ہوم » نیوز » وطن نامہ

ریو اولمپکس : ہندوستان کو بڑا دھچکا ، سائنا نہوال باہر

ہندوستان کو اس وقت بڑی مایوسی ہاتھ لگی جب مایہ ناز بیڈ منٹن کھلاڑی سائنا نہوال ریو اولمپکس میں شکست کھاکر باہر ہوگئی ۔ہندوستان کو اپنے اس کھلاڑی سے تمغہ کی امید تھی

  • UNI
  • Last Updated: Aug 14, 2016 07:18 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
ریو اولمپکس : ہندوستان کو بڑا دھچکا ، سائنا نہوال باہر
ہندوستان کو اس وقت بڑی مایوسی ہاتھ لگی جب مایہ ناز بیڈ منٹن کھلاڑی سائنا نہوال ریو اولمپکس میں شکست کھاکر باہر ہوگئی ۔ہندوستان کو اپنے اس کھلاڑی سے تمغہ کی امید تھی

ریو ڈی جینرو:  ہندوستان کو ریو اولمپکس میں جھٹکا لگنے کا سلسلہ کھیل کے نویں دن اتوار کو بھی جاری رہا اور گزشتہ کانسی کا تمغہ فاتح سائنا نہوال بیڈمنٹن مقابلے کے اپنے آخری گروپ جی میچ میں ہار کر ان کھیلوں سے باہر ہو گئیں۔

دنیا کی پانچویں نمبر کی کھلاڑی سائنا کو 61 ویں رینکنگ کی یوکرائن کی ماریا يولٹينا نے مسلسل گیم میں 21۔18،21۔19 سے شکست دے کر پری کوارٹر فائنل میں جگہ بنا لی۔سائنا کا کھیل اپنی تال میں نہیں تھا اور انہوں نے کافی غلطیاں کیں جبکہ ان کے مقابلے يولٹينا نے کئی بار کورٹ پر گھٹنے ٹک جانے کے باوجود بہترین کھیل کا مظاہرہ کیا اور فیصلہ کن موقعوں پر پوائنٹس لےکر یادگار فتح حاصل کر لی۔

ریو اولمپکس میں گزشتہ آٹھ دنوں سے ایک تمغہ کیلئے ترس رہے ہندستان کے نویں دن عجیب آغاز ہوا۔ سب کو توقع تھی کہ سائنا اپنا آخری گروپ میچ جیت کر پری کوارٹر فائنل میں پهنچےگي لیکن انہوں نے 39 منٹ چلے میچ میں گھٹنے ٹیک دیے۔

سائنا نے پہلے گیم میں اچھی شروعات کی اور 7۔3 اور 10۔8 کی برتری حاصل کر لی لیکن ماریا نے ہندستانی کھلاڑی کو 11۔11 کی برابری پر جا پکڑا۔ماریا نے پھر 16۔15 کی برتری بنائی لیکن اسکور کچھ دیر بعد 17۔17 سے برابر ہو گیا۔ماریا نے مسلسل تین پوائنٹس لے کر 20۔17 کی برتری بنائی اور جیسے ہی سائنا کے ریٹرن کورٹ سے باہر گرا دیا، ماریا نے یہ کھیل 21۔18 سے جیت لیا۔ دوسرے گیم میں دونوں کھلاڑیوں کے درمیان ایک ایک پوائنٹس کے لئے سخت جدوجہد ہوئی ۔ 15 پوائنٹس تک دونوں کھلاڑی برابری پر تھیں۔سائنا نے پھر 17۔15 کی برتری بنائی لیکن ماریا نے انہیں 17۔17 کی برابری پر جا پکڑا۔یوکرائن کی کھلاڑی نے شاندار اسمیشس لگاتے ہوئے 19۔18 کی برتری بنائی جبکہ سائنا نے اسکور 19۔19 سے برابر کر لیا۔

ماریا کے ریکیٹ سے ایک اور شاندار كراس کورٹ اسمیشس نکلا اور انہوں نے 20۔19 کی برتری بنانے کے بعد یہ گیم 21۔19 پر ختم کر دیا۔ماریا اس جیت کے بعد گھٹنوں کے بل کورٹ پر بیٹھ گئیں جبکہ سائنا اولمپکس سے باہر ہونے کی مایوسی میں ڈوب گئیں۔

سائنا کے کھیل میں تسلسل کی کمی تھی۔انہوں نے اپنے گروپ کے پہلے میچ میں برازیل کی لوهايني وسنٹ کو 21۔17،21۔17 سے شکست دینے میں سخت جدوجہد کی تھی اور وہ ماریا کے خلاف مکمل طور پر اپنے تال میں نہیں تھیں جس کا خمیازہ ہندستان کو بھگتنا پڑا۔
First published: Aug 14, 2016 07:00 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading