உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mann Ki Baat:مودی آج کریں گے من کی بات،عوام کو دکھائیں گے’بلند ہندوستان کی بلند تصویر‘

    وزیراعظم مودی آج کریں گے  من کی بات پروگرام سے خطاب۔

    وزیراعظم مودی آج کریں گے من کی بات پروگرام سے خطاب۔

    Mann Ki Baat: وزیر اعظم مودی 29 مئی 2022 کو صبح 11 بجے آل انڈیا ریڈیو سے من کی بات پروگرام میں اپنے خیالات کا اظہار کریں گے۔ یہ اس ماہانہ پروگرام کی 89ویں قسط ہوگی۔

    • Share this:
      رانچی:Mann Ki Baat: ملک کے وزیر اعظم نریندر مودی آج من کی بات کریں گے۔ من کی بات کے نئے ایپی سوڈ سے خطاب کرتے ہوئے، ممکن ہے کہ پی ایم مودی ملک کے سلگتے ہوئے مسائل پر عام لوگوں کی رائے سننے کے بعد اس پلیٹ فارم سے کوئی اہم اعلان کریں گے۔ مانا جا رہا ہے کہ مودی حکومت کے 8 سال مکمل ہونے پر وزیر اعظم اس موقع پر بلند ہندوستان کی بلند تصویر سے ہم وطنوں کو واقف کرائیں گے۔

      پی ایم مودی کی قیادت میں مرکز میں بی جے پی حکومت کے 26 مئی کو آٹھ سال مکمل ہو گئے ہیں۔ اس دوران معاشرے کے ہر طبقے کو بااختیار بنانے کی بھرپور کوششیں کی گئیں۔ ہندوستان نے عالمی لیڈر بننے کے محاذ پر بہت تیزی سے ترقی کی۔ پی ایم مودی کی گونج ملک اور بیرون ملک سنائی دی۔ آپ کو بتادیں کہ من کی بات میں اب تک وزیر اعظم مختلف مسائل پر لوگوں سے براہ راست رابطہ کرکے عوامی مفاد کی بات کرتے رہے ہیں۔ اس دوران کئی ریاستوں کے لوگوں سے بات کرنے کے بعد پی ایم مودی نے بھی لوگوں کے سامنے اپنی متاثر کن کہانیاں رکھی ہیں۔ پی ایم مودی کی من کی بات میں نوجوانوں کا بہت ذکر ہوتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      یوریا کی ایک بوری جتنی طاقت، اب ایک بوتل میں‘ PM مودی نے کیا نینو یوریا پلانٹ کا افتتاح

      یہ بھی پڑھیں:
      آٹھ سالوں میں کچھ ایسا نہیں کیا، جس سے ملک کے عوام کو سر جھکانا پڑے: PM مودی

      بی جے پی کے قومی نائب صدر، جھارکھنڈ کے سابق وزیر اعلی رگھوبر داس نے کہا کہ قابل احترام وزیر اعظم نریندر مودی اتوار کو ہم وطنوں کے ساتھ 'من کی بات' کا اشتراک کریں گے۔ انہوں نے بڑی تعداد میں نوجوانوں اور بی جے پی کارکنوں سے من کی بات سننے کی اپیل کی ہے۔ انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم مودی 29 مئی 2022 کو صبح 11 بجے آل انڈیا ریڈیو سے من کی بات پروگرام میں اپنے خیالات کا اظہار کریں گے۔ یہ اس ماہانہ پروگرام کی 89ویں قسط ہوگی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: