உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    National Herald Case: سونیاگاندھی سےپوچھ تاچھ جاری، کانگریس کااحتجاج،اہم لیڈروں کی گرفتاری

    Youtube Video

    National Herald Case: سونیا گاندھی نیشنل ہیرالڈ کیس میں آج ای ڈی کے سامنے پیش ہوئیں ہیں۔ تقریباً 10 سال پرانے اس کیس کی جڑیں اس اخبار سے جڑی ہیں جو آزادی سے پہلے نکلا تھا۔ جسے جواہر لعل نہرو نے نکالا تھا۔ اس معاملے میں کروڑوں روپے کی جائیداد پر ملکیت کا تنازع ہے۔

    • Share this:
      نیشنل ہیرالڈ کیس(National Herald Case) میں کانگریس (Congress)کی کا رگذار صدر سونیا گاندھی (Sonia Gandhi) سے ای ڈی کے دفتر میں پوچھ تاچھ جاری ہے۔نیوز18کو ملی جانکاری کے مطابق ای ڈی کے حکام کے سونیا گاندھی کا بیان منی لانڈرنگ کی روک تھام کے قانون کی دفعہ 50 کے تحت ریکارڈ کیا کررہے ہیں۔ ای ڈی کے افسران یہ سوالات سونیا گاندھی سے پوچھ سکتے ہیں۔

      - سونیا گاندھی سے ینگ انڈین پرائیویٹ لمیٹڈ کے ساتھ تعلق کے بارے میں پوچھ تاچھ کی جاسکتی ہے ؟
      - ای ڈی جاننا چاہتی ہے کہ سونیا گاندھی نے ینگ انڈین پرائیویٹ لمیٹڈ کی 38 فیصد شیئر ہولڈر بننے کا فیصلہ کیوں کیا؟
      - ای ڈی جاننا چاہتی ہے کہ وہ ینگ انڈیا پرائیویٹ لمیٹڈ کی ڈائریکٹر کیوں بنی؟ جب تمام لین دین مکمل ہو چکا تھا تو وہ ڈائریکٹر بننے والی آخری شخص تھیں۔
      - ینگ انڈین کا کام کیا ہے؟ اگر یہ ایک خیراتی ادارہ ہے تو ینگ انڈین کی طرف سے کوئی قابل ذکر فلاحی کام کیوں نہیں کیا جاتا؟
      - ای ڈی کانگریس اور اے جے ایل کے درمیان لین دین کو لے کر سونیا گاندھی سے بھی پوچھ گچھ کر سکتی ہے۔
      - ای ڈی یہ بھی جاننا چاہتا ہے کہ کیا اسے معلوم تھا کہ ینگ انڈین پرائیویٹ لمیٹڈ اے جے ایل کی شیئر ہولڈنگ حاصل کر رہی ہے؟
      - ای ڈی اس سے اے جے ایل کی جائیدادوں کے بارے میں پوچھ گچھ کرے گا اور کیا سونیا کو معلوم ہے کہ جائیدادوں کا استعمال کس مقصد کے لیے کیا جاتا ہے؟

      نیشنل ہیرالڈ کیس میں کانگریس کی عبوری صدر سونیا گاندھی سے ای ڈی کی پوچھ گچھ کے