உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ریلائنس جیو کی بادشاہت برقرار، 4 جی ڈاؤن لوڈ اور اپ لوڈ اسپیڈ میں لگاتار دوسرے مہینہ نمبر ون

    ریلائنس جیو کی بادشاہت برقرار، 4 جی ڈاؤن لوڈ اور اپ لوڈ اسپیڈ میں لگاتار دوسرے مہینہ نمبر ون

    ریلائنس جیو کی بادشاہت برقرار، 4 جی ڈاؤن لوڈ اور اپ لوڈ اسپیڈ میں لگاتار دوسرے مہینہ نمبر ون

    Reliance Jio News: ٹرائی کے مطابق جیو کی اوسط 4 جی ڈاؤن لوڈ اسپیڈ میں 1.2 ایم بی پی ایس کا اضافہ دیکھا گیا۔ اکتوبر کے مہینے میں رفتار 20.3۔ ایم بی پی ایس کی پیمائش کی گئی جبکہ ستمبر کے مہینے میں یہ 19.1 ایم بی پی ایس تھی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Delhi | Kolkata | Chennai
    • Share this:
      نئی دہلی : 5 جی کے رول آؤٹ کے درمیان ٹیلی کام ریگولیٹری اتھارٹی آف انڈیا (TRAI) نے اکتوبر کے مہینے کے لیے 4جی اسپیڈ ٹیسٹ کے اعداد و شمار جاری کیے ہیں۔ مشہور صنعت کار مکیش امبانی کی کمپنی ریلائنس جیو اوسط 4جی ڈاؤن لوڈ اسپیڈ کے ساتھ اپ لوڈ اسپیڈ میں بھی پہلے نمبر پر بنی ہوئی ہے۔ ٹرائی کے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق، جیو کی اوسط 4 جی ڈاؤن لوڈ اسپیڈ میں 1.2 ایم بی پی ایس کا اضافہ دیکھا گیا۔ اکتوبر کے مہینے میں رفتار 20.3۔ ایم بی پی ایس کی پیمائش کی گئی جبکہ ستمبر کے مہینے میں یہ 19.1 ایم بی پی ایس تھی۔

      اعداد و شمار سے پتہ چلتا ہے کہ اوسط ڈاؤن لوڈ کی رفتار کے معاملے میں ایئر ٹیل اور وی آئی ( ووڈا فون۔ آئیڈیا)کے درمیان سخت مقابلہ دیکھنے کو ملا۔ اکتوبر ماہ میں ایئر ٹیل کی اوسط4 جی ڈاون لوڈ سپیڈ 15 ایم بی پی ایس تو وی آئی( ووڈا فون۔ آئیڈیا) کی 14.5ایم بی پی ایس رہی۔ دونوں کمپنیوں نے گذشتہ ماہ سے اپنی اسپیڈ میں کچھ سدھار کیا ہے۔ لیکن ریلائنس اور وی آئی سے 5ایم بی پی ایس سے بھی زیادہ ہے۔



      ریلائنس جیو پچھلے مہینے پہلی بار اوسط 4 جی اپ لوڈ اسپیڈ میں پہلے نمبر پر پہنچی تھی۔ کمپنی نے اس مہینے یعنی اکتوبر میں بھی 6.2 ایم بی پی ایس کی اسپیڈ کے ساتھ اپنی پوزیشن برقرار رکھی ہے۔



      وی آئی( ووڈا فون۔ آئیڈیا)4.5ایم بی پی ایس کی اسپیڈ کے ساتھ دوسرے نمبر پر رہا۔ وہیں ایرٹیل کی اپ لوڈ کی رفتار میں مسلسل کمی ہو رہی ہے۔

      یہ بھی پڑھئے: ریلائنس جیوکےچیئرمین آکاش امبانی نےکیا 5G لانچ، کون سےشہروں کوجیو 5G ملےگاپہلے؟


      یہ بھی پڑھئے: Reliance Jio 5G launch: آکاش امبانی نے راجستھان کے ناتھدوارہ میں جیو سروس کی لانچ



      ایئرٹیل کی اوسط 4 جی اپ لوڈ کی رفتار اکتوبر میں 2.7 ایم بی پی ایس کی تشویش ناک حد تک پہنچ گئی۔ایئر ٹیل کی اپ لوڈ کی رفتارجیو سے آدھے سے بھی کم پر پہنچ گئی ہے۔

      ( DISCLAIMER: Network18 and TV18 – the companies that operate news18urdu.com – are controlled by Independent Media Trust, of which Reliance Industries is the sole beneficiary.)
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: