உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Punjab:بھگونت مان کی آج تاجپوشی، بھگت سنگھ کے گاوں پہنچے گورنر، کجریوال-سسودیا سمیت کئی بڑے قائدین ہوں گے شامل

     بھگوت مان۔(فائل فوٹو)

    بھگوت مان۔(فائل فوٹو)

    بھگونت مان کل تقریباً 12:30 بجے وزیر اعلیٰ کے عہدے کا حلف لیں گے۔ اس حلف برداری کا پروگرام بھگت سنگھ کے آبائی گاؤں نواں شہر کے کھٹکر کلاں میں ہوگا۔ اس پروگرام کے لیے گورنر پنجاب کھٹکڑ کلاں پہنچ کر حلف دلائیں گے۔ بڑے وی آئی پی چہرے کے طور پر، صرف اروند کیجریوال ہی حلف برداری کے پروگرام میں شرکت کریں گے۔

    • Share this:
      امرتسر: عام آدمی پارٹی (AAP) کے رہنما بھگونت مان(Bhagwant Mann) کی بدھ کو پنجاب کے وزیر اعلیٰ کے طور پر حلف برداری کی تقریب(Oath Taking Ceremony) کے لیے وسیع انتظامات کیے گئے ہیں۔ یہ تقریب شہید بھگت سنگھ (ایس بی ایس) نگر ضلع میں واقع کھٹکڑکلاں گاؤں میں منعقد کی جائے گی، جو آزادی کے ہیرو بھگت سنگھ کا آبائی گاؤں ہے۔ عام آدمی پارٹی کے ذرائع نے بتایا کہ مان بدھ کو اکیلے ہی حلف لیں گے۔ پنجاب کے گورنر بنواری لال پروہت حلف لینے کے لیے کھٹکڑکلاں گاؤں پہنچ گئے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Elections 2022 : اترپردیش، اتراکھنڈ، گوا اور منی پور کے لئے BJP نے نامزد کئے آبزرور

      پنجاب کابینہ میں وزیراعلیٰ سمیت 18 وزراء ہوسکتے ہیں۔ دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال اور پارٹی کے دیگر رہنما حلف برداری کی تقریب میں شرکت کریں گے۔ حالیہ نتائج میں AAP نے پنجاب اسمبلی کی 117 سیٹوں میں سے 92 سیٹوں پر کامیابی حاصل کی ہے۔ حکام کا اندازہ ہے کہ تقریب میں تین لاکھ سے زیادہ لوگ شرکت کر سکتے ہیں۔ بھگونت مان، جو پنجاب کے وزیر اعلی کے طور پر حلف لینے جا رہے تھے، انہوں نے ریاست کے لوگوں کو حلف برداری کی تقریب میں شرکت کی دعوت دی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      UP MLC Election: بی جے پی نے طےکرلئے ایم ایل سی امیدواروں کے نام، جانیں کب جاری ہوگی فہرست


      بڑی تعداد میں لوگوں کے جمع ہونے کی امید
      ذرائع نے بتایا کہ بھگونت مان کل تقریباً 12:30 بجے وزیر اعلیٰ کے عہدے کا حلف لیں گے۔ اس حلف برداری کا پروگرام بھگت سنگھ کے آبائی گاؤں نواں شہر کے کھٹکر کلاں میں ہوگا۔ اس پروگرام کے لیے گورنر پنجاب کھٹکڑ کلاں پہنچ کر حلف دلائیں گے۔ بڑے وی آئی پی چہرے کے طور پر، صرف اروند کیجریوال ہی حلف برداری کے پروگرام میں شرکت کریں گے۔ اس کے علاوہ دہلی اور پنجاب کے عام آدمی پارٹی کے تمام بڑے لیڈر بھی وہاں موجود ہوں گے۔ پیلے رنگ کی پگڑی اور چنری میں ایک لاکھ سے زائد افراد کے جمع ہونے کا امکان ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: