உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    حیدرآباد میں کووڈ سے صحت یاب مریض کے دماغ میں عجیب و غریب وائٹ فنگس (White Fungus) کا انکشاف!

    کووڈ سے صحت یاب مریض کے دماغ میں عجیب و غریب وائٹ فنگس

    کووڈ سے صحت یاب مریض کے دماغ میں عجیب و غریب وائٹ فنگس

    متعلقہ مریض اس سال مئی میں کووڈ 19 سے صحت یاب ہوا تھا اور اعضا کی کمزوری اور بولنے میں دشواری پیدا کی تھی۔ دماغ کے اسکین سے جمنے جیسی ترکیبیں سامنے آئیں جو ادویات لینے کے بعد بھی کم نہیں ہوئیں۔

    • Share this:
      حیدرآباد میں عالمی وبا کورونا وائرس (Covid-19) سے متاثر ہو کر صحت یاب مریض کے دماغ میں سفید پھپھوندی (White Fungus) یا ایسپرجیلس (Aspergillus) کا پھوڑا بننے کا کیس سامنے آیا ہے۔متعلقہ مریض اس سال مئی میں کووڈ 19 سے صحت یاب ہوا تھا اور اعضا کی کمزوری اور بولنے میں دشواری پیدا کی تھی۔ دماغ کے اسکین سے جمنے جیسی ترکیبیں سامنے آئیں جو ادویات لینے کے بعد بھی کم نہیں ہوئیں۔ یہ صرف سرجری کے بعد ہی تھا کہ ڈاکٹروں نے پایا کہ سفید فنگس نے مریض کے دماغ میں پھوڑا بنا دیا ہے۔

      ڈاکٹر پی رنگنادھم Dr P Ranganadham سینئر نیورو سرجن سنشائن ہسپتال نے اس واقعے کو نایاب قرار دیا اور مریض کے دماغ میں سفید فنگس کے داخل ہونے کے راستے پر قیاس کیا۔

      ’’یہ کیس منفرد ہے کیونکہ دماغ میں سفید فنگس کے ذریعے ایک پھوڑا بنتا ہے۔ انفیکشن کوویڈ 19 سے بحالی کے بعد ہے۔ عام طور پر کوویڈ 19 کے مریضوں میں فنگل انفیکشن پایا جاتا ہے اگر وہ ذیابیطس کے مریض ہوں۔ مریض غیر ذیابیطس کا مریض ہے۔ پیراناسل سینوس واضح طور پر اس بات کی نشاندہی کر رہے ہیں کہ سفید فنگس کالے فنگس کے برعکس ناک سے دماغ میں داخل نہیں ہوئی تھی‘‘۔

      مریض کی حالت کے بارے میں مزید تفصیلات بتاتے ہوئے ڈاکٹر پی رنگا ندھم نے کہا کہ مریض نے اعضا میں کمزوری اور ہسپتال میں داخل ہونے کے چھٹے دن بولنے میں دشواری کی شکایت شروع کر دی ہے۔ ابتدائی طور پر انہوں نے کہا کہ مریض کو ہیماتوما کا علاج کیا گیا تھا لیکن اس امکان کو ختم کردیا گیا جب دماغ کے بار بار ایم آر آئی کے بعد یہ پتہ چلا کہ گھاو گھنے اور اچھی طرح سے طے شدہ مارجن کے ساتھ سائز میں بڑھ گیا ہے۔

      ’’چھوٹے زخموں میں کوئی تبدیلی نہیں ہوئی۔ جب آپریشن کیا گیا تو ہمیں ایک اچھی طرح سے پکڑا ہوا پھوڑا ملا جس میں نرم نیکروٹک مواد تھا، جو عام دماغ سے الگ تھا۔

      ڈاکٹر نے پھوڑے کے نایاب واقعے کو ایسپرجیلوسس قرار دیا۔ انہوں نے کہا کہ مرکزی اعصابی نظام کا ایسپرجیلوسس سفید فنگس کے ذریعے دماغی خون کی نالیوں پر حملے کا نتیجہ ہے۔ انہوں نے نوٹ کیا کہ اگرچہ Aspergillus کی طرف سے دماغ کی سوزش (گرینولوما) عام ہے ، ڈاکٹروں کو سفید فنگس کے معاملات میں شاذ و نادر ہی آتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: