உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Wheat Export Ban:گیہوں کی برآمدات کھولنے کےلئے ہندوستان پر بڑھا دباؤ، یوروپ کے بعد امریکہ نے بھی کی درخواست

    گیہوں کے ایکسپورٹ کو کھولنے کے لئے ہندوستان پر بڑھ رہا ہے عالمی دباو۔

    گیہوں کے ایکسپورٹ کو کھولنے کے لئے ہندوستان پر بڑھ رہا ہے عالمی دباو۔

    Wheat Export Ban: منگل کو حکومت ہند کی جانب سے ایک وضاحت سامنے آئی ہے کہ گندم کی برآمد کو مکمل طور پر روکا نہیں گیا بلکہ اس پر قابو پالیا گیا ہے۔ برآمدات کا فیصلہ حکومتی سطح پر ہو گا۔ حکومتی ذرائع نے بتایا ہے کہ عالمی منڈی میں ہر ملک ایسا کرتا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی:Wheat Export Ban:گندم کی برآمدات کے حوالے سے ہندوستان پر بین الاقوامی دباؤ بڑھ رہا ہے۔ یورپی ممالک کے بعد اب امریکہ نے بھی ہندوستان پر زور دیا ہے کہ وہ اس فیصلے پر نظر ثانی کرے۔ یہ معاملہ بدھ کو ہونے والے G-7 ممالک کے خصوصی اجلاس میں بھی سامنے آنے کی امید ہے۔ ہندوستان کو بھی شرکت کی دعوت دی گئی ہے۔ دوسری جانب ہندوستان کے موقف سے واضح ہے کہ وہ گندم کی برآمد کے معاملے میں سفارتی مفادات کا خیال رکھے گا۔ جن ممالک اور علاقوں کو گندم سپلائی کی جائے گی ان کا فیصلہ عالمی نظام میں ان کی پوزیشن کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ اس وقت یوکرین روس جنگ کی وجہ سے کئی بڑے ممالک میں گندم کی سپلائی متاثر ہو رہی ہے۔ ایسے میں دنیا کے دوسرے سب سے بڑے پروڈیوسر ہندوستان کو اہم سپلائر کے طور پر دیکھا جا رہا تھا، لیکن ہندوستان نے صرف کچھ خاص معاملات میں برآمد کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ نجی شعبے کی برآمدات پر پابندی لگا دی گئی ہے۔ جس سے بین الاقوامی منڈی میں گندم کی قیمتوں میں اضافہ ہوا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Exclusive: مصر، ہندوستان سے500,000ٹن گندم خریدےگا، ہندوستان کی عالمی تجارت میں زبردست مانگ

      انڈونیشیا، ترکی، مصر جیسے بڑے ممالک کے تاجر پوری دنیا میں جہاں کہیں سے گندم خرید رہے ہیں۔ ہندوستان کے ساتھ دو طرفہ بات چیت میں کئی ممالک کے رہنماؤں نے آنے والے دنوں میں گندم کے عالمی بحران کا خدشہ ظاہر کیا ہے۔ منگل کو اقوام متحدہ میں امریکی نمائندہ لنڈا تھامس گرین فیلڈ نے کہا، 'ہمیں ہندوستان سے گندم کی برآمدات پر پابندی کی اطلاع ملی ہے۔ ہم ہر ملک سے اپیل کریں گے کہ وہ ایسا قدم نہ اٹھائے۔ اس سے عالمی سطح پر بحران بڑھے گا۔ اس حوالے سے اقوام متحدہ نے اجلاس بھی بلایا ہے جس میں ہندوستان شرکت کرے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      اقتصادی ترقی کی راہ پر مسلسل گامزن ہندوستان، GST سے ہونے والی آمدنی کا بڑھ رہا ہے دائرہ

      مکمل طور پر نہیں روکی گئی ہے برآمدات
      منگل کو حکومت ہند کی جانب سے ایک وضاحت سامنے آئی ہے کہ گندم کی برآمد کو مکمل طور پر روکا نہیں گیا بلکہ اس پر قابو پالیا گیا ہے۔ برآمدات کا فیصلہ حکومتی سطح پر ہو گا۔ حکومتی ذرائع نے بتایا ہے کہ عالمی منڈی میں ہر ملک ایسا کرتا ہے۔ انڈونیشیا سے گندم کے بدلے پام آئل کی ڈیل کو بھی خارج از امکان قرار نہیں دیا گیا۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ ہندوستان ان ممالک کی تجاویز پر زیادہ ہمدردی سے غور کرے گا جنہیں غذائی تحفظ کے لیے گندم کی ضرورت ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: