உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Red Corner Notice:انٹرپول نے گینگسٹر گولڈی برار اور دہشت گرد ہرویندر سنگھ سندھو کے خلاف جاری کیا ریڈ کارنر نوٹس

    انٹرپول نے یہ دو خطرناک چہروں کے خلاف جاری کیا ریڈ کارنر نوٹس۔

    انٹرپول نے یہ دو خطرناک چہروں کے خلاف جاری کیا ریڈ کارنر نوٹس۔

    Red Corner Notice: 22 نومبر 2020 کو فائرنگ ہوئی تھی۔ اکتوبر 2021 میں پنجاب کی ایک عدالت نے گولڈی برار کے خلاف گرفتاری کا وارنٹ جاری کیا تھا۔ پنجاب پولیس نے اس معاملے میں 12 نومبر 2021 کو چارج شیٹ داخل کی تھی۔

    • Share this:
      Red Corner Notice: بین الاقوامی ایجنسی انٹرپول نے گینگسٹر ستیندرجیت سنگھ عرف گولڈی برار کے خلاف ریڈ کارنر نوٹس جاری کر دیا ہے۔ سی بی آئی نے انٹرپول کو گولڈی برار کے خلاف ریڈ کارنر نوٹس جاری کرنے کے لیے لکھا تھا، جس نے پنجابی گلوکار شوبھاجیت سنگھ سدھو موسے والا کے قتل کی ذمہ داری قبول کی تھی۔

      انٹرپول نے گینگسٹر سے دہشت گرد بنے ہرویندر سنگھ سندھو عرف رینڈا کے خلاف ریڈ کارنر نوٹس بھی جاری کیا ہے۔ اس پر 8 نومبر کو پنجاب کے نواں شہر میں سی آئی اے کی عمارت پر دہشت گردانہ حملہ کرنے کا شبہ ہے اور اس کا تعلق کالعدم خالصتان نواز تنظیم بی کے ایل سے ہے۔


      سی بی آئی کے ایک ذرائع نے بتایا کہ مختلف معاملات میں ریڈ کارنر نوٹس جاری کرنے کی درخواست پنجاب پولیس نے 2 جون کو بھیجی تھی۔ گولڈی کے خلاف پہلا مقدمہ 2021 کی ایف آئی آر نمبر 409 تھا، جو فرید کوٹ میں کٹاریہ پیٹرول پمپ کے قریب فائرنگ سے متعلق ہے۔


      یہ بھی پڑھیں:
      Assam Violence:زمین تنازعہ کولیکر دوگروہوں کے درمیان راڈاورتیزدھارہتھیارسے حملہ،2 کی موت

      یہ بھی پڑھیں:
      خریف فصلوں پرمرکزکےMSPاضافہ سے ناراض ہیں پنجابی کسان،مہنگائی کی شرح کے مقابلے بتایابہت کم

      22 نومبر 2020 کو فائرنگ ہوئی تھی۔ اکتوبر 2021 میں پنجاب کی ایک عدالت نے گولڈی برار کے خلاف گرفتاری کا وارنٹ جاری کیا تھا۔ پنجاب پولیس نے اس معاملے میں 12 نومبر 2021 کو چارج شیٹ داخل کی تھی۔ دوسرا مقدمہ گورلال کے قتل سے متعلق ہے جو 18 فروری 2021 کو درج کیا گیا تھا۔ 13 ستمبر 2021 کو پنجاب کی ایک عدالت نے گولڈی برار کے خلاف گرفتاری کا وارنٹ جاری کیا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: