ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

وزیر اعظم مودی نے چوری چوہرا صد سالہ تقریب میں کہا - ملک کا اتحاد ہمارے لئے سب سے اوپر

وزیر اعظم نریندر مودی نے چوری چورا صد سالہ تقریب میں خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ملک کی ترقی میں ہمارا کسان بھی رہا ہے، کسان آتم نربھر بنیں، اس کے لئے گزشتہ 6 سالوں میں مختلف پروگرام کئے ہیں۔ کورونا کے وقت ہمارا ملک مضبوطی سے آگے بڑھا اور کسانوں نے ریکارڈ پیداوار کرکے دکھایا ہے۔

  • Share this:
وزیر اعظم مودی نے چوری چوہرا صد سالہ تقریب میں کہا - ملک کا اتحاد ہمارے لئے سب سے اوپر
وزیر اعظم مودی نے چوری چوہرا صد سالہ تقریب میں کہا - ملک کا اتحاد ہمارے لئے سب سے اوپر

گورکھپور: وزیر اعظم نریندر مودی نے چوری چورا صد سالہ تقریب میں خطاب کرتے ہوئے کہا کہ چوری چورا میں جو ہوا، وہ ایک تھانے میں آگ لگا دینے کا حادثہ نہیں تھا، وہ پیغام بہت بڑا اور وسیع تھا۔ وزیر اعظم مودی نے کہا کہ اس سے پہلے اس حادثہ کو ایک معمولی آگ زنی کے ضمن میں دیکھا گیا، لیکن آگ زنی کیوں ہوئی یہ بھی اہم ہے۔ آگ تھانے میں نہیں لگی تھی، بلکہ عوام کے دل پر لگی تھی۔ وزیر اعظم مودی نے اس خاص موقع پر ایک خصوصی ڈاک ٹکٹ بھی جاری کیا۔ یہ تقریب پورے سال چلے گی۔ اس خاص موقع پر اترپردیش کے وزیراعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ اور گورنر آنندی بین پٹیل بھی موجود تھے۔ حکومت نے چوری چورا سانحہ کے شہیدوں کے لئے میموریل سائٹ اور میوزیم کی تزئین و آرائش کی ہے۔ وہاں بڑی تعداد میں سیاح آتے ہیں۔


ضلع انتظامیہ ویڈیو اپلوڈ کے ذریعہ سے وندے ماترم گیت کی پہلی لائن کو ایک ساتھ گاکر گنیز بک آف ورلڈ ریکارڈ بنانے کی تیاری ہے۔ ضلع کے ایڈیشنل ڈسٹرکٹ آفیسر فائنانس راجیش کمار سنگھ نے بتایا، ہم بدھ کو دوپہر تک 50 ہزار ویڈیو اپلوڈ کرچکے ہیں اور امید ہے کہ یہ اعدادوشمار ایک لاکھ کو پار کر جائے گا، جس میں راشٹریہ گیت وندے ماترم کی پہلی لائن ہے۔ ہمیں امید ہے کہ ہمیں گنیز بک آف ورلڈ ریکارڈ میں مقام ملے گا۔ یہ ویڈیو جمعرات کو گنیز بک آف ورلڈ ریکارڈ کی ویب سائٹ پر اپلوڈ کی جائے گی۔ ملک کی ترقی میں ہمارا کسان بھی رہا ہے، کسان آتم نربھر بنیں، اس کے لئے گزشتہ 6 سالوں میں مختلف پروگرام کئے ہیں۔ کورونا کے وقت ہمارا ملک مضبوطی سے آگے بڑھا اور کسانوں نے ریکارڈ پیداوار کرکے دکھایا ہے۔ منڈی کسانوں کے فائدہ کا بازار بنے، اس کے لئے ایک ہزار اور منڈیوں کو انعام سے جوڑا جائے گا۔ یہ سارے فیصلے ہمارے کسان کو آتم نربھر بنائیں گے۔ زرعی قوانین کو مضبوط مزید بنائیں گے۔


وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا، ہمارے ملک میں بجٹ کا اتنا ہی مطلب ہوگیا تھا، کس کے نام پر کیا اعلان کردیا گیا۔ بجٹ کے ووٹ بینک کا اکاؤنٹ بنایا گیا تھا، پہلی حکومت نے بجٹ کا وہ منشور بنا دیا تھا جو پوری نہیں ہوتی تھی، اب پورے ملک نے سوچ اور اپروچ بدل دی ہے۔ آج کورونا سے لڑنے میں پوری دنیا میں ملک کی تعریف کی ہے۔ مختلف ممالک ہمارے کورونا ٹیکہ کاری سے سیکھ رہے ہیں۔


وزیر اعظم نے کہا، اجتماعیت کی جس طاقت نے غلامی کی بیڑیوں کو توڑا تھا، وہی طاقت ہندوستان کو دنیا میں بڑا بنائے گی۔ آپ یاد کیجئے کورونا بحران میں ہندوستان نے دنیا کے 150 ممالک کو ضروری دوا بھیجی اور اپنے شہریوں کو ملک سے لائے اور غیر ملکی شہریوں کو بیرون ملک بھیجا۔ کورونا بحران میں جو چیلنجز آئے، یہ بجٹ ان کو بھی چیلنج دے رہے ہیں۔ بڑے بڑے لوگ کہہ رہے تھے کہ اس بجٹ میں حکومت ٹیکس بڑھائے گی، لیکن حکومت نے ایسا نہیں کیا۔

 

 
Published by: Nisar Ahmad
First published: Feb 04, 2021 12:43 PM IST