ہوم » نیوز » وطن نامہ

Lockdown in Rajasthan:راجستھان میں آج سے15دنوں تک جاری رہے گی پابندیاں

راجستھان کے وزیراعلی اشوک گہلوت (Ashok Gehlot) کے مطابق یہ پابندیاں 19 اپریل پیر سے نافذ العمل ہیں اور 3 مئی کی صبح 5 بجے تک نافذ العمل رہیں گی۔

  • Share this:

راجستھان کے وزیراعلی اشوک گہلوت (Ashok Gehlot) نے 3 مئی تک کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے جن انوشاسن پاخوارہ ؍ جے اے پی (Jan Anushashan Pakhwara Restrictions) کا اعلان کیا ہے۔جے اے پی عام طور پر ہفتے کے آخر میں اعلان کردہ کرفیو (شام 6 بجے 16 اپریل سے صبح 5 بجے ، 19 اپریل تک ) کی توسیع ہے ۔ تاہم حکومت نے اسے نہ تو لاک ڈاؤن کہا ہے اور نہ ہی اس کا نام کرفیو رکھا ہے، اس کی بنیادی وجہ اس کی ترجمانی ہے کیونکہ ماضی میں ان جیسے اقدامات پر عمل درآمد ہوتا رہا ہے۔



یہ پابندیاں 19 اپریل پیر سے نافذ العمل ہیں اور 3 مئی کی صبح 5 بجے تک نافذ العمل رہیں گی۔گہلوت نے ٹویٹ کیا کہ ’’کووڈ۔19 کے پھیلاؤ کو موثر کنٹرول اور روک تھام کے لئے ریاست میں خود کار نظم و ضبط کے تحت مختلف سرگرمیوں پر پابندی لگانے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔


عوامی نظم و ضبط کے دوران سرکاری دفاتر، بازار، مال اور تمام کام کے مقامات بند رہیں گے۔

وزیراعلیٰ نے کہا کہ عوامی مقامات، بازاروں، کام کی جگہوں وغیرہ میں معمول کی سرگرمیوں کا تسلسل ہجوم کا باعث بنتا ہے جس کی وجہ سے انفیکشن پھیلتا ہے۔ اس پر قابو پانے کے لئے پیر (19 اپریل) سے شروع ہونے والے عوامی نظم و ضبط کے دوران ریاست کے تمام کام کے مقامات، کاروباری اداروں اور بازاروں کو بند رکھنا چاہئے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Apr 19, 2021 03:39 PM IST