உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    SCO Summit: وزیراعظم نریندرمودی آج SCOسمٹ سےکریں گےخطاب، افغانستان کےبحران پربھی ہوگی بات

    Youtube Video

    وزیر اعظم نریندر مودی ہندوستانی وفد کی قیادت کریں گے اور ویڈیو لنک کے ذریعے سمٹ کے پورے اجلاس سے خطاب کریں گے اور دوشنبے میں ہندوستان کی نمائندگی وزیر خارجہ ایس جے شنکر کریں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      ہندوستان آج شنگھائی تعاون تنظیم (ایس سی او سمٹ) کے 21 ویں اجلاس میں شرکت کرے گا۔ وزیر اعظم نریندر مودی آج تاجکستان کے دارالحکومت دوشنبے میں شنگھائی تعاون تنظیم کے سالانہ سربراہ اجلاس سے ڈیجیٹل خطاب کریں گے۔ اس اجلاس میں افغانستان کے بحران ، علاقائی سلامتی ، تعاون اور رابطے سمیت دیگر امور پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

      وزیر خارجہ ایس جے شنکر ایس سی او اجلاس میں شرکت کے لیے پہلے ہی دوشنبے میں موجود ہیں۔ وہ سمٹ میں ہندوستان کی نمائندگی کریں گے۔ اس میٹنگ کے بعد رابطہ میٹنگ (Outerich) ہوگی۔ اس دوران افغانستان کا معاملہ زیر بحث آئے گا۔ اس کے علاوہ علاقائی سلامتی ، تعاون اور رابطے سمیت دیگر امور پر بھی تبادلہ خیال کیا جائے گا۔ قبل ازیں وزارت خارجہ نے اپنے بیان میں کہا کہ ایس سی او کونسل کے رکن ممالک کے سربراہوں کا 21 واں اجلاس جمعہ کو دوشنبے میں ہائبرڈ فارمیٹ میں منعقد ہو رہا ہے جس کی صدارت تاجکستان کے صدر امام علی رحمان کریں گے۔

      جے شنکر ایس سی او کے رکن ممالک کے سربراہان کے افغانستان کے اجلاس میں شرکت کریں گے۔
      جے شنکر ایس سی او کے رکن ممالک کے سربراہان کے افغانستان کے اجلاس میں شرکت کریں گے۔


      افغانستان کا مسئلہ بھی آئے گا زیر بحث

      وزیر اعظم نریندر مودی ہندوستانی وفد کی قیادت کریں گے اور ویڈیو لنک کے ذریعے سمٹ کے پورے اجلاس سے خطاب کریں گے اور دوشنبے میں ہندوستان کی نمائندگی وزیر خارجہ ایس جے شنکر کریں گے۔ وزارت خارجہ کے مطابق رکن ممالک کے رہنماؤں کے علاوہ ایس سی او سربراہ اجلاس میں مبصر ممالک ، تنظیم کے سیکرٹری جنرل ، ایس سی او علاقائی انسداد دہشت گردی فریم ورک کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر ، ترکمانستان کے صدر اور دوسرے مدعو مہمان بھی خطاب کرسکتے ہیں

      دوشنبے میں ، جے شنکر ایس سی او کے رکن ممالک کے سربراہان کے افغانستان کے اجلاس میں شرکت کریں گے۔ پہلی بار ایس سی او سربراہی اجلاس ہائبرڈ فارمیٹ میں منعقد ہو رہا ہے اور یہ چوتھا سربراہی اجلاس ہے جس میں ہندوستان ایس سی او کے کل وقتی رکن کی حیثیت سے حصہ لے رہا ہے۔ ہائبرڈ فارمیٹ کے تحت ایونٹ کا کچھ حصہ ڈیجیٹل بنیادوں پر اور باقی حصہ مدعو ارکان کی جسمانی موجودگی کے ذریعے ہوتا ہے۔

      قیام کی 20 ویں سالگرہ منانے والی تنظیم

      وزارت خارجہ کا کہنا ہے کہ اس میٹنگ کی اہمیت اس لیے بھی بڑھ جاتی ہے کہ ایس سی او تنظیم اس سال اپنے قیام کی 20 ویں سالگرہ منا رہی ہے۔ وزارت کے مطابق ، اس سمٹ میں قائدین سے توقع کی جاتی ہے کہ وہ گزشتہ دو دہائیوں کے دوران تنظیم کی سرگرمیوں کا جائزہ لیں گے اور مستقبل میں تعاون کے امکان پر تبادلہ خیال کریں گے۔

      ایس سی او کا قیام 15 جون 2001 کو ہوا اور ہندوستان 2017 میں کل وقتی رکن بن گیا۔ جے شنکر اپنے دوشنبے دورے کے دوران مختلف ممالک کے اپنے ہم منصبوں کے ساتھ تبادلہ خیال بھی کریں گے۔ دوشنبے میں ہونے والے اس اجلاس میں ایران کے بھی شرکت کا امکان ہے۔ اس کے علاوہ ، چینی وزیر خارجہ وانگ یی ، روسی وزیر خارجہ سرگئی لاوروف ، پاکستان کے وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی ایس سی او اجلاس کے لیے دوشنبے کا دورہ کریں گے۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: