உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وزیر اعظم نریندر مودی G7 Summit کیلئے پہنچے جرمنی، ایئرپورٹ پر روایتی بینڈ کی دھن کے ساتھ کیا گیا استقبال

    Youtube Video

    pm modi g7 summit: وزیر اعظم مودی اتوار کی صبح جرمنی پہنچ گئے۔ اس دوران وزیراعظم نریندر مودی کا ایئرپورٹ پر روایتی بینڈ کی دھن کے ساتھ استقبال کیا گیا۔

    • Share this:
      نئی دہلی. وزیر اعظم نریندر مودی جرمن چانسلر اولاف شولز کی دعوت پر 26-27 جون کو ہونے والے G7 شیکھر سمیلن میں شرکت کے لیے جرمنی پہنچ گئے ہیں۔ پی ایم مودی اتوار کی صبح جرمنی پہنچ گئے۔ اس دوران وزیراعظم نریندر مودی کا ایئرپورٹ پر روایتی بینڈ کی دھن کے ساتھ استقبال کیا گیا۔ پی ایم او انڈیا نے بھی پی ایم مودی کے استقبال کا ویڈیو ٹویٹ کیا ہے۔ کانفرنس کے دوران اہم عالمی چیلنجز بشمول یوکرین تنازعہ، انڈو پیسیفک خطے کی صورتحال، خوراک اور توانائی کی سلامتی، آب و ہوا پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

      خارجہ سکریٹری ونے کواترا نے جمعہ کو صحافیوں کو یہ معلومات دی۔ انہوں نے بتایا کہ وزیر اعظم مودی 28 جون کو متحدہ عرب امارات کا دورہ کریں گے جہاں وہ ذاتی طور پر متحدہ عرب امارات کے سابق صدر اور ابوظہبی کے حکمران شیخ خلیفہ بن زاید آل نہیان کے انتقال پر انہیں خراج عقیدت پیش کریں گے۔ یہ پوچھے جانے پر کہ G7 Summit میں یوکرین کے بحران کے معاملے پر ہندوستان کا کیا موقف رہے گا۔ کواترا نے کہا کہ ہندوستان کا موقف اس وقت سے واضح ہے جب یوکرین کا بحران شروع ہوا تھا کہ جلد از جلد جنگ بندی ہونی چاہئے اور مسئلہ کو بات چیت اور سفارت کاری کے ذریعے حل کیا جانا چاہئے۔


      انہوں نے کہا کہ ہندوستان نے خوراک، توانائی کی حفاظت، مصنوعات کی افراط زر، یوکرین کے بحران کی وجہ سے عالمی سپلائی چین میں خلل سے متعلق مسائل پر مختلف منچوں پر اپنی پوزیشن واضح کی ہے۔ کواترا نے کہا کہ عالمی منچوں پر  ہندوستان کا موقف ہندوستان کے مفادات اور اس کے اصولوں سے طے ہوتا ہے اور اس میں کوئی شک یا ہچکچاہٹ نہیں ہونی چاہئے۔ G7 گروپ دنیا کے سات امیر ترین ممالک کا ایک گروپ ہے جس کی سربراہی اس وقت جرمنی کر رہا ہے۔ اس گروپ میں برطانیہ، کینیڈا، فرانس، جرمنی، اٹلی، جاپان اور امریکہ شامل ہیں۔ سیکریٹری خارجہ نے کہا کہ G7 سربراہی اجلاس جرمنی کی صدارت میں منعقد کیا جا رہا ہے جس میں ارجنٹائن، انڈونیشیا، سینیگال، جنوبی افریقہ جیسے ممالک کو بھی مدعو کیا گیا ہے۔



      China نے پھر دیا کنگال دوست کا ساتھ، پاکستان کو ملا 2.3 ارب ڈالر کا قرض

      14 ارب کی دولت کے مالک ہیں Rupert Murdoch، 4 شادی سے بنے 10 بچوں کے والد


      اہم بات یہ ہے کہ اس میٹنگ میں امریکی صدر جو بائیڈن، برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن، فرانس کے صدر ایمینوئل میکرون، کینیڈا کے وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو اور کئی دیگر اعلیٰ رہنما حصہ لے رپے  ہیں۔ کواترا نے کہا کہ اپنے دورہ جرمنی کے دوران وزیر اعظم مودی دو سیشن سے خطاب کر سکتے ہیں جس میں ایک سیشن ماحولیات، توانائی، آب و ہوا پر ہوگا اور دوسرے سیشن میں فوڈ سیکورٹی، صنفی مساوات اور جمہوریت جیسے موضوعات شامل ہوں گے۔ اس سربراہی اجلاس کے موقع پر وزیر اعظم سربراہی اجلاس میں شریک بعض ممالک کے رہنماؤں سے دو طرفہ ملاقاتیں بھی کریں گے۔ قابل ذکر ہے کہ مودی آخری بار 2 مئی کو جرمنی گئے تھے جہاں انہوں نے 6 ویں ہندوستان-جرمنی بین حکومتی مشاورتی میٹنگ میں حصہ لیا تھا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: