உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Narendra Modi: وزیراعظم مودی کریں گے کاشی وشوناتھ دھام پروجیکٹ کی نقاب کشائی، وارانسی میں 13 دسمبر کو طئے

    فائل فوٹو

    فائل فوٹو

    نیوز 18 نے اپبے خصوصی ذرائع سے پروجیکٹ کے بلیو پرنٹ کو حاصل کیا ہے۔ یہ پروجیکٹ 1780 میں تعمیر کردہ کاشی وشوناتھ مندر کو گنگا ندی کے کنارے پر للیتا گھاٹ سے جوڑ دے گا۔ اسی للیتا گھاٹ سے پی ایم مودی 13 دسمبر کو کاریڈور میں داخل ہوں گے

    • Share this:
      وارانسی میں 13 دسمبر کو وزیر اعظم نریندر مودی (Narendra Modi) کے ذریعہ افتتاح کیا جانے والا عظیم الشان کاشی وشوناتھ دھام پروجیکٹ 30,000 مربع میٹر پر پھیلا ہوا ہوگا جس میں ویک اینڈ پر تقریباً 40,000 لوگوں کی آمد متوقع ہے اور مہا شیو راتری اور ساوان جیسے اہم پروگراموں پر تقریباً 3 لاکھ افراد کی آمد متوقع ہے۔

      نیوز 18 نے اپبے خصوصی ذرائع سے پروجیکٹ کے بلیو پرنٹ کو حاصل کیا ہے۔ یہ پروجیکٹ 1780 میں تعمیر کردہ کاشی وشوناتھ مندر کو گنگا ندی کے کنارے پر للیتا گھاٹ سے جوڑ دے گا۔ اسی للیتا گھاٹ سے پی ایم مودی 13 دسمبر کو کاریڈور میں داخل ہوں گے اور اس کا افتتاح کریں گے اور مندر تک پیدل چلیں گے۔

      اس تقریب کے لیے ہندوستان بھر کے نامور سنتوں کو مدعو کیا گیا ہے، جس میں تمام جیوترلنگاس، پٹھادیشور اور مہامنڈلیشور کے مہنت شامل ہیں۔

      پی ایم مودی نے مارچ 2018 میں اپنے حلقے میں اس پروجیکٹ پر کام کا آغاز کیا تھا۔
      پی ایم مودی نے مارچ 2018 میں اپنے حلقے میں اس پروجیکٹ پر کام کا آغاز کیا تھا۔


      اتر پردیش بی جے پی کے سوشل میڈیا کے شریک کنوینر ششی کمار نے نیوز 18 کو بتایا کہ دریا کے کنارے کو لیزر شو اور آتشبازی سے روشن کیا جائے گا اور وارانسی میں ایک ماہ طویل بھاویہ کاشی دیویا کاشی پروگرام 13 دسمبر سے 14 جنوری تک منعقد کیا جا رہا ہے جس میں کاشی وشوناتھ مندر کے پرساد اور اس منصوبے پر ایک کتابچہ ہوگا۔ وارانسی کے ہر گھر میں بھیجا جائے گا۔ بی جے پی کے وزرائے اعلیٰ اور ہندوستان بھر سے 200 میئروں کی ایک کانفرنس کا بھی منصوبہ ہے۔

      بلیو پرنٹ

      پی ایم مودی نے مارچ 2018 میں اپنے حلقے میں اس پروجیکٹ پر کام کا آغاز کیا تھا۔ بلیو پرنٹ سے پتہ چلتا ہے کہ پروجیکٹ کا کل رقبہ 30,000 مربع میٹر پر پھیلا ہوا ہے، جس میں ہفتے کے دنوں میں 15,000، ہفتے کے آخر میں 40,000 اور چوٹی کے دوران 2.5 سے 3 لاکھ کی آمد متوقع ہے۔

      کاشی وشواناتھ دھام پریشد کی طرف سے مرکزی مندر کے احاطے، عام جگہوں جیسے راہداری، گھاٹ اور عمارتیں جیسے یاتری سوویدھا کیندر، بھوگ شالا اور نیل کنٹھ پویلین کی دیکھ بھال کی جائے گی۔ کچھ عمارتی سہولیات جیسے جلپن کیندر، گنگا ویو کیفے اور دیگر کو پبلک پرائیویٹ پارٹنرشپ ماڈل کے حصے کے طور پر مختلف اداروں کو لیز پر دیا جائے گا۔ نیوز 18 کے نامہ نگار نے 12 نومبر کو کاشی وشوناتھ دھام پروجیکٹ کا دورہ کیا ہے تاکہ کام کی جگہ پر دن رات مصروف کاموں کو معلوم کیا جاسکے ۔

      پروجیکٹ کے معمار بمل پٹیل اور وارانسی کے کمشنر دیپک اگروال بدھ کو اس پراجیکٹ کے بارے میں تفصیلی بریفنگ دیں گے۔

      قومی، بین الااقوامی، جموں و کشمیر کی تازہ ترین خبروں کے علاوہ  تعلیم و روزگار اور بزنس  کی خبروں کے لیے  نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں۔ 
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: