ملائم سنگھ کا 76 واں سالگرہ آج، پارٹی میں دیر سے پہنچے اعظم خان

سیفئی۔ سماج وادی پارٹی کے سربراہ ملائم سنگھ یادو کا آج 76 واں سالگرہ ہے۔

Nov 22, 2015 09:02 AM IST | Updated on: Nov 22, 2015 09:03 AM IST
ملائم سنگھ کا 76 واں سالگرہ آج، پارٹی میں دیر سے پہنچے اعظم خان

سیفئی۔  سماج وادی پارٹی کے سربراہ ملائم سنگھ یادو کا آج 76 واں سالگرہ ہے۔ اس کو لے کر آج ریاست بھر میں سیفئی سے لے کر دوسری جگہوں پر کئی پروگرام منعقد ہوں گے، حالانکہ ملائم سنگھ کی سالگرہ کا جشن ہفتے کے روز سے ہی شروع ہو گیا تھا۔ ملائم نے ہفتہ کو اپنے آبائی گاؤں سیفئی میں کیک کاٹا اور اس دوران یوپی کے وزیر اعلی اور ان کے بیٹے اکھلیش یادو کے علاوہ امر سنگھ بھی اسٹیج پر نظر آئے۔

ملائم سنگھ یادو کے برتھ ڈے پروگرام پر 2 لوگوں نے مختلف وجوہات سے خوب سرخیاں بٹوریں۔ ایک تھے اعظم خان اور دوسرے تھے امر سنگھ۔ ۔ حالانکہ اب امر سنگھ ایس پی میں نہیں ہیں لیکن ایسا تو نہیں ہو سکتا کہ ملائم سنگھ کی سالگرہ ہو اور امر سنگھ نہ پہنچیں۔ نیتا جی کو برتھ ڈے کی مبارکباد دینے وہ سیفئی پہنچے اور ان کے ساتھ منچ اشتراک کیا۔ یہی نہیں امر سنگھ کو ملائم نے کیک بھی کھلایا۔ ساتھ ہی امر سنگھ نے کہا کہ وہ ملائم کی پارٹی میں ہوں یا نہ ہوں ان کے دل میں ضرور ہیں۔

Loading...

ادھر دوسری طرف یوپی کے کابینہ وزیر اور امر سنگھ سے 36 کا آنکڑا رکھنے والے اعظم خاں کے پروگرام میں تاخیر سے پہنچنے کو لے کروہ شہ سرخیوں میں رہے۔اعظم خاں دیر رات یہاں پہنچے۔ یہ اعظم ہی ہیں جنہوں نے گزشتہ سال نیتا جی کے برتھ ڈے پر رام پور میں بڑا پروگرام کروایا تھا لیکن اس بار ان کے پروگرام کے آغاز میں نہ آنے کو لے کر تمام طرح کی قیاس آرائیاں کی جاتی رہیں۔

Loading...