உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Hyderabad: پی ایم Modi آج کریں گے اسٹیچو آف ایکوالیٹی کی نقاب کشائی

    حیدرآباد میں رامانوجاچاریہ سوامی کا مندر بنایا گیا۔

    حیدرآباد میں رامانوجاچاریہ سوامی کا مندر بنایا گیا۔

    دنیا کے دوسرے سب سے اونچے بیٹھے ہوئے مجسمے میں 1800 ٹن سے زیادہ پنچ لوہا استعمال کیا گیا ہے جس میں سونا، چاندی، تانبا، پیتل اور زنک شامل ہے۔ بت اور پورے مندر کے احاطے کا تصور تریدنڈی شری چنا جیار سوامی نے پیش کیا ہے۔

    • Share this:
      حیدرآباد:سنت رامانوج چاریہ(Saint Ramanujacharya) کے 12 روزہ 1000 ویں یوم پیدائش کی یاد میں سری رامانوج سہسرابدی(Sri Ramanuja Sahasrabdi) کی تقریبات تیسرے دن حیدرآباد کے مضافات میں واقع موچنتل میں شاندار انداز میں منعقد کی گئیں۔ اشٹاکشری(Ashtakshari) منتر کے جاپ کے ساتھ شروع ہونے والا یہ تہوار 5000 سے زیادہ رتویکوں کی موجودگی میں 14 فروری تک جاری رہے گا۔ شہر بھر سے لوگ روحانیت میں غرق ہونے کے لیے رام نگرم سائٹ پر پہنچے۔ شری لکشمی نارائن مہایگیہ کا اہتمام 1.5 لاکھ لیٹر خالص گائے کے گھی سے کیا جاتا ہے۔ چنا جیار سوامی نے کہا، ’یہ یگیہ کوویڈ 19 کے اثرات کو کم کرنے اور ہمیں نفرت، عدم مساوات ودیگر سے نجات دلانے کے لیے ہے۔‘ چوتھے دن، انوستھانم منتر کا جاپ کیا جائے گا، جس کا مقصد ماحولیاتی آلودگی کو روکنا اور معاشرے کی فلاح و بہبود میں مدد کرنا ہے۔

      وہیں، تلنگانہ کے سی ایم کے سی آر نے اپنی اہلیہ شوبھا کے ساتھ اس مقام کا دورہ کیا اور امید ظاہر کی کہ چینا جیار سوامی کے موچنتل آشرم میں رامانوجن کے سمانتھا مورتی کا مجسمہ جلد ہی ریاست کا ایک بڑا سیاحتی مقام بن جائے گا۔ سنت اور انقلابی رامانوج نے تقریباً 1,000 سال پہلے سب کو مساوات، احترام اور امن کی تبلیغ کی۔ آشرم کا دورہ کرنے کے بعد انہوں نے کہا کہ جیرا سوامی کے ہندوستان اور دنیا بھر میں شاگرد ہیں۔

      پی ایم مودی آج رامانوج چاریہ کے مجسمے کی کریں گے نقاب کشائی
      وزیر اعظم نریندر مودی آج یعنی 5 فروری کو حیدرآباد میں رامانوج چاریہ کے مجسمے کی نقاب کشائی کریں گے۔ اس کے لیے وہ ہفتہ کو ہی حیدرآباد کے لیے روانہ ہوں گے اور دوپہر 2:45 بجے پٹانچیرو میں واقع انٹرنیشنل کور ریسرچ انسٹی ٹیوٹ فار سیمی ایرڈ ٹراپکس (ICRISAT) کیمپس کا دورہ کریں گے۔ اس کے بعد شام 5 بجے وہ اسٹیچو آف ایکویلیٹی کو ملک کے نام وقف کریں گے۔ ساتھ ہی کے سی آر نے چیف سکریٹری سومیش کمار کو ہدایت دی ہے کہ وہ وزیر اعظم کے دورہ حیدرآباد اور ان کے آشرم کے لیے وسیع انتظامات کریں۔

      216 فٹ اونچی ہے اسٹیچو آف ایکوالیٹی
      مجسمہ مساوات یا اسٹیچو آف ایکوالیٹی 216 فٹ اونچی ہے۔ یہ 11 ویں صدی کے بھکتی سنت سری رامانوج چاریہ کی یاد میں بنایا گیا ہے، جنہوں نے عقیدے، ذات پات سمیت زندگی کے تمام پہلوؤں میں مساوات کے خیال کو فروغ دیا۔ دنیا کے دوسرے سب سے اونچے بیٹھے ہوئے مجسمے میں 1800 ٹن سے زیادہ پنچ لوہا استعمال کیا گیا ہے جس میں سونا، چاندی، تانبا، پیتل اور زنک شامل ہے۔ بت اور پورے مندر کے احاطے کا تصور تریدنڈی شری چنا جیار سوامی نے پیش کیا ہے۔ پروگرام کے دوران شری رامانوج چاریہ کی زندگی کے سفر اور تعلیم پر 3D پریزنٹیشن میپنگ دکھائی جائے گی۔ اسی وقت، پی ایم نریندر مودی 108 دیویا دیشموں کی آئیڈینٹکل ری کریئیشن ​​کا بھی دورہ کریں گے جو مجسمہ مساوات کے اطراف واقع ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: