ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

Delta Variant: ڈیلٹاویرئینٹ سےصحتیاب کووڈ۔19مریض کو بچانےکےلئےویکسین کی ایک ہی خوراک کافی: آئی سی ایم آر اسٹڈی

مذکورہ ریسرچ سے پتہ چلتا ہے کہ انسانی جسم کا مدافعتی رد عمل (immune response) کورونا وائرس کے ڈیلٹا ویرئینٹ کے خلاف تحفظ میں اہم کردار ادا کرتا ہے، جو کورونا کی دیگر تغیر پذیر اور متعدی اقسام کی نسبت زیادہ خطرہ کا حامل ہے۔

  • Share this:
Delta Variant: ڈیلٹاویرئینٹ سےصحتیاب کووڈ۔19مریض کو بچانےکےلئےویکسین کی ایک ہی خوراک کافی: آئی سی ایم آر اسٹڈی
کورونا کے B.1.617 ویرئنٹ کے خلاف کارگر ہیں کووی شیلڈ اور کوویکسین ، اسٹڈی میں انکشاف

نئی دہلی : ہندوستانی میڈیکل ریسرچ (ICMR) کی ایک نئی تحقیق کے مطابق وہ افراد جو کووڈ۔19 (Covid-19) سے صحت یاب ہوچکے ہیں اور ویکسین کی ایک یا دونوں خوراکیں حاصل کرتے ہیں وہ ڈیلٹا ویرئینٹ (Delta variant) کے خلاف زیادہ حفاظت کے قابل ہوسکتے ہیں۔مذکورہ ریسرچ سے پتہ چلتا ہے کہ انسانی جسم کا مدافعتی رد عمل (Immune response) کورونا وائرس کے ڈیلٹا ویرئینٹ کے خلاف تحفظ میں اہم کردار ادا کرتا ہے، جو کورونا کی دیگر تغیر پذیر اور متعدی اقسام کی نسبت زیادہ خطرہ کا حامل ہے۔



آئی سی ایم آر کی رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ اس مطالعے کے نتائج سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ پیشرفت کے واقعات اور کووڈ۔19 سے صحت یاب افراد میں سے ایک یا دو خوراک کی ویکسین سے نسبتا زیادہ حفاظت حاصل ہوگی۔ بعد میں انفیکشن کے خلاف کم شدید بیماری میں ویکسی نیشن کے نتائج اس بات کا ثبوت فراہم کرتے ہیں کہ مدافعتی ردعمل دونوں ہی تحفظ میں اہم کردار ادا کرتے ہیں‘‘۔۔




اس مطالعے میں کووی شیلڈ (پہلی اور دوسری خوراک) کے ساتھ ٹیکے لگائے گئے افراد کے غیرجانبدار ردعمل کا اندازہ کیا گیا۔ ایک غیرجانبدار اینٹی باڈی سے خلیوں کا دفاع اور اس کے حیاتیاتی لحاظ سے ہونے والے کسی بھی اثر کو بے اثر کرکے انفیکشن کو روکنے کے لئے ذمہ دار ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jul 04, 2021 04:19 PM IST