ہوم » نیوز » وطن نامہ

سوال۔جواب: کیا خاتون اور مرد دونوں مشت زنی کرتے ہیں؟ کیا یہ بری عادت ہے؟ 

مشت زنی ایک بری عادت ہے۔ یہ ایک برا خیال ہے۔ اگر آپ کے ذہن میں ایسی الجھن ہے تو آپ کو بھی اسے دور کرنا چاہئے۔

  • Share this:
سوال۔جواب: کیا خاتون اور مرد دونوں مشت زنی کرتے ہیں؟ کیا یہ بری عادت ہے؟ 
علامتی تصویر

سوال: مشت زنی کیا ہے؟ خاتون اور مرد دونوں یہ کرتے ہیں؟ کیا یہ ایک بری عادت ہے؟

سیکسالوجسٹ ڈاکٹر پارس شاہ۔۔

جواب: مشت زنی ایک ایسا کام ہے جو مرد اپنی زندگی میں کئی مرتبہ کرتے ہیں جبکہ زیادہ تر خواتین نے اہنی زندگی میں ایک مرتبہ مشت زنی کیا ہوتاہے۔ زندگی مین مرد اور خواتین دونوں کئی بار مشت زنی کرتے ہیں۔ ایسا کرنے سے پہلے یہ جاننا ضروری ہے کہ کیا یہ خراب ہے؟ کیا اس سے صحت پر کوئی منفی اثر پڑتا ہے؟ میں آپ کو بتاتا چلوں کہ مشت زنی مرد اور عورت دونوں میں سے کسی کے لئے برا نہیں ہے۔

<br


مشت زنی ایک اچھی عادت ہے۔ یہ ایک غلط فہمی ہے کہ مشت زنی سے جنسی کمزوری ، جنسی بیماری ہوسکتی ہے۔ یہ یقین اس حد تک ہے کہ مشت زنی مستقبل میں نامردی کی وجہ بن سکتی ہے۔ تاہم، یہ سب ایک غلط فہمی ہے۔ مشت زنی دراصل ایک اچھی عادت ہے۔ کیوں کہ جب آپ کی ایک خاص عمر ہے اور آپ کا کوئی ساتھی نہیں ہے تو پھر یہ مناسب نہیں ہے کہ آپ نے شادی سے پہلے جنسی تعلقات قائم کئے ہیں یا کسی کے ساتھ سیکس کیا ہے۔ اس سے ایچ آئی وی (HIV ) اور ایڈس (AIDS) جیسی بیماریاں پیدا ہوسکتی ہیں۔
<br

اگر کوئی عورت ہے تو پھر وہ حاملہ ہونے کا زیادہ امکان رکھتی ہے۔ ایسے وقت میں مشت زنی کرنا ایک اچھی عادت ہے۔ اس سے کوئی نقصان نہیں ہوتا ہے۔
مشت زنی ایک بری عادت ہے۔ یہ ایک برا خیال ہے۔ اگر آپ کے ذہن میں ایسی الجھن ہے تو آپ کو بھی اسے دور کرنا چاہئے۔ کیونکہ اگر ایسا ہوتا تو ہندوستان 120 کروڑ کی آبادی کو پار نہیں کر پاتا۔
First published: Feb 02, 2020 02:15 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading