உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    فلائٹ میں کھلے عام ایک دوسرے کے کپڑے اتارتا رہا جوڑا اور کرنے لگا بیحد ہی شرمناک کام، لوگ بناتے رہے ویڈیو

     یہ جوڑا ایک دوسرے کے کپڑے اتارتے رہے اور انہیں روکنے والا کوئی نہیں تھا۔ جس شخص نے یہ ویڈیو آن لائن پوسٹ کی اس نے بتایا کہ یہ واقعہ آئرش فلائٹ ریان ایئر  (Irish Flight Ryanair)  کا ہے۔ اگلی بار وہ اس ایئر لائن میں بکنگ سے پہلے سوچے گا۔

    یہ جوڑا ایک دوسرے کے کپڑے اتارتے رہے اور انہیں روکنے والا کوئی نہیں تھا۔ جس شخص نے یہ ویڈیو آن لائن پوسٹ کی اس نے بتایا کہ یہ واقعہ آئرش فلائٹ ریان ایئر (Irish Flight Ryanair) کا ہے۔ اگلی بار وہ اس ایئر لائن میں بکنگ سے پہلے سوچے گا۔

    یہ جوڑا ایک دوسرے کے کپڑے اتارتے رہے اور انہیں روکنے والا کوئی نہیں تھا۔ جس شخص نے یہ ویڈیو آن لائن پوسٹ کی اس نے بتایا کہ یہ واقعہ آئرش فلائٹ ریان ایئر (Irish Flight Ryanair) کا ہے۔ اگلی بار وہ اس ایئر لائن میں بکنگ سے پہلے سوچے گا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      فلائٹ میں سفر  (Rules In Flights) کے دوران لوگوں کو کئی قسم کی ہدایات دی جاتی ہیں۔ اس میں فلائٹس میں سکیورٹی سے لے کر سیفٹی  (Security-Safety In Flights)  تک کئی ہدایات دی گئی ہیں۔ تاہم کچھ کام انسان اپنی عقل کے مطابق کرتا ہے۔ اس میں برتاؤ کا طریقہ بھی شامل ہے۔ چونکہ فلائٹ پبلک ٹرانسپورٹ ہے ، اس لیے لوگوں کو اپنے رویے پر توجہ دینی ہوگی لیکن ہر کوئی شاید یہ نہیں سمجھتا۔ آئرش فلائٹ ریان ایئر  (Irish Flight Ryanair) سے ایک انتہائی شرمناک ویڈیو سوشل میڈیا پر منظر سامنے  آیا ہے۔

      آئرش فلائٹ ریان ایئر  (Irish Flight Ryanair)، آئرلینڈ کے لیے اپنی سستی فلائٹ سروس کے لیے جانی جاتی ہے۔ فلائٹ سے یہ چونکا دینے والی ویڈیو  (Shocking Video In Flight)  منظر عام پر آئی ہے۔ اس میں سفر کرنے والی سیٹ پر فحش حرکتیں ریکارڈ کی گئیں۔ تصاویر دیکھ کر یہ سمجھا جا سکتا ہے کہ اس جوڑے کو  کسی بات کی نہ کوئی پرواہ تھی او نہ ہی کوئی ڈر۔  وہ سیٹ پر آرام سے ایک دوسرے کے ساتھ رومانس کرتے ہوئے نظر آئے۔ انہیں روکنے کے بجائے لوگ ان کی ویڈیو بنانے میں مصروف تھے۔ اس کا بھی جوڑے پر کوئی اثر نہیں ہوا۔

      اس واقعے کی ویڈیو ٹویٹر پر 14 ستمبر کو شیئر کی گئی تھی۔ یہ جوڑا ایک دوسرے کے کپڑے اتارتے رہے اور انہیں روکنے والا کوئی نہیں تھا۔ جس شخص نے یہ ویڈیو آن لائن پوسٹ کی اس نے بتایا کہ یہ واقعہ آئرش فلائٹ ریان ایئر  (Irish Flight Ryanair)  کا ہے۔ اگلی بار وہ اس ایئر لائن میں بکنگ سے پہلے سوچے گا۔ ویڈیو شیئر کرنے کے بعد اسے اب تک ہزاروں بار دیکھا جا چکا ہے۔ حالانکہ، ابھی تک ریان ایئر لائن نے اس پر کوئی تبصرہ نہیں کیا ہے۔
      couple doing sex act in flight

      اگر ہم قواعد کے بارے میں بات کریں  تو یہ واضح طور پر Ryanair ایئرلائن کی گائیڈ لائن میں صاف لکھا ہے  کہ فلائٹ میں فحش حرکتیں کرنا سرارس جرم ہے۔ جو مسافر ایسا کرتا ہے اسے فلائٹ سے اتارا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ  مستقبل میں اس پر پرواز کے ذریعے سفر کرنے پر پابندی عائد کی جا سکتی ہے۔ Ryanair ایئر لائن کے ٹکٹ دیگر آئرش کمپنیوں کے مقابلے میں سستے ہیں۔ اس کی وجہ سے عام لوگ اس ایئر لائن سے سفر کرنا پسند کرتے ہیں لیکن اس ویڈیو کے منظر عام پر آنے کے بعد شاید ہی کوئی اس کے ساتھ سفر کرنا چاہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: