உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    خوشخبری: اب آرام سے جائیں گھومنے، ریلوے نے طویل مسافت کی 21 ٹرینوں میں بڑھائے27کوچس

    انڈین ریلوے (علامتی تصویر)

    انڈین ریلوے (علامتی تصویر)

    Railway coaches increased: چھٹیاں شروع ہوتے ہی لوگ ریلوے کی ویب سائٹ پر بکنگ کے لیے ٹکٹ خریدنا شروع کر دیتے ہیں۔ لیکن تحفظات کی لمبی قطار دیکھ کر وہ مایوس ہو جاتے ہیں۔ اس مسئلے کو حل کرنے کے لیے نارتھ ویسٹرن ریلوے نے بیک وقت 21 ٹرینوں میں 27 بوگیوں کو مستقل طور پر بڑھا دیا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: Railway coaches increased: گرمیوں کی تعطیلات کی آمد کے ساتھ ہی ٹرینوں میں ریزرویشن کا زبردست دباؤ ہے۔ مسافروں کی تعداد دگنی سے بھی بڑھ گئی ہے۔ اس کے فوری حل کے لیے ریلوے نے خصوصی عارضی ٹرینیں چلانی شروع کیں لیکن یہ انتظامات بھی ناکافی ثابت ہوئے۔ اس لیے نارتھ ویسٹرن ریلوے نے اب ایک ساتھ 21 ٹرینوں میں 27 ڈبوں کی تعداد میں مستقل طور پر اضافہ کر دیا ہے۔ اب امید کی جا رہی ہے کہ اس قدم سے مسافروں کا سفر آسان ہو جائے گا۔ ان کوچز کو ایسی ٹرینوں میں شامل کیا گیا ہے جو مذہبی، تاریخی اور سیاحتی مقامات والے شہروں سے جڑی ہوئی ہیں۔

      گرمیوں کی چھٹیاں شروع ہو چکی ہیں۔ ان چھٹیوں میں لوگ اکثر بچوں کے ساتھ گھومنے پھرنے کے لیے نکل جاتے ہیں۔ ان چھٹیوں کا سب سے زیادہ دباؤ ریلوے پر آتا ہے۔ اکثر گھرانے بچوں کی چھٹیوں کا انتظار کرتے ہیں تاکہ وہ سال بھر کی تھکاوٹ کو دور کرنے کے لیے کسی پہاڑی مقام یا تاریخی مقامات کی سیر کریں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Explained: پلانٹ پر مبنی دودھ کی مصنوعات کے بارے میں آپ کیاجانتے ہیں؟ یہاں جانیےمکمل تفصیل

      سب سے آسان اور آرام دہ راستہ ہے’ٹرین‘
      ایسے میں پبلک ٹرانسپورٹ کا سب سے آسان اور آرام دہ ذریعہ ٹرین ہے۔ چھٹیاں شروع ہوتے ہی لوگ ریلوے کی ویب سائٹ پر بکنگ کے لیے ٹکٹ خریدنا شروع کر دیتے ہیں۔ لیکن تحفظات کی لمبی قطار دیکھ کر وہ مایوس ہو جاتے ہیں۔ اس مسئلے کو حل کرنے کے لیے نارتھ ویسٹرن ریلوے نے بیک وقت 21 ٹرینوں میں 27 بوگیوں کو مستقل طور پر بڑھا دیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Mustard Oil Price Down: سستے ہوئے ان تمام کھانے والے تیلوں کےدام، اپنے شہر کی قیمتیں جانئے

      اس اہم روٹ کی ٹرینوں میں بڑھائے گئے کوچس
      ان 21 اہم راستوں میں ادے پور، نیوجلپائی گوڑی، شالیمار، باندرہ ٹرمینس، اجمیر، کامکھیا، مدار، کولکتہ، گومتی نگر، اندور، باڑمیر، یشونت پور، کولکتہ، پوری، دادر، حصار، کوئمبٹور، ناندیڑ، شری گنگا نگر، بیوانی، کانپور، دہلی سرائے اور آگرافورٹ شامل ہیں۔ ان اہم راستوں پر مذہبی اور سیاحتی دونوں مقامات شامل ہیں۔ اس لیے 27 اضافی کوچز کی وجہ سے مسافروں کو سیٹ حاصل کرنے میں آسانی ہوگی۔ اس کے ساتھ ساتھ کچھ اور روٹس کا مطالعہ بھی جاری ہے جس پر مستقل بنیادوں پر کوچز میں اضافے کا امکان ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: