உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اب کووین پر کسی کی بھی ویکسینیشن کی حیثیت کرسکتے ہیں معلوم! صرف سروس فاموں کو ہوگی اجازت

    CoWIN پورٹل

    CoWIN پورٹل

    یہ سروس افراد کی ویکسینیشن کی حیثیت کی تصدیق کرنے میں مدد کرتی ہے۔ سروس کو ٹریول ایجنسیاں استعمال کر سکتی ہیں اور صرف ویکسین شدہ افراد کو سفر کی اجازت دے کر افراد کے لیے سفر کو محفوظ بنانے میں مدد کر سکتی ہیں۔

    • Share this:
      مرکزی وزارت صحت نے کووین (CoWIN) پورٹل کو اپ ڈیٹ کیا ہے جس سے کسی کو بھی کسی شخص کے رجسٹرڈ موبائل نمبر اور نام کے ساتھ کسی فرد کی ویکسینیشن کی حیثیت کی جانچ پڑتال کی اجازت دی گئی ہے۔ اس کے بعد رضامندی کے لیے OTP آئے گا۔

      سروس کا استعمال سروس فراہم کرنے والے کے ذریعے کیا جا سکتا ہے۔ جس میں نجی ادارے جیسے کہ ٹریول ایجنسیاں، دفاتر، آجر، تفریحی ایجنسیاں یا سرکاری ایجنسیاں شامل ہیں۔ اس میں کہا گیا ہے کہ ایک اہلکار کی طرف سے درخواست کردہ سروس کی سہولت کے لیے کسی شخص کی ویکسینیشن کی حیثیت کی تصدیق کرنا ضروری ہے۔

      کووین پورٹل (CoWIN Portal)
      کووین پورٹل (CoWIN Portal)


      نیشنل ہیلتھ اتھارٹی کے سی ای او آر ایس شرما نے کہا، ’’اب CoWIN (cowin.gov.in) سے مکمل/جزوی طور پر ویکسین شدہ بیج ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں اور اسے اپنے تمام سوشل پلیٹ فارمز پر اپنے دوستوں کے ساتھ شیئر کریں! اپنے خاندان اور دوستوں کو آپ اور #FightCovid کی پیروی کرنے کی ترغیب دیں‘‘۔

      نیشنل ہیلتھ اتھارٹی کے سی ای او آر ایس شرما نے کہا کہ ایک ٹویٹ میں یہ سروس ان شہریوں کی مدد کے لیے بنائی جا رہی ہے جن کے پاس درخواست کردہ سروس حاصل کرنے کے لیے ڈیجیٹل یا کاغذی شکل میں ویکسین کا سرٹیفکیٹ دستیاب نہیں ہے اور وہ سروس فراہم کرنے والے کی مدد کر سکتے ہیں تاکہ شہری کی ویکسینیشن کی حیثیت/ویکسینیشن ڈیجیٹل ریکارڈ کی تصدیق کی جا سکے۔

      وہیں بہت سے لوگوں اور طبی ماہرین کا کہنا ہے کہ اس سے ایک فرد کی راز داری کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔ اگر کسی کی نجی معلومات کو عام کیا جائے تو اس کی راز داری کو دھچکا پہنچے گا۔ اسی لیے اس اقدام کے بعد انھوں نے کئی طرح کے خدشات کا اظہار کیا ہے۔

      یہ سروس افراد کی ویکسینیشن کی حیثیت کی تصدیق کرنے میں مدد کرتی ہے۔ سروس کو ٹریول ایجنسیاں استعمال کر سکتی ہیں اور صرف ویکسین شدہ افراد کو سفر کی اجازت دے کر افراد کے لیے سفر کو محفوظ بنانے میں مدد کر سکتی ہیں۔ آجر اس سروس کو ملازمین کی ویکسینیشن کی حیثیت کی تصدیق کرنے اور دفاتر، کام کی جگہوں وغیرہ میں کام دوبارہ شروع کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ عہدیدار نے کہا کہ یہ سروس ملک میں اقتصادی سرگرمیوں کو دوبارہ شروع کرنے اور ان کو متحرک کرنے میں مدد کرے گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: