உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کوچی میں بولے PM Modi، بی جے پی کی حکومت والی ریاستوں میں تیزی سے دوڑ رہی ہے ترقی کی گاڑی

    Youtube Video

    مودی نے کہا، 'مرکزی حکومت ہر ضلع میں کم از کم ایک میڈیکل کالج کھولنے پر زور دے رہی ہے۔ اس اسکیم سے کیرالہ کے نوجوانوں کو کافی فائدہ ہوگا۔ آزادی کے امرت میں ملک جدید انفراسٹرکچر پر بہت زور دے رہا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Kerala, India
    • Share this:
      PM Modi In Cochi, Kerala: کوچی۔ وزیر اعظم نریندر مودی آج دو روزہ دورے پر کیرالہ پہنچ گئے۔ پی ایم مودی نے کوچی سے عوام سے خطاب کیا۔ انہوں نے کہا کہ سب کا ساتھ، سب کا وکاس، سب کا وشواس اور سب کا پریاس کے منتر پر عمل کرتے ہوئے بی جے پی حکومت بڑی بڑی قراردادوں کو کامیابی میں بدل رہی ہے۔ مرکزی حکومت کی اولین ترجیح غریب، پسماندہ، مظلوم، پسماندہ، قبائلیوں کو بنیادی سہولتیں فراہم کرنا ہے۔

      اس کے بعد پی ایم مودی کوچی میٹرو، ہندوستانی ریلوے کے 4500 کروڑ روپے سے زیادہ کے مختلف پروجیکٹوں کا سنگ بنیاد رکھیں گے اور شام 6 بجے کے قریب اسے قوم کے نام وقف کریں گے۔


      وزیر اعظم مودی نے کہا، 'کچھ دن پہلے ہی ملک کی آزادی کے 75 سال مکمل ہوئے ہیں۔ آزادی کا امرت ملک کو ترقی یافتہ قوم بنانے کے عزم پر کام کرنے کا وقت ہے۔ اس میں کیرالہ کے محنتی لوگوں کا بڑا کردار ہے۔ پی ایم نے کہا کہ بی جے پی کی قیادت والی مرکز میں این ڈی اے حکومت کیرالہ کے لوگوں کی ضروریات اور خواہشات کے تئیں بہت حساس ہے۔ ہماری حکومت ملک کے ہر غریب کو پکے گھر فراہم کرنے کی مہم چلا رہی ہے۔ پی ایم آواس یوجنا کے تحت کیرالہ کے غریبوں کے لیے تقریباً دو لاکھ پکے مکانات کو منظوری دی گئی ہے۔

      عدالت کا فیصلہ: ساس کا بہو کو طعنے دینا ظلم کے زمرے میں نہیں، جہیز و قتل کیس کا ملزم بری

      Pakistan میں بھیانک سیلاب جیسی صورتحال سے پریشان سڑک پر رہ رہی ہندو خاتون سے ریپ کی کوشش

      مودی نے کہا، 'مرکزی حکومت ہر ضلع میں کم از کم ایک میڈیکل کالج کھولنے پر زور دے رہی ہے۔ اس اسکیم سے کیرالہ کے نوجوانوں کو کافی فائدہ ہوگا۔ آزادی کے امرت میں ملک جدید انفراسٹرکچر پر بہت زور دے رہا ہے۔ مرکزی حکومت کیرالہ میں کئی اسکیموں پر تقریباً ایک لاکھ کروڑ روپے خرچ کر رہی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: