உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    13th BRICS Summit:وزیر اعظم مودی آج برکس سمٹ کےاجلاس کی کریں گےصدارت، افغانستان بحران پر ہوگی بات چیت

    پی ایم مودی برکس (برازیل ، روس ،انڈیا، چین ، جنوبی افریقہ) سربراہی اجلاس کی صدارت کریں گے۔

    پی ایم مودی برکس (برازیل ، روس ،انڈیا، چین ، جنوبی افریقہ) سربراہی اجلاس کی صدارت کریں گے۔

    برکس سمٹ میں پیش رفت سے واقف ذرائع نے بتایا کہ اس اجلاس میں افغانستان سمیت اہم عالمی اور علاقائی امور پر بھی غور کیاجائیگا اورمختلف ممالک کے لیڈران دہشت گردی سے لڑنے کی ترجیح پر زور دیں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      وزیر اعظم نریندر مودی آج ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے پانچ ممالک کے گروپ (برازیل ، روس ، چین ، انڈیا اور جنوبی افریقہ) کے سالانہ سربراہی اجلاس کی صدارت کریں گے۔ وزارت خارجہ نے یہ جانکاری دی۔ اجلاس میں برازیل کے صدر جائر بولسنارو ، جنوبی افریقہ کے صدر سیرل رامافوسا ، روسی صدر ولادیمیر پوٹن اور چینی صدر شی جن پنگ شریک ہوں گے۔

      ورچوئل میٹنگ کے دوران افغانستان کے دارالحکومت کابل پر طالبان کے قبضے کے بعد کی صورتحال اور ملک سے دہشت گردی کے خطرات پر بھی تبادلہ خیال کیا جائے گا۔ برکس سمٹ میں پیش رفت سے واقف ذرائع نے بتایا کہ اس اجلاس میں افغانستان سمیت اہم عالمی اور علاقائی امور پر بھی غور کیاجائیگا اورمختلف ممالک کے لیڈران دہشت گردی سے لڑنے کی ترجیح پر زور دیں گے۔ اس میں دہشت گرد تنظیموں کی جانب سے افغانستان کی زمین کے استعمال کو روکنا شامل ہے تاکہ مستقبل میں دوسرے ممالک پر حملوں سے بچا جا سکے۔


      پی ایم مودی دوسری مرتبہ برکس سمٹ کی کریں گےصدارت

      یہ دوسرا موقع ہے کہ پی ایم مودی برکس (برازیل ، روس ،انڈیا، چین ، جنوبی افریقہ) سربراہی اجلاس کی صدارت کریں گے۔ اس سے قبل انہوں نے 2016 میں گوا سمٹ کی صدارت کی تھی۔ اس سال ہندوستان برکس کی صدارت ایک ایسے وقت میں کر رہا ہے جب برکس کا 15 واں یوم تاسیس منایا جا رہا ہے۔ 13 و اں برکس سربراہی اجلاس عملی طور پر ہندوستان کی صدارت میں منعقد ہوگا اور اس کی صدارت وزیر اعظم نریندر مودی کریں گے۔ حال ہی میں اس حوالے سے چین کی جانب سے ایک رد عمل بھی سامنے آیاتھا۔

      ہندوستان نے اپنی صدارت کے لیے چار ترجیحی علاقوں کا خاکہ پیش کیا تھا۔ یہ کثیرالجہتی نظام میں اصلاحات ، انسداد دہشت گردی ، SDGs کے حصول کے لیے ڈیجیٹل اور تکنیکی ٹولز کا استعمال ، اور لوگوں سے لوگوں کے تبادلے میں اضافہ کر رہے ہیں۔ وزارت خارجہ نے کہا کہ ان علاقوں کے علاوہ ، رہنما کورونا وائرس وبائی امراض کے اثرات اور دیگر موجودہ عالمی اور علاقائی امور پر بھی تبادلہ خیال کریں گے۔ روس نے اس سے قبل برکس کے آخری اجلاس کی میزبانی کی تھی۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: