اپنا ضلع منتخب کریں۔

    وہ دہشت گردی کو اسپانسر اور سپورٹ کرتے ہیں، انٹرنیشنل منچ سے  پی ایم مودی کا پاکستان پر حملہ

    پاکستان کا نام لیے بغیر وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ دہشت گردی کو ریاستی سرپرستی نہیں کرنا چاہیے اور نظریاتی طور پر اس کی حمایت نہیں کی جانی چاہیے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      No Money for Terror Meet: وزیر اعظم نریندر مودی نے جمعہ کو نئی دہلی میں منعقدہ عالمی سربراہی اجلاس 'نو منی فار ٹیرر' کا افتتاح کیا۔ 'دہشت گردی کے لیے کوئی پیسہ نہیں: دہشت گردی کی مالی اعانت سے نمٹنے کے لیے وزراء کی کانفرنس' سے خطاب کرتے ہوئے پی ایم مودی نے دہشت گردی کے خلاف آواز اٹھائی اور کہا کہ دہشت گردی کے خاتمے تک ہندوستان آرام سے نہیں بیٹھے گا۔ 'نو منی فار ٹیرر' چوٹی کانفرنس میں پی ایم مودی نے بالواسطہ طور پر بدنام پاکستان پر دہشت گردی کے ماسٹر کے طور پر حملہ کیا اور کہا کہ کچھ ممالک دہشت گردی کی حمایت اور اسپانسر کرتے ہیں۔

      پاکستان کا نام لیے بغیر وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ دہشت گردی کو ریاستی سرپرستی نہیں کرنا چاہیے اور نظریاتی طور پر اس کی حمایت نہیں کی جانی چاہیے۔ پاکستان کا نام لیے بغیر وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ دہشت گردی کو ریاستی سرپرستی نہیں کرنا چاہیے اور نظریاتی طور پر اس کی حمایت نہیں کی جانی چاہیے۔ پی ایم مودی نے کہا کہ یہ سب جانتے ہیں کہ دہشت گرد تنظیموں کو کئی ذرائع سے پیسہ ملتا ہے، جیسے کہ ریاستی تعاون۔ کچھ ممالک دہشت گردی کی حمایت کرتے ہیں۔ وہ دہشت گرد تنظیموں کو سیاسی، نظریاتی اور مالی مدد فراہم کرتے ہیں۔

       

      بڑے دہشت گردی ماڈیول کا پردہ فاش، 2 دہشت گرد گرفتار، لاکھوں کی نقدی سمیت ہتھیار ضبط

      آفتاب نے شردھا کا چہرہ جلایا، جسم کے کئے ٹکڑے، انٹرنیٹ سے سیکھا لاش کو ٹھکانےلگانے کاطریقہ

      انہوں نے مزید کہا کہ عالمی ادارے یہ نہ سوچیں کہ جنگ نہ ہونے کا مطلب امن ہے۔ پراکسی وارس یعنی پراکسی وار بھی بہت خطرناک ہوتی ہیں۔ دہشت گردی کی حمایت کرنے والے ممالک کے خلاف کارروائی کی جائے۔ ایسے ممالک کو الگ تھلگ کر دینا چاہیے۔ دنیا کو دہشت گردی کی خفیہ اور کھلی حمایت کرنے والوں کے خلاف متحد ہونے کی ضرورت ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: