உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اب گھر بیٹھے آسانی سے آرڈر کرپائیں گے پوری فیملی کے لئےPVC Aadhaar Card، بے حد آسان ہے طریقہ

    اب گھر بیٹھے آسانی سے آرڈر کرپائیںگے پوری فیملی کے لئےPVC Aadhaar Card

    اب گھر بیٹھے آسانی سے آرڈر کرپائیںگے پوری فیملی کے لئےPVC Aadhaar Card

    پی وی سی کارڈ کو پولی وینیل کلورائیڈ کارڈ کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ درحقیقت، پی وی سی آدھار کارڈ میں جدید ترین حفاظتی خصوصیات درج ہیں۔ ساتھ ہی یہ آدھار کارڈ بھی واٹر ریزسٹنٹ ہے، جس پر پانی کا کوئی اثر نہیں ہوگا۔ اس کے علاوہ اس میں اچھی کوالٹی کی پرنٹ اور لیمینیشن بھی دی گئی ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: آدھار کارڈ سب سے اہم دستاویزات میں سے ایک ہے، جس کے بغیر آپ کے بہت سے کام میں رکاوٹ آسکتی ہے۔ چاہے وہ پرائیویٹ ہو یا سرکاری کام، سب سے پہلے آدھار نمبر کا مطالبہ کیا جاتا ہے، اس لیے آپ کے پاس مکمل طور پر اپ ڈیٹ شدہ آدھار کارڈ کا موجود ہونا بہت ضروری ہے۔ دراصل آدھار کارڈ کو نہ صرف شناختی ثبوت کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے بلکہ ایڈریس پروف کے طور پر بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ ہر شخص اپنی جیب میں کچھ اہم دستاویزات رکھتا ہے، تاکہ آپ کے پاس ہر صورت میں چیزیں دستیاب ہوں۔

      پولی وینیل کلورائیڈ(PVC)آدھار کارڈ: پی وی سی کارڈ کو پولی وینیل کلورائیڈ کارڈ کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ درحقیقت، پی وی سی آدھار کارڈ میں جدید ترین حفاظتی خصوصیات درج ہیں۔ ساتھ ہی یہ آدھار کارڈ بھی واٹر ریزسٹنٹ ہے، جس پر پانی کا کوئی اثر نہیں ہوگا۔ اس کے علاوہ اس میں اچھی کوالٹی کی پرنٹ اور لیمینیشن بھی دی گئی ہے۔ آپ اس پی وی سی آدھار کارڈ کو پرس میں ایک درست آدھار کے طور پر آسانی سے لے جا سکتے ہیں۔

      اب کوئی بھی شخص گھر بیٹھے آسانی سے پی وی سی آدھار کارڈ کا آرڈر دے سکتا ہے۔ UIDAI سے موصول ہونے والی معلومات کے مطابق، اب کوئی شخص ایک موبائل نمبر سے پورے خاندان کے لیے پی وی سی آدھار کارڈ آن لائن آرڈر کر سکتا ہے۔ پورے خاندان کے لیے پی وی سی آدھار کارڈ حاصل کرنے کا طریقہ کافی آسان ہے۔ پی وی سی کارڈ پر آدھار کا دوبارہ پرنٹ کروانے کے لیے، UIDAI نے 50 روپے فیس رکھی ہے، یعنی اس کے لیے آپ کو 50 روپے خرچ کرنے ہوں گے۔ اس کے علاوہ اسپیڈ پوسٹ کی قیمت بھی اس کے ساتھ جڑی ہوئی ہے۔

      آن لائن طریقہ: پی وی سی آدھار کارڈ آن لائن آرڈر کرنے کے لیے، پہلے آپ کو UIDAI کی آفیشل ویب سائٹ (https://uidai.gov.in) پر جانا ہوگا۔ اس کے بعد، آپ کو مائی آدھار کے سیکشن میں جانا ہوگا اور ’آدھار پی وی سی کارڈ آرڈر کریں‘ کا آپشن منتخب کرنا ہوگا۔ جیسے ہی آپ اس آپشن کو منتخب کرتے ہیں، اب آپ کو اپنا 12 نمبر آدھار یا 16 نمبر کا ورچوئل شناختی نمبر یا 28 نمبر کا آدھار اندراج ID درج کرنا ہوگا۔ (ان تین اختیارات میں سے کسی ایک کی ضرورت ہوگی)

      اس کے بعد، آپ کو سیکیورٹی کوڈ یا کیپچا کوڈ بھرنا ہوگا اور اس کے بعد درخواست OTP کے بٹن پر کلک کریں۔ جیسے ہی آپ OTP بھیجیں گے، OTP نمبر آپ کے رجسٹرڈ موبائل نمبر پر آجائے گا۔ OTP تصدیق مکمل کرنے کے لیے جمع کرائیں بٹن پر کلک کریں۔ اس کے بعد آپ کے پاس اسکرین پر پی وی سی کارڈ پری وویو کاپی آجائے گی۔ آخر میں، آپ کو ادائیگی کا اختیار منتخب کرنا ہوگا۔ اس میں آپ ڈیجیٹل طریقے سے 50 روپے ادا کرکے پی وی سی آدھار کارڈ کا آرڈر دے سکیں گے۔

      سیکوریٹی فیچر سے لیس: پی وی سی آدھار کارڈ جدید حفاظتی خصوصیات سے لیس ہے۔ اس نئے کارڈ میں ایک ہولوگرام، Guilloche پیٹرن، گھوسٹ امیج اور مائیکرو ٹیکسٹ فیچرس دئیے گئے ہیں۔ وہیں اسکینر کی مدد سے اسےفوری ویریفائی کیا جاسکتا ہے، اس کے لیے انٹرنیٹ کی ضرورت نہیں ہوگی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: