உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Goa Election:گوا میں پی ایم مودی آج کریں گے ورچول ریلی، 20 اسمبلی سیٹوں پر ہوگا فوکس-پارٹی نے لگئای LEDاسکرین

    PM مودی کا گواکا دورہ آج۔ (فائل فوٹو)

    PM مودی کا گواکا دورہ آج۔ (فائل فوٹو)

    بی جے پی نے بتایا کہ وزیر اعلیٰ ڈاکٹر پرمود ساونت کے پارلیمانی حلقہ سانکیلم کے انتخابی انچارج دیویندر فڈنویس، ڈیسک انچارج سی ٹی روی، ریاستی صدر سدانند شیت تناوڑے اور خود سی ایم ساونت ورچوئل ریلی میں بڑی تعداد میں حامیوں کے ساتھ موجود ہوں گے۔

    • Share this:
      پناجی:گوا اسمبلی الیکشن (Goa Assembly Election 2022)کے لیے انتخابی مہم زور و شور سے چلائی جا رہی ہے۔ اس درمیان بھارتیہ جنتا پارٹی (BJP) نے ہفتے کے روز کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی(Prime Minister Shri Narendra Modi) آج شمالی گوا(North Goa) کے 20 اسمبلی حلقوں میں ایک ورچوئل ریلی کے ذریعے ہزاروں لوگوں اور پارٹی کارکنوں سے خطاب کریں گے۔ ریلی کو 20 حلقوں میں سے ہر ایک میں شناخت شدہ مقامات پر ایل ای ڈی اسکرینوں پر ٹیلی کاسٹ کیا جائے گا۔ اس ریلی میں بی جے پی کے مرکزی اور گوا کے لیڈروں کے علاوہ ہر جگہ تقریباً 500 لوگ شرکت کریں گے۔

      بی جے پی نے بتایا کہ وزیر اعلیٰ ڈاکٹر پرمود ساونت کے پارلیمانی حلقہ سانکیلم کے انتخابی انچارج دیویندر فڈنویس، ڈیسک انچارج سی ٹی روی، ریاستی صدر سدانند شیت تناوڑے اور خود سی ایم ساونت ورچوئل ریلی میں بڑی تعداد میں حامیوں کے ساتھ موجود ہوں گے۔ پارٹی نے الیکشن کمیشن آف انڈیا (ECI) کی طرف سے جاری کردہ گائیڈلائنس کو دھیان میں میں رکھتے ہوئے تمام انتظامات کیے ہیں۔ تمام COVID-19 منصفانہ طریقوں پر عمل کیا جائے گا۔

      بی جے پی نے دیگر اسمبلی حلقوں میں شناخت شدہ مقامات پر مزید سہولیات قائم کی ہیں، جن میں منڈریم، پیرنیم، بیچولم، تھیویم، ماپوسا، سیولم، سالیگاو، کالنگوٹ، پورورم، الڈونا، پنجی، تلیگاو، سینٹ کروز، سینٹ آندرے، کمبرجوا، مایا، پورم شامل ہیں۔ ، Valpoi اور Priol شامل ہیں۔ بی جے پی کے پاس بڑے پیمانے پر ڈیجیٹل فٹ پرنٹ ہے۔ وہ گوا اور ملک بھر کے لوگوں تک پہنچنے کے لیے فیس بک، ٹویٹر، انسٹاگرام، یوٹیوب سمیت اپنے تمام پلیٹ فارمز کا استعمال کریں گی۔

      اس سے قبل گزشتہ ماہ 30 جنوری کو مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ نے گوا کی راجدھانی سے تقریباً 30 کلومیٹر دور پونڈا میں ایک بند آڈیٹوریم میں بی جے پی امیدوار کے حق میں ایک جلسہ عام سے خطاب کیا تھا۔ اس دوران انہوں نے کہا تھا کہ گوا کے لوگوں کو بی جے پی کے سنہری گوا اور کانگریس کے گاندھی خاندان کے گوا میں سے ایک کا انتخاب کرنا ہے۔ کانگریس کا گاندھی خاندان گوا کو اپنے سیاحتی مرکز کے طور پر لیتا ہے۔ وہ اکثر یہاں آتے ہیں، لیکن بی جے پی کے لیے، ہم (گوا کے آنجہانی وزیر اعلیٰ) منوہر پاریکر کے ’گولڈن گوا‘ کے خواب کو پورا کر رہے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: