உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jan Aushadhi Diwas:وزیراعظم مودی آج ’جن اوشدھی کیندر‘ کے مالکوں اور استفادہ کنندگان سے کریں گے بات، ملک کے ہر بلاک میں مرکز کھولنے کا ہے ہدف

    نریندر مودی (Narendra Modi) فائل فوٹو

    نریندر مودی (Narendra Modi) فائل فوٹو

    Jan Aushadhi Diwas: ہندوستان میں تقریباً 8,600 جن اوشدھی کیندر چل رہے ہیں سب کے لیے سستی ادویات۔ اس کو فروغ دینے کے لیے یکم سے 7 مارچ تک جن اوشدھی ہفتہ منایا جا رہا ہے۔ ان مراکز سے لاکھوں لوگ سستے داموں میں ادویات خریدتے ہیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی: جن اوشدھی دیوس(Jan Aushadhi Diwas) ہر سال 7 مارچ کو پورے ملک میں منایا جاتا ہے۔ پی ایم او نے کہا کہ اس موقع پر وزیر اعظم نریندر مودی (PM Narendra Modi) جن اوشدھی کے استفادہ کنندگان کے ساتھ ساتھ جن اوشدھی کیندر کے مالکان سے 12:30 بجے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے بات چیت کریں گے۔ اس کے بعد پی ایم کا خطاب ہوگا۔ دراصل، مرکزی حکومت ملک کے لوگوں کے لیے معیاری صحت (Health care) کی دیکھ بھال کو سستی بنانے کی ہر ممکن کوشش کر رہے ہیں۔ وزیر اعظم بھارتیہ جن اوشدھی پروجیکٹ کے ذریعے عوام میں سستی اور معیاری جنرک ادویات کو مقبول بنانے کے لیے اہم قدم اٹھا رہے ہیں۔ ملک بھر میں جن اوشدھی کیندروں کو فروغ دینے کے لیے یکم سے 7 مارچ تک جن اوشدھی ہفتہ منایا جا رہا ہے۔


      جن اوشدھی دیوس کا مرکزی پروگرام 7 مارچ کو وگیان بھون، نئی دہلی میں منعقد کیا جائے گا۔ اس پروگرام میں صحت اور خاندانی بہبود اور کیمیکل اور کھاد کے مرکزی وزیر ڈاکٹر منسکھ منڈاویہ اور کیمیکل اور کھاد کے وزیر مملکت بھگونت کھوبا شرکت کریں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Election Offer ختم ہونے سے پہلے پٹرول ٹینک کروالو فل‘ راہل گاندھی نے آخر کیوں کہی یہ بات

      یہ بھی پڑھیں:
      Narendra Modi: پونے میٹرو ریل پروجیکٹ کا PM مودی نےکیاافتتاح ، سفرشروع کرنےسے پہلےخریداٹکٹ

      ہندوستان میں تقریباً 8,600 جن اوشدھی کیندر چل رہے ہیں سب کے لیے سستی ادویات۔ اس کو فروغ دینے کے لیے یکم سے 7 مارچ تک جن اوشدھی ہفتہ منایا جا رہا ہے۔ ان مراکز سے لاکھوں لوگ سستے داموں میں ادویات خریدتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: