ہوم » نیوز » وطن نامہ

کام کی بات : اچھے سیکس کیلئے کتنا ضروری ہے فور پلے ؟

اب آپ کے ساتھی کو کسی طرح کا لمس پسند ہے ، وہ تو آپ کو ہی معلوم کرنا پڑے گا۔ اس کیلئے آپ کو فور پلے کے وقت اور اس کے بعد بھی اپنے ساتھی سے بات کرنی ہوگی

  • Share this:
کام کی بات : اچھے سیکس کیلئے کتنا ضروری ہے فور پلے ؟
اب آپ کے ساتھی کو کسی طرح کا لمس پسند ہے ، وہ تو آپ کو ہی معلوم کرنا پڑے گا۔ اس کیلئے آپ کو فور پلے کے وقت اور اس کے بعد بھی اپنے ساتھی سے بات کرنی ہوگی

فور پلے (جنسی تعلقات قائم کرنے سے پہلے عورت کے جسم سے کھیلنا ) دراصل پلے کی شروعات ہے ۔ کوئی بھی کھیل شروع کرنے سے پہلے وارم اپ کرنا انتہائی ضروری ہے ، لیکن یہاں ہمیں یہ بھی یاد رکھنا اور سمجھنا چاہئے کہ مرد ماچس کی تلی کی طرح ہوتے ہیں جو بہت تیزی کےساتھ سلگتے ، لیکن جتنی جلدی سلگتے ہیں ، اتنی ہی جلدی بجھ بھی جاتے ہیں۔

اب آپ کے ساتھی کو کسی طرح کا لمس پسند ہے ، وہ تو آپ کو ہی معلوم کرنا پڑے گا۔ اس کیلئے آپ کو فور پلے کے وقت اور اس کے بعد بھی اپنے ساتھی سے بات کرنی ہوگی ۔ خواتین عام پر جھجھک کا مظاہرہ کرتی ہیں ۔ انہیں کھل کر بات کرنے میں وقت لگتا ہے ۔

سوال :سیکس میں فور پلے کا کیا رول ہوتا ہے اور یہ کتنا ضروری ہے ؟۔

ڈاکٹر پارس شاہ

فور پلے (جنسی تعلقات قائم کرنے سے پہلے عورت کے جسم سے کھیلنا ) دراصل پلے کی شروعات ہے ۔ کوئی بھی کھیل شروع کرنے سے پہلے وارم اپ کرنا انتہائی ضروری ہے ، لیکن یہاں ہمیں یہ بھی یاد رکھنا اور سمجھنا چاہئے کہ مرد ماچس کی تلی کی طرح ہوتے ہیں جو بہت تیزی کےساتھ سلگتے ، لیکن جتنی جلدی سلگتے ہیں ، اتنی ہی جلدی بجھ بھی جاتے ہیں ، لیکن خواتین ایک پریس کی طرح ہوتی ہیں ۔ انہیں گرم ہونے میں کافی وقت لگتا ہے اور اس کے بعد وہ ٹھنڈا ہونے بھی اتنا ہی وقت لیتی ہیں۔

خواتین کیلئے فور پلے جنسی تعلقات قائم کرنے کا سب سے اہم حصہ ہے ۔ ان کیلئے یہ سیکس کے عمل سے بھی زیادہ ضروری ہے ۔ اگر فور پلے میں زیادہ وقت نہیں دیا جاتا ہے تو خواتین کے اعضائے مخصوصہ میں گیلاپن نہیں ہوگا اور ایسی صورت میں خواتین کو مردوں کے عضو خاص کے داخل ہونے کے وقت درد ہوگا اور کئی مرتبہ وہ زیادہ لطف اندوز بھی نہیں ہوں گی ، اس لئے فور پلے میں زیادہ سے زیادہ وقت دینا بہت ضروری ہے۔
فور پلے کے وقت ایک دوسرے سے بات کرنی بھی ضروری ہے ، ایک دوسرے کی پسند ، ناپسند بھی معلوم کرنا بھی ضروری ہے ، کسی خاتون کو کان کے کونوں میں چھونے سے لطف آتا ہے تو کسی کو پیٹھ پر ہاتھ لگانا اچھا لگتا ہے۔ کئی خواتین سینے پر لمس سے جوش میں آجاتی ہیں ، کسی کو سخت تو کسی کو نرم لمس پسند آتا ہے۔
اب آپ کے ساتھی کو کسی طرح کا لمس پسند ہے ، وہ تو آپ کو ہی معلوم کرنا پڑے گا۔ اس کیلئے آپ کو فور پلے کے وقت اور اس کے بعد بھی اپنے ساتھی سے بات کرنی ہوگی ۔ خواتین عام پر جھجھک کا مظاہرہ کرتی ہیں ۔ انہیں کھل کر بات کرنے میں وقت لگتا ہے ، اس کیلئے ضروری ہے کہ انہیں تحفظ اور اپنا پن کا احساس دلایا جائے ۔ جذباتی طور پر محفوظ محسوس کرنے کے بعد ہی وہ کھل کر اپنے دل کی باتوں کو ظاہر کرپاتی ہیں ، اس لئے اپنی خاتون ساتھی سے بات کریں ، ان سے پوچھیں کہ انہیں کیسا لگا ، انہیں کیا پسند آیا اور کیا پسند نہیں آیا ۔ یہ سب جاننا انتہائی ضروری ہے۔
۔(ڈاکٹر پارس شاہ ساندھیہ ملٹی اسپشلیٹی ہاسپیٹل میں چیف کنسلٹنٹ سیکسولاجسٹ ہیں)۔

First published: Apr 16, 2018 11:27 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading