உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PMمودی کا آسام دورہ آج، کئی پروجیکٹس کا رکھیں گے سنگ بنیاد، ریلی سے بھی کریں گے خطاب

    وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi)

    وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi)

    پروگرام کے دوران وزیر اعظم 2950 سے زیادہ امرت سروور پروجیکٹوں کا سنگ بنیاد بھی رکھیں گے۔ ان امرت سرووروں کو ریاست میں تقریباً 1150 کروڑ روپے کی مجموعی لاگت سے تیار کیا جائے گا۔

    • Share this:
      نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی دیفو اور ڈبرو گڑھ میں بڑے پروگراموں کے لیے آج آسام کا دورہ کریں گے، جس کا مقصد اس شاندار ریاست کی ترقی کی رفتار کو بڑھانا ہے۔ وزیر اعظم صبح تقریبا 11 بجے کربی انگلونگ ضلع کے دیفو میں 'امن، اتحاد اور ترقی ریلی' سے خطاب کریں گے۔ وزیر اعظم کے دفتر (پی ایم او) کے مطابق، پروگرام کے دوران پی ایم مودی تعلیم کے میدان میں مختلف پروجیکٹوں کا سنگ بنیاد بھی رکھیں گے۔

      وزیر اعظم ویٹرنری کالج (دیفو)، ڈگری کالج (ویسٹ کاربی اینگلونگ) اور زرعی کالج (کولنگا، ویسٹ کاربی اینگلونگ) کا بھی سنگ بنیاد رکھیں گے۔ 500 کروڑ روپے سے زیادہ کے یہ پروجیکٹ خطے میں ہنر مندی اور روزگار کے نئے مواقع فراہم کریں گے۔ پروگرام کے دوران وزیر اعظم 2950 سے زیادہ امرت سروور پروجیکٹوں کا سنگ بنیاد بھی رکھیں گے۔ ان امرت سرووروں کو ریاست میں تقریباً 1150 کروڑ روپے کی مجموعی لاگت سے تیار کیا جائے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      قومی ترانے اورقومی گیت کے ساتھ اب بجایاجاسکے گاStateکابھی ترانہ، مرکز نے دی اصولی اجازت

      پی ایم او نے ایک بیان میں کہا کہ خطے کے امن اور ترقی کے لیے وزیر اعظم کی غیر متزلزل وابستگی حکومت ہند اور حکومت آسام کی طرف سے چھ کاربی باغی تنظیموں کے ساتھ حال ہی میں مفاہمت کی یادداشت (ایم او ایس) پر دستخط تھی۔ ایم او یو نے شمال مشرق میں امن کے ایک نئے دور کا آغاز کیا ہے۔ 'امن، ایکتا اور وکاس ریلی' میں وزیر اعظم کا خطاب پورے خطے میں امن کے اقدامات کو فروغ دے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Hate against minorities: ’نفرت کی سیاست ختم کریں‘سوسےزائدسابق بیوروکریٹس نےPM Modiکولکھاخط

      وزیر اعظم تقریباً 01:45 بجے آسام میڈیکل کالج، ڈبرو گڑھ پہنچیں گے اور ڈبرو گڑھ کینسر اسپتال کو قوم کے نام وقف کریں گے۔ بعد میں، تقریباً 3 بجے، وہ ڈبرو گڑھ کے خانیکار میدان میں ایک عوامی تقریب میں شرکت کریں گے، جہاں وہ چھ مزید کینسر اسپتالوں کو قوم کے نام وقف کریں گے اور سات نئے کینسر اسپتالوں کا سنگ بنیاد رکھیں گے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: