ہوم » نیوز » معیشت

اگر آپ کا بھی ہے اس بینک میں اکاؤنٹ تو ضرور پڑھیں یہ خبر! آج اور کل اتنے بجے بند رہیں گی بینک کی یہ سرورس

اسٹیٹ بینک آف انڈیا (State Bank of India ) نے کہا ہے کہ بحالی کی وجہ سے اس کی ڈیجیٹل خدمات جمعہ کی رات سے متاثر ہوں گی۔ اس دوران ہندوستان کے سب سے بڑے قرض دہندگان یعنی ایس بی آئی کے صارفین انٹرنیٹ بینکنگ، یونو (YONO)، یونو لائٹ (YONO Lite) اور UPI خدمات استعمال نہیں کرسکیں گے۔

  • Share this:
اگر آپ کا بھی ہے اس بینک میں اکاؤنٹ تو ضرور پڑھیں یہ خبر!  آج اور کل اتنے بجے بند رہیں گی بینک کی یہ سرورس
ایس بی آبی بینک کی فائل فوٹو

Banking Services:SBI: اسٹیٹ بینک آف انڈیا (State Bank of India ) نے کہا ہے کہ بحالی کی وجہ سے اس کی ڈیجیٹل خدمات جمعہ کی رات سے متاثر ہوں گی۔ اس دوران ہندوستان کے سب سے بڑے قرض دہندگان یعنی ایس بی آئی کے صارفین انٹرنیٹ بینکنگ، یونو (YONO)، یونو لائٹ (YONO Lite) اور UPI خدمات استعمال نہیں کرسکیں گے۔ ایس بی آئی نے اپنے ایک بیان میں کہا ہے کہ ’’ہم 7 مئی 2021 کو 22:15 بجے سے 8 مئی 2021 کے 1:45 بجے تک بحالی کی سرگرمیاں انجام دیں گے۔ اس عرصے کے دوران یونو (YONO)، یونو لائٹ (YONO Lite) اور UPI خدمات دستیاب نہیں ہوں گی۔ اس پر ہونے والی تکلیف پر ہمیں افسوس ہے اور ہماری درخواست ہے کہ آپ اسے برداشت کرے‘‘۔


’’ہم اپنے معزز گراہکوں سے درخواست کرتے ہیں کہ وہ ہمارے ساتھ تعاون کریں کیونکہ ہم بینکاری کی بہتر خدمات فراہم کرنے کی کوشش کرتے ہیں‘‘۔ یکم اپریل کو اسٹیٹ بینک آف انڈیا کے ڈیجیٹل بینکنگ پلیٹ فارم بشمول یوونو، یون لٹ، انٹرنیٹ بینکنگ، یو پی آئی بحالی کی وجہ سے متاثر ہوئے تھے۔ ملک بھر میں 22000 سے زیادہ شاخوں اور 57889 سے زیادہ اے ٹی ایم کے ساتھ ایس بی آئی ہندوستان میں سب سے بڑا قرض دینے والا ہے۔ 31 دسمبر تک اس میں 85 ملین انٹرنیٹ بینکنگ اور 19 ملین موبائل بینکنگ استعمال کنندہ تھے۔


ایس بی آئی یونو (SBI YONO) کے 34.5 ملین سے زیادہ رجسٹرڈ صارفین ہیں۔ اس نے پہلے ذکر کیا کہ یونو میں ہر دن 9 ملین لاگ ہوتے ہیں۔


سنہ 2020 دسمبر کو ختم ہونے والی سہ ماہی میں ایس بی آئی نے یونو کے توسط سے 15 لاکھ سے زیادہ اکاؤنٹس کھولے ہیں۔
ایس بی آئی نے حال ہی میں 30 لاکھ روپے تک کے قرضوں کے لئے اپنے ہوم لون سود کی شرح کو 6.70 فیصد تک کم کردیا ہے۔ 30 لاکھ روپے سے زائد اور 75 لاکھ روپے تک کے گھریلو قرضوں کے لیے شرح سود 6.95 فیصد مقرر کی گئی ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 07, 2021 12:11 PM IST