உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    BYJU’s Young Genius کے اس ہفتے کی قسط میں نمایاں طور پر سولر پاور اور ستار کی صلاحیت کی خصوصیت

    BYJU’s Young Genius کے اس ہفتے کی قسط میں نمایاں طور پر سولر پاور اور ستار کی صلاحیت کی خصوصیت

    BYJU’s Young Genius کے اس ہفتے کی قسط میں نمایاں طور پر سولر پاور اور ستار کی صلاحیت کی خصوصیت

    #BYJUSYoungGenius سیزن 2 کی کامیابیاں ہمیں دنگ کردیتی ہیں، قسط کے بعد قسط۔ یہ ہفتہ بھی مختلف نہیں ہے کیونکہ ملک کے دو اور باصلاحیت نوجوانوں نے اپنی مہارت اور طاقت کا مظاہرہ کیا اور ہمیں بیٹھ کر سوچنے پر مجبور کیا۔

    • Share this:
      شاید ہی کوئی ایسی چیز ہو جو ہمارے بڑھتے ہوئے سالوں کی تعریف کرتی ہو۔ چوہوں کی دوڑ میں اس بات کو یقینی بنانے کے لیے ہر کسی کے پیچھے نہ پڑ جائیں، ہم میں سے اکثر ان چیزوں کے بارے میں سوچنے کی فکر نہیں کرتے جو حقیقت میں ہماری پسند ہیں یا جو ہم کرنا پسند کرتے ہیں۔

      اسی لیے #BYJUSYoungGenius سیزن 2 کی کامیابیاں ہمیں دنگ کردیتی ہیں، قسط کے بعد قسط۔ یہ ہفتہ بھی مختلف نہیں ہے کیونکہ ملک کے دو اور باصلاحیت نوجوانوں نے اپنی مہارت اور طاقت کا مظاہرہ کیا اور ہمیں بیٹھ کر سوچنے پر مجبور کیا۔

      آہنی ہاتھ سے آب و ہوا کی تبدیلی سے لڑنا –

      اس قسط میں پہلی نوجوان پروڈیوجی 15 سالہ ونیشا اوما شنکر ہے جو کہ ترووناملائی، تمل ناڈو سے ہے۔ ونیشا کو ایوارڈ یافتہ سولر آئرن کارٹ کی موجد اور ایکو انوویٹر کے طور پر جانا جاتا ہے جو کپڑوں کے لوہے میں استعمال ہونے والے چارکول کی ضرورت کو تبدیل کرتی ہے اور اسے سولر پاور میں بدلتی ہے۔ اس کی ایجاد نہ صرف ماحول کو کوئلہ جلانے سے بچاتی ہے، بلکہ یہ کپڑے استری کرنے والے لوگوں کے لیے پیسے بھی بچاتی ہے جو طویل عرصے تک دیرپا استری بورڈ سے زیادہ فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

      موبائل استری کرنے والی کارٹ بھی ایک سائیکل کے ساتھ آتی ہے لہذا انہیں پورے ٹکڑے کو ہاتھ سے گھسیٹنے کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ کارٹ بھاپ کے لوہے کے ڈبے کو پاور دینے کے لیے سولر پینلز کا استعمال کرتی ہے اور پانچ گھنٹے میں چارج ہو سکتی ہے اور اس پاور کو استعمال کرکے کوئی بھی چھے گھنٹے تک کپڑے استری کر سکتا ہے۔ ونیشا فی الحال کپڑوں کو استری کرکے رابطے کی سطح کو زیادہ موثر بنانے پر کام کر رہی ہے۔

      یہی نہیں، انہیں 2021 میں گلاسگو میں منعقدہ COP 26 سربراہی اجلاس میں بھی خطاب کرنے کے لیے مدعو کیا گیا جہاں ماحول کو بچانے کے لیے ان کی پرجوش تقریر نے معروف کاروباری شخصیات اور وزیر اعظم نریندر مودی سمیت ان کے مداحوں کا دل جیت لیا۔ جب اس نے قسط میں اپنی تقریر کا کچھ حصہ پڑھا تو مہمان خصوصی روی شاستری تعجب خیز نظروں سے دیکھنے اور اس کے اعتماد کی تعریف کرنے کے علاوہ اور کوئی مدد نہیں کر سکے۔

