உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    President of India:ہندوستان کورونا وبا کے دوران بھی سینٹ ونسنٹ اور گریناڈائنز کے ساتھ کھڑا رہا: صدر رام ناتھ کووند

    ہندوستان کورونا وبا کے دوران بھی سینٹ ونسنٹ اور گریناڈائنز کے ساتھ کھڑا رہا: صدر رام ناتھ کووند

    ہندوستان کورونا وبا کے دوران بھی سینٹ ونسنٹ اور گریناڈائنز کے ساتھ کھڑا رہا: صدر رام ناتھ کووند

    President of India: عالمی چیلنجز کا ذکر کرتے ہوئے صدر کووند نے کہا کہ گلوبلائزڈ ورلڈ آرڈر اپنے ساتھ بہت سی مشکلات بھی لے کر آیا ہے جن میں موسمیاتی تبدیلی کا چیلنج بھی شامل ہے۔ چیلنجز میں سیاسی تنازعات، سرحد پار دہشت گردی اور بین الاقوامی امن و سلامتی کے لیے سپلائی چین میں رکاوٹیں شامل ہیں۔

    • Share this:
      President of India:کنگسٹن: صدر جمہوریہ رام ناتھ کووند نے، جو سینٹ ونسنٹ اور گریناڈائنز کے سات روزہ سرکاری دورے پر ہیں، بدھ کو کہا کہ ہندوستان ہمیشہ سینٹ ونسنٹ اور گریناڈائنز (SVG) کے لوگوں کے ساتھ کھڑا ہے۔ صدر رام ناتھ کووند نے مزید کہا کہ وبائی مرض کے دوران یعنی پچھلے سال ہندوستان نے سینٹ ونسنٹ اور گریناڈائنز کو ویکسین بھیجی تھی۔

      ہندوستان نے بھیجی تھی ویکسین
      سینٹ ونسنٹ اینڈ گریناڈائنز (SVG) کی پارلیمنٹ سے خطاب کرتے ہوئے صدر نے کہا، "ہندوستان کورونا وبا کے دوران بھی SVG کے لوگوں کے ساتھ کھڑا رہاہے۔ SVG کے ساتھ اظہار یکجہتی کے لیے، ہم نے جان بچانے والی دوائیں یہاں بھیجیں۔
      صدر نے کئی چیلنجوں کا کیا ذکر
      سینٹ ونسنٹ اور گرینیڈائنز کے دورے پر موجود صدر کووند نے SVG کی کمیونٹیز پر مشتمل مختلف منصوبوں کا ذکر کیا۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ تمام ترقیاتی منصوبے یا تو مکمل ہوچکے ہیں یا تکمیل کے آخری مراحل میں ہیں۔


      عالمی چیلنجز کا ذکر کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ گلوبلائزڈ ورلڈ آرڈر اپنے ساتھ بہت سی مشکلات بھی لے کر آیا ہے جن میں موسمیاتی تبدیلی کا چیلنج بھی شامل ہے۔ چیلنجز میں سیاسی تنازعات، سرحد پار دہشت گردی اور بین الاقوامی امن و سلامتی کے لیے سپلائی چین میں رکاوٹیں شامل ہیں۔


      یہ بھی پڑھیں:
      LPG Price Hike: پھر بڑھے گھریلوLPGگیس کی قیمتیں، 1000 سے زیادہ ہوئی سلینڈر کی قیمت

      یہ بھی پڑھیں:
      خوردنی تیل ہوگا سستا! انڈونیشیا نے Palm Oil کے ایکسپورٹ پر سے پابندی ہٹانے کا کیا فیصلہ

      صدر رام ناتھ کووند نے کنگسٹاؤن میں بوٹینیکل گارڈن کا دورہ کیا، جہاں انہوں نے ایک پودا لگایا اور لوک رقص پرفارمنس کے ساتھ ان کا پرتپاک استقبال کیا گیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: