ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

National Doctors Day: وزیراعظم نریندرمودی شعبہ صحت کے فرنٹ لائن ورکرز سے آج کرینگے خطاب

وزیر اعظم نے ٹویٹ کیا اور کہا ، 'ہندوستان کو ، کوویڈ 19 کے خلاف جنگ میں اپنے تمام ڈاکٹروں کی کاوشوں پر فخر ہے۔ یکم جولائی کو ڈاکٹروں کا قومی دن منایا جارہاہے۔

  • Share this:
National Doctors Day: وزیراعظم نریندرمودی شعبہ صحت کے فرنٹ لائن ورکرز سے  آج کرینگے خطاب
وزیر اعظم نریندر مودی ۔ (PTI Photo)

نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی آج نیشنل ڈاکٹرزڈے کے موقع پر ملک کی طبی دنیا سے وابستہ لوگوں سے خطاب کریں گے۔ اس پروگرام کا اہتمام انڈین میڈیکل ایسوسی ایشن (IMA) کی جانب سے کیاجارہاہے۔ قومی ڈاکٹرزڈے ہر سال ۱جولائی کو منایا جاتا ہے۔ یہ دن ملک کے عظیم ڈاکٹر اور مغربی بنگال کے دوسرے وزیر اعلیٰ ڈاکٹر بیدن چندر رائے کی یوم پیدائش اور یوم وفات ہے۔ یہ دن ان کی یاد میں منایا جاتا ہے۔



وزیر اعظم نے ٹویٹ کیا اور کہا ، 'ہندوستان کو ، کوویڈ 19 کے خلاف جنگ میں اپنے تمام ڈاکٹروں کی کاوشوں پر فخر ہے۔ یکم جولائی کو ڈاکٹروں کا قومی دن منایا جارہاہے۔ کل 3 بجے میں میڈیکل کمیونٹی کو انڈین میڈیکل ایسوسی ایشن کے زیر اہتمام ایک پروگرام میں خطاب کروں گا۔ کوویڈ 19 وبا کے خلاف جنگ میں میڈیکل کمیونٹی نے ایک اہم کردار ادا کیا ہے اور اس وقت بھی ، ڈاکٹر اپنی جان کی پرواہ کیے بغیر ملک کی خدمت میں مصروف ہیں۔ وزیر اعظم اپنے خطابات میں اکثر ڈاکٹروں اور اس کے لئے فرنٹ لائنز پر کام کرنے والے دوسرے لوگوں کی تعریف کرتے رہے ہیں۔


اتوار کے روز منعقدہ من کی بات پروگرام میں پی ایم مودی نے ڈاکٹر رائے کو یاد کیا۔ انہوں نے کہا تھا ، 'یکم جولائی کو ، ہم نیشنل ڈاکٹر ڈے منائیں گے۔ ہمیں اپنے ڈاکٹر زکا احترام کرنا چاہئے ، جس نے اس بات کو یقینی بنایا کہ ہندوستان COVID-19 کے ذریعہ درپیش چیلنجوں کے سامنے سر نہیں جھکائے گا۔ یاد رہے کہ حکومت ہند نے ڈاکٹر رائے کی خدمات کے اعزاز میں 1991 میں ڈاکٹر ڈے ڈے کا آغاز کیا۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Jul 01, 2021 08:57 AM IST