      اس کی ایکو ایجادات روز بروز ترقی کی راہ پر گامژن ہے اور ہمیں یقین ہے کہ اس کی موبائل آئرن کارٹ جس پر ہندوستانی پرچم کو فخر سے پینٹ کیا گیا ہے، جلد ہی نئی بلندیوں کو چھو لے گا۔

      ستار کے ساتھ دلوں کے تار –

      13 سالہ ادھیراج چودھری اپنے دادا پدم بھوشن مرحوم پنڈت دیبو چودھری کے پاس ایک نوجوان لڑکے کے طور پر بیٹھا تھا جب کہ لیجنڈری ستار بجانے والے نے نوجوان کے لیے تالیاں بجائیں۔ بعد میں ادھیراج نے اپنے والد مرحوم پنڈت پرتیک چودھری سے ستار بجانا بھی سیکھا۔

      تیسری نسل کے ستار استاد کا تعلق مشہور جے پور سینیہ گھرانہ سے ہے۔ ان کا گھرانہ ہندوستان کا واحد روایتی گھرانہ ہے جو 17 فریٹس کے ساتھ ستار میں مہارت رکھتا ہے، ایک ایسا تصور جس کے بارے میں نوجوان صلاحیت شو میں مزید وضاحت کرتا ہے اس سے پہلے کہ روی شاستری اور میزبان آنند نرسمہاں کو ایک منٹ میں تقریباً 600 راگ بجا کر حیرت زدہ کر دیں!

      ستار ورچوسو کو گریمی ایوارڈ جیتنے والوں جیسے پنڈت سندیپ داس (طبلہ استاد) اور پنڈت وشوا موہن بھٹ (موہن وینا ودک) کے ماہرین نے بہت زیادہ سفارش کی ہے اور اس نے 2020 میں 'بال پرتیبھا ایوارڈ' جیسے کئی ایوارڈز جیتے ہیں۔ ترانہ آرٹ اینڈ میوزک نے 2019 میں حکومت ہند سے کلچرل ٹیلنٹ سرچ اسکالرشپ (CCRT) حاصل کیا اور 2020 میں استاد مشتاق علی خان سینٹر فار کلچر کے زیر اہتمام نئی دہلی میں UMAK فیسٹیول میں بھی پرفارم کیا۔

      ادھیراج نے چھے سال کی عمر میں ٹریننگ شروع کی اور کبھی پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا۔ اپنے والد اور دادا کی متاثر کن وراثت کو آگے بڑھانے کے لیے اس کا عزم اور اعتماد ایک ایسی چیز ہے جو واقعی سامعین سے جڑی ہوئی ہے، خاص طور پر جب اس نے قسط میں اپنی صلاحیتوں کا مظاہرہ کرتے ہوئے ایک چھوٹا سیٹ بجایا۔

      ونیشا اور ادھیراج جیسے نوجوان صلاحیت کو دیکھ کر یہ سیکھنا ہے کہ آپ جس چیز کے بارے میں پرجوش ہیں اس میں کامیاب ہونے کی کوئی عمر نہیں ہوتی ہے۔ کوئی ان کی طرح جوان ہو سکتا ہے اور ادھیراج جیسے اپنی نسل کے لیے ایک تحریک بن سکتا ہے اور کوئی بڑی عمر کی نسلوں کو اپنے جذبات اور سوچ کے عمل کے بارے میں فخر کرسکتا ہے اور خود کا جائزہ بھی لے سکتا ہے جیسا کہ ونیشا نے COP 26 میں کرہ ارض کو بچانے کے بارے میں اپنی تابناک اور پرعزم تقریر کے ذریعے کیا تھا۔

      مجموعی طور پر، یہ ایک لازمی طور پر دیکھنے والی قسط ہے جس سے آپ کو ہرگز محروم نہیں ہونا چاہیے۔

      پوری قسط یہاں دیکھیں۔

      Sponsored
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: