ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

وزیر اعظم مودی نے لاک ڈاؤن سے زیادہ ’ان لاک‘میں احتیاط برتنے کی ضرورت پر زور دیا

وزیر اعظم نریندر مودی نے’من کی بات‘ میں کہا، ”کورونا کے بحران کے دوران، ملک لاک ڈاؤن سے باہر آگیا ہے۔ اب ہم ان لاک‘ کے دور میں ہیں۔ ان لاک کے اس وقت میں، دو چیزوں کا خیال رکھنا ہوگا- کورونا کو شکست دینا اور معیشت کو مضبوط بنانا۔

  • UNI
  • Last Updated: Jun 28, 2020 03:47 PM IST
  • Share this:
وزیر اعظم مودی نے لاک ڈاؤن سے زیادہ ’ان لاک‘میں احتیاط برتنے کی ضرورت پر زور دیا
لاک ڈاؤن سے زیادہ ’ان لاک‘میں احتیاط کی ضرورت: وزیر اعظم مودی

نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا ہے کہ کورونا کو شکست دینے کے ساتھ ساتھ، معیشت کو بھی مستحکم بنانا ہے اور اسی تسلسل میں لاک ڈاؤن سے زیادہ ’ان لاک‘ میں احتیاط برتنا ضروری ہے۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے اتوار کے روز اپنے ماہانہ پروگرام ’من کی بات‘ میں کہا، ”کورونا کے بحران کے دوران، ملک لاک ڈاؤن سے باہر آگیا ہے۔ اب ہم ا’ن لاک‘ کے دور میں ہیں۔ ان لاک کے اس وقت میں، دو چیزوں کا خیال رکھنا ہوگا - کورونا کو شکست دینا اور معیشت کو مضبوط بنانا۔


وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ ہمیں لاک ڈاؤن سے زیادہ اب ’ان لاک’ میں چوکس (محتاط) رہنا ہوگا۔ آپ کا ہوشیار ہونا آپ کو کورونا سے بچائے گا۔ ہمیشہ یاد رکھیں کہ اگر آپ ماسک نہیں پہنتے، دو گز کی دوری پر عمل نہیں کرتے ہیں، یا دیگر احتیاطی تدابیر اختیار نہیں کرتے ہیں تو آپ اپنے آپ کو اور دوسروں کو بھی خطرہ میں ڈال رہے ہیں۔ خاص طور پر، گھر کے بچوں اور بزرگوں کو، لہذا، میں تمام ملک کے باشندوں سے درخواست کرتا ہوں کہ آپ غفلت میں نہ رہیں، اپنا اور دوسروں کا بھی خیال رکھیں۔“


 



انہوں نے کہا کہ ان لاک کے دور میں اس طرح کی بہت ساری چیزیں ان لاک ہو رہی ہیں، جس میں ہندوستان کئی دہائیوں سے بندھا ہوا تھا۔ ہمارا کان کنی کا شعبہ برسوں سے لاک ڈاؤن میں تھا۔ تجارتی نیلامی کی منظوری کے فیصلے نے صورتحال کو یکسر بدل دیا ہے۔ کچھ دن پہلے خلائی شعبے میں تاریخی بہتری لائی گئی تھی۔ ان اصلاحات کے ذریعہ، یہ خطہ، جو برسوں سے لاک ڈاؤن کے تحت رہا، نے آزادی حاصل کرلی۔ اس سے نہ صرف خود انحصار کرنے والی ہندوستان کی مہم کو تقویت ملے گی بلکہ ملک میں بھی ٹکنالوجی میں ترقی ہوگی۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے مزید کہا کہ زراعت میں، بہت ساری چیزیں کئی دہائیوں سے لاک ڈاؤن میں پھنس گئیں۔ اب یہ شعبہ بھی کھل گیا ہے۔ اس سے کسانوں کو اپنی فصل کو کہیں بھی بیچنے کی آزادی مل گئی ہے۔ وہیں دوسری طرف، انہیں بھی زیادہ سے زیادہ قرض ملا ہے، بہت سارے سیکٹر ایسے ہیں جہاں ان تمام بحرانوں کے درمیان، تاریخی فیصلے کرنا، ترقی کی نئی راہیں کھول رہا ہے۔
First published: Jun 28, 2020 03:47 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading