உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    SCO Summit 2022: کھاد بحران: یوکرین جنگ اور آپسی تعاون، جانئے SCO اجلاس میں کیا بولے پی ایم مودی

    Youtube Video

    پی ایم مودی نے کہا، "ہندوستان کی معیشت اس سال 7.5 فیصد کی شرح سے بڑھنے کی امید ہے۔ مجھے خوشی ہے کہ ہماری معیشت دنیا کی سب سے بڑی معیشتوں میں سے ایک ہے۔"

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi, India
    • Share this:
      SCO Summit 2022: ہندوستان کے وزیر اعظم نریندر مودی ایس سی او سربراہی اجلاس سے خطاب کر رہے ہیں۔ پی ایم مودی نے کہا، "دنیا کورونا وائرس کی وبا پر قابو پا رہی ہے۔ کووڈ اور یوکرین کے بحران کی وجہ سے عالمی سپلائی چین میں بہت سی رکاوٹیں آئیں۔ ہم ہندوستان کو مینوفیکچرنگ ہب میں تبدیل کرنا چاہتے ہیں۔"

      پی ایم مودی نے ہندوستان کی معیشت پر کہی یہ بات
      پی ایم مودی نے کہا، "ہندوستان کی معیشت اس سال 7.5 فیصد کی شرح سے بڑھنے کی امید ہے۔ مجھے خوشی ہے کہ ہماری معیشت دنیا کی سب سے بڑی معیشتوں میں سے ایک ہے۔" انہوں نے کہا کہ ہم عوام پر مبنی ترقیاتی ماڈل پر توجہ مرکوز کر رہے ہیں۔ ہم ہر شعبے میں جدت کی حمایت کر رہے ہیں۔ آج ہمارے ملک میں 70,000 سے زیادہ اسٹارٹ اپ اور 100 سے زیادہ یونیکارن ہیں ۔

      ملک بھر کے اسکول۔کالجوں میں ہو ایک جیسی ڈریس، مانگ پر سپریم کورٹ نے کیا صاف انکار


      انوکھا تحفہ! 17 ستمبر کو پیدا ہونے والے ہر بچے کو ملے گی سونے کی انگوٹھی اور 720کلو مچھلی



       

       اسٹارٹ اپ پر ایس سی او ممالک کے ساتھ تجربہ شیئر کریں گے۔
      پی ایم مودی نے کہا، "ہم اسٹارٹ اپس اور انوویشن پر ایک خصوصی ورکنگ گروپ قائم کرکے ایس سی او کے رکن ممالک کے ساتھ اپنا تجربہ شیئر کرنے کے لیے تیار ہیں۔" انہوں نے یہ بھی کہا کہ شنگھائی تعاون تنظیم کے رکن ممالک عالمی شمار میں تقریباً 30 فیصد حصہ ڈالتے ہیں اور دنیا کی 40 فیصد آبادی بھی ایس سی او ممالک میں رہتی ہے۔ پی ایم مودی نے کہا، "ہندوستان شنگھائی تعاون تنظیم کے اراکین کے درمیان زیادہ سے زیادہ تعاون اور باہمی اعتماد کی حمایت کرتا ہے۔"

       
      Published by:Sana Naeem
      First published: