاستوں اور مرکزی حکومت کے مابین ہم آہنگی پیدا کرنا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے کیدارناتھ کے نئے تعمیراتی کاموں کا جائزہ لیں گے PM نریندر مودی

      یہ بھی پڑھیں:
      کمپنی دے رہی ہے Mental Health ٹھیک رکھنے کیلئے 11دن کی چھٹی، تفصیل یہاں جانئے

      ٹیم انڈیا اور کوآپریٹیو فیڈرل ازم کے جذبات کو مضبوطی دے رہی ہے مرکزی حکومت
      وزیراعظم نریندر مودی کی قیادت والی مرکزی حکومت ٹیم انڈیا اور کوآپریٹیو فیڈرل ازم کے جذبات کو مضبوطی دینے اور ریاست کی پالیسی تیار کرنے والوں کو قومی نقطہ نظر سے جوڑنے میں کوئی کسر نہیں چھوڑ رہی ہے۔ پی ایم مودی اس سے پہلے بھی کئی مواقع پر ٹیم انڈیا کے جذبات کو فروغ دینے والے پروجیکٹوں کی شروعات کرچکے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: