உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Bihar Cabinet Expansion: بہار میں آج کابینہ کی توسیع، تیج پرتاپ بھی بن سکتے ہیں وزیر، جانیے تفصیل

    Bihar Politics:  آج ہوگی بہار کی نئی حکومت کی کابینہ میں توسیع۔

    Bihar Politics: آج ہوگی بہار کی نئی حکومت کی کابینہ میں توسیع۔

    Bihar Cabinet Expansion: حال ہی میں تیجسوی یادو اور نتیش کمار نے دہلی میں کانگریس سپریمو سونیا گاندھی سے ملاقات کی تھی۔ انہوں نے سونیا سے کابینہ میں توسیع کے بارے میں بھی تبادلہ خیال کیا تھا۔

    • Share this:
      Bihar Cabinet Expansion: بہار میں بی جے پی چھوڑ کر نتیش کمار تیجسوی یادو کے دربار میں پہنچے ہیں۔ آر جے ڈی اور جے ڈی یو کی نئی حکومت کی پہلی کابینہ کی توسیع آج ہوگی۔ گرینڈ الائنس کی نئی حکومت میں کابینہ میں توسیع کا معاہدہ طے پا گیا ہے۔ اطلاعات کے مطابق نئی حکومت کی کابینہ میں توسیع آج منگل کی صبح 11.30 بجے راج بھون کمپلیکس میں ایک سادہ تقریب کے دوران ہوگی۔ ساتھ ہی کہا جا رہا ہے کہ ایک بار پھر تیج پرتاپ یادو کو نئی کابینہ میں وزیر بنایا جا سکتا ہے۔

      مدعو کرنے والوں میں آر جے ڈی (راشٹریہ جنتا دل) کے سپریمو لالو پرساد بھی شامل ہو سکتے ہیں، جن کے پیر کی رات یہاں پہنچنے کی توقع تھی، حالانکہ پارٹی ذرائع کا دعویٰ ہے کہ وہ منگل کی صبح یہاں پہنچیں گے۔ بہار کی کابینہ میں وزیر اعلیٰ سمیت کل 36 وزیر ہو سکتے ہیں۔

      اطلاعات کے مطابق منگل کو ہونے والی کابینہ کی توسیع میں 31 وزیر بنائے جا سکتے ہیں۔ ان میں سب سے زیادہ 16 آر جے ڈی اور 11 جے ڈی یو ارکان اسمبلی کو وزیر بنایا جائے گا۔ اس کے علاوہ کانگریس سے دو، ہم پارٹی سے ایک اور ایک آزاد ایم ایل اے کو وزیر بنایا جا سکتا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ سی پی آئی-ایم ایل، سی پی آئی اور سی پی ایم کو کابینہ میں جگہ نہیں مل پائی ہے۔ دراصل، مہاگٹھ بندھن میں جے ڈی یو، آر جے ڈی، کانگریس، سی پی آئی-ایم ایل، ایچ اے ایم، سی پی آئی اور سی پی ایم مجموعی طور پر سات پارٹیاں ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Bihar News: عظیم اتحاد حکومت کابینہ کی توسیع کا فارمولہ طے، 31 وزرا لیں گے حلف

      یہ بھی پڑھیں:
      اس ریاست میں حکومت ستمبر سے نئے شادی شدہ جوڑوں کو دے گی کنڈوم کٹ، جانئے پورا معاملہ

      کانگریس کے 2 ارکان اسمبلی ہوسکتے ہیں کابینہ میں شامل
      اس سے قبل، حال ہی میں تیجسوی یادو اور نتیش کمار نے دہلی میں کانگریس سپریمو سونیا گاندھی سے ملاقات کی تھی۔ انہوں نے سونیا سے کابینہ میں توسیع کے بارے میں بھی تبادلہ خیال کیا تھا۔ کانگریس کے ریاستی انچارج بھکتا چرن داس نے کہا کہ ان کی پارٹی کو تین وزارتی عہدے ملنے کا امکان ہے، جن میں سے دو کو منگل کو حلف دلایا جائے گا۔عالم (مسلم) اور مراری گوتم (دلت) کا انتخاب کیا گیا ہے۔ اس سے پہلے راجیش رام کے علاوہ آل انڈیا کانگریس کمیٹی کے سکریٹری اور ایم ایل اے شکیل احمد خان کا نام خبروں میں تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: