உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    New Ensign of Indian Navy: پی ایم مودی ہندوستانی بحریہ کے نئے نشان کی کریں گے نقاب کشائی

    وزیراعظم مودی (فائل فوٹو)

    وزیراعظم مودی (فائل فوٹو)

    New Ensign of Indian Navy: بیان میں کہا گیا ہے کہ 2 ستمبر کو صبح 9:30 بجے وزیر اعظم کوچی میں کوچین شپ یارڈ لمیٹڈ میں پہلے ملکی طیارہ بردار بحری جہاز آئی این ایس وکرانت کو جھنڈی دیکھائیں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Kolkata [Calcutta] | Hyderabad | Maharajpur | Assam
    • Share this:
      New Ensign of Indian Navy: پی ایم او نے ایک بیان میں کہا کہ ہندوستان کے پہلے دیسی ساختہ طیارہ بردار بحری جہاز آئی این ایس وکرانت (INS Vikrant) کی شروعات کے دوران وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) 2 ستمبر کو ہندوستانی بحریہ (Indian Navy) کے ایک نئے جھنڈے کی نقاب کشائی کریں گے۔ وزیر اعظم کوچی میں کوچین شپ یارڈ لمیٹڈ میں آئی این ایس وکرانت کو شروع کریں گے اور اس تقریب کے دوران نئے نیول جھنڈے کی نقاب کشائی بھی کریں گے۔

      پی ایم او نے ایک بیان میں کہا کہ یہ نیا جھنڈا ہندوستان کے امیر سمندری ورثے کی نمائندگی کرے گا۔ ہندوستانی بحریہ کے نائب سربراہ وائس ایڈمرل ایس این گھومڑے نے 25 اگست کو کہا تھا کہ آئی این ایس وکرانت ہند بحرالکاہل اور بحر ہند کے علاقے میں امن اور استحکام کو یقینی بنانے میں اپنا کردار ادا کرے گا۔

      یہ معلومات انڈین نیوی کی ویب سائٹ پر شیئر کی گئی ہیں۔ تقسیم ہند اور آزادی کے بعد رائل انڈین نیوی کو رائل انڈین نیوی اور رائل پاکستان نیوی میں تقسیم کر دیا گیا۔ 26 جنوری 1950 کو ہندوستان کے جمہوریہ ملک بننے کے بعد رائل لفظ کو نکال دیا گیا اسے دوبارہ ہندوستانی بحریہ کا نام دیا گیا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      غلطی سے ڈلیٹ کر دیا ہے WhatsApp میسیج تو اس نئے فیچر سے جلد لا سکیں گے واپس

      انھوں نے بتایا کہ یہ تقریباً 20,000 کروڑ روپے کی لاگت سے بنایا گیا، اسے کوچی میں ایک تقریب میں بحریہ میں شامل کیا جائے گا۔ بیان میں کہا گیا ہے کہ 2 ستمبر کو صبح 9:30 بجے وزیر اعظم کوچی میں کوچین شپ یارڈ لمیٹڈ میں پہلے ملکی طیارہ بردار بحری جہاز آئی این ایس وکرانت کو جھنڈی دیکھائیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      انسانوں سے پالتو جانوروں میں پھیل رہا ہے Monkeypox! ان احتیاطی تدابیر پر کریں عمل

      اس میں کہا گیا ہے کہ مذکورہ تقریب کے دوران وزیر اعظم امیر ہندوستانی سمندری ورثے کے لیے نئے بحری جھنڈے کی نقاب کشائی بھی کریں گے۔ 2 اکتوبر 1934 کو بحری سروس کا نام تبدیل کر کے رائل انڈین نیوی (RIN) رکھ دیا گیا، جس کا ہیڈ کوارٹر بمبئی (اب ممبئی) میں ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: