உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Lata Deenanath Mangeshkar Award:لتادیدی میرے لیے بڑی بہن کی طرح تھیں ،پی ایم مودی کو ملا پہلالتادیناناتھ منگیشکر ایوارڈ

    Youtube Video

    PM Modi in Mumbai:وزیراعظم نے کہا کہ میں لتا دیدی سے اکثر بات کرتا تھا۔ میں اس کی ایک بات نہیں بھول سکتا۔ وہ ہمیشہ کہتی تھی کہ آدمی اپنی عمر سے بڑا ہوتا ہے، کام سے نہیں۔ جتنا کوئی ملک کے لیے کرتا ہے، اتنا ہی بڑا ہوتا جاتا ہے۔ پی ایم مودی نے کہا کہ لتا دیدی عمر سے بڑی اور کام سے بڑی تھیں۔

    • Share this:
      Lata Deenanath Mangeshkar Award: وزیر اعظم نریندر مودی، لتا دینا ناتھ منگیشکر ایوارڈ تقریب میں شرکت کے لیے آج ممبئی پہنچے۔ ممبئی پہنچنے(PM Modi in Mumbai) پر سابق وزیراعلیٰ دیویندر فڑنویس، آدتیہ ٹھاکرے، گورنر بھگت سنگھ کوشیاری نے پی ایم مودی کا استقبال کیا۔ پروگرام میں وزیر اعظم نریندر مودی کو پہلا لتا دینا ناتھ منگیشکر ایوارڈ دیا گیا۔ اس دوران پی ایم مودی نے کہا کہ موسیقی، مراقبہ اور جذبات بھی ہیں۔ تقریب کے دوران وزیر اعظم لتا منگیشکر کو یاد کرتے ہوئے جذباتی ہو گئے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ مجھے لتا دیدی کی طرف سے ہمیشہ بڑی بہن کی طرح بے پناہ پیار ملا ہے ، انہوں نے کئی نسلوں کو محبت اور جذبات کا تحفہ دیا ہے۔ اس سے بڑی بد قسمتی کیا ہو سکتی ہے۔ کئی دہائیوں کے بعد راکھی کا یہ پہلا تہوار آئے گا، جب بہن نہیں ہو گی۔

      پی ایم مودی نے کہا کہ موسیقی آپ کو جوش سے بھر دیتی ہے۔ موسیقی نئی شروعات اور محبت کا احساس دلا سکتی ہے۔ موسیقی آپ کو حب الوطنی اور فرض شناسی کے عروج پر لے جا سکتی ہے۔ ہم سب خوش قسمت ہیں کہ ہم نے موسیقی کی اس طاقت کو لتا دیدی کے روپ میں دیکھی۔ انہوں نے کہا کہ جب یہ ایوارڈ لتا دیدی جیسی بڑی بہن کے نام موسوم ہے تو یہ ان کی محبت اور میرے لئے محبت کی علامت ہے۔ میں یہ ایوارڈ تمام ہم وطنوں کے لئے وقف کرتا ہوں۔ جس طرح لتا دیدی کا تعلق عوام سے تھا۔ اسی طرح مجھے ان کے نام پر دیا گیا یہ ایوارڈ عوام کا ہے۔ پی ایم مودی نے کہا کہ سدھیر پھڑکے نے پہلی بار میری لتا دیدی سے ملاقات کرائی تھی۔ لتا دیدی میری بڑی بہن تھیں۔

      وزیراعظم نے کہا کہ میں لتا دیدی سے اکثر بات کرتا تھا۔ میں اس کی ایک بات نہیں بھول سکتا۔ وہ ہمیشہ کہتی تھی کہ آدمی اپنی عمر سے بڑا ہوتا ہے، کام سے نہیں۔ جتنا کوئی ملک کے لیے کرتا ہے، اتنا ہی بڑا ہوتا جاتا ہے۔ پی ایم مودی نے کہا کہ لتا دیدی عمر سے بڑی اور کام سے بڑی تھیں۔

      مزید پڑھین


      پی ایم مودی نے کہا کہ لتا دیدی سادگی کی مثال تھیں۔ لتا دیدی نے موسیقی میں وہ مقام حاصل کیا کہ لوگ انہیں ماں سرسوتی کی علامت سمجھتے ہیں۔ انہوں نے تقریباً 80 سال تک موسیقی کی دنیا پر اپنی چھاپ چھوڑی۔ پی ایم مودی نے کہا موسیقی ہمارے دل کو متاثر کرتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ لتا دیدی کا جسمانی سفر ایسے وقت میں مکمل ہوا جب ملک آزادی کا امرت کا تہوار منا رہا ہے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ لتا دیدی کے والد کا نام بھی اس ایوارڈ کے ساتھ جڑا ہے۔ ہم سب منگیشکر خاندان کے مقروض ہیں۔ موسیقی کے ساتھ ساتھ لتا دیدی کے اندر حب الوطنی کا جذبہ بھی تھا۔ انہیں یہ تحریک اپنے والد دینا ناتھ جی سے ہی ملی تھی۔

      پی ایم مودی نے کہا کہ لتا جی 'ایک بھارت، شریشٹھ بھارت' کی پیشکش کی طرح تھیں۔ انہوں نے ملک کی 30 سے ​​زائد زبانوں میں ہزاروں گانے گائے۔ ہندی ہو، مراٹھی ہو، سنسکرت ہو یا دوسری ہندوستانی زبانیں، لتا جی کی آواز ہر زبان میں یکساں ہے
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: