உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    PM Modi: وزیراعظم مودی کا آج سے 3 روزہ دورہ گجرات، یہ ہے مکمل شیڈول

    وزیر اعظم مودی آج کریں گے گجرات کے موربی میں ہنومان کے مجسمے کی نقاب کشائی۔

    وزیر اعظم مودی آج کریں گے گجرات کے موربی میں ہنومان کے مجسمے کی نقاب کشائی۔

    رواں برس مارچ میں اختتام پذیر اتر پردیش سمیت 4 ریاستوں کے اسمبلی انتخابات میں بی جے پی کی جیت (BJP's victory) کے بعد وزیر اعظم کا گجرات کا یہ دوسرا دورہ ہوگا۔ اپنے دورے کے دوران پی ایم مودی مختلف ترقیاتی منصوبوں کا افتتاح کریں گے اور کئی پروجیکٹس کا سنگ بنیاد رکھیں گے۔

    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) آج یعنی 18 اپریل 2022 سے 20 اپریل تک گجرات کے 3 روزہ دورے پر ہوں گے۔ اس دوران وہ متعدد پروگراموں میں شرکت کرنے والے ہیں۔ اس سال مارچ میں اختتام پذیر اتر پردیش سمیت 4 ریاستوں کے اسمبلی انتخابات میں بی جے پی کی جیت (BJP's victory) کے بعد وزیر اعظم کا گجرات کا یہ دوسرا دورہ ہوگا۔

      اپنے دورہ گجرات کے دوران پی ایم مودی مختلف ترقیاتی منصوبوں کا افتتاح کریں گ۔ کئی پروجیکٹس کا سنگ بنیاد رکھیں گے۔ وزیر اعظم کا دورہ اس سال کے آخر میں ہونے والے گجرات اسمبلی انتخابات سے پہلے بھی ہے۔

      وزیر اعظم مودی کا 3 روزہ دورہ گجرات، مکمل شیڈول یہ ہے:

      ۔ 18 اپریل کو شام 6 بجے کے قریب وزیر اعظم گاندھی نگر میں اسکولوں کے کمانڈ اینڈ کنٹرول سینٹر کا دورہ کریں گے۔ مرکز سالانہ 500 کروڑ سے زیادہ ڈیٹا سیٹ اکٹھا کرتا ہے اور بڑے ڈیٹا اینالیٹکس، مصنوعی ذہانت اور مشین لرننگ کا استعمال کرتے ہوئے ان کا معنی خیز تجزیہ کرتا ہے۔ تاکہ طلبا کے سیکھنے کے مجموعی نتائج کو بہتر بنایا جا سکے۔

      یہ مرکز اساتذہ اور طلبا کی روزانہ آن لائن حاضری کو ٹریک کرنے میں مدد کرتا ہے۔ طلبا کے سیکھنے کے نتائج کا مرکزی اور متواتر جائزہ لینے میں مدد کرتا ہے۔ دیکھنے اور اس کے بارے میں جاننے کے لیے۔

      ۔ 19 اپریل کو وہ قوم کو وقف کریں گے اور بناس کانٹھا کے دیودر میں بناس ڈیری سنکول میں متعدد ترقیاتی پروجیکٹوں کا سنگ بنیاد رکھیں گے۔

      وزیر اعظم بنااس کانٹھا ضلع کے دیودر میں صبح 9:40 بجے کے قریب ایک نیا ڈیری کمپلیکس اور آلو پراسیسنگ پلانٹ قوم کے نام وقف کریں گے، جس کی لاگت 600 کروڑروپے سے زیادہ ہے۔

      نیا ڈیری کمپلیکس ایک گرین فیلڈ پروجیکٹ ہے۔ یہ تقریباً 30 لاکھ لیٹر دودھ کی پروسیسنگ کے قابل بنائے گا، تقریباً 80 ٹن مکھن، ایک لاکھ لیٹر آئس کریم، 20 ٹن کنڈینسڈ دودھ (کھویا) اور 6 ٹن چاکلیٹ روزانہ تیار کرے گا۔

      مزید پڑھیں: TMREIS: تلنگانہ اقلیتی رہائشی اسکول میں داخلوں کی آخری تاریخ 20 اپریل، 9 مئی سے امتحانات

      آلو کی پروسیسنگ پلانٹ مختلف قسم کی پروسیس شدہ آلو کی مصنوعات جیسے فرنچ فرائز، آلو کی چپس، آلو ٹکی، پیٹیز وغیرہ تیار کرے گا، جن میں سے بیشتر دوسرے ممالک میں برآمد کیے جائیں گے۔ یہ پلانٹس مقامی کسانوں کو بااختیار بنائیں گے اور خطے میں دیہی معیشت کو فروغ دیں گے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      ۔ 19 اپریل کو تقریباً 3:30 بجے پی ایم مودی ماریشس کے وزیر اعظم پراوِند کمار جگناتھ اور ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن (WHO) کے ڈائریکٹر جنرل ڈاکٹر ٹیڈروس گھبریئس کی موجودگی میں جام نگر میں ڈبلیو ایچ او کے عالمی مرکز برائے روایتی ادویات کا سنگ بنیاد رکھیں گے۔ GCTM دنیا بھر میں روایتی ادویات کے لیے پہلا اور واحد عالمی چوکی مرکز ہو گا۔ یہ عالمی فلاح و بہبود کے ایک بین الاقوامی مرکز کے طور پر ابھرے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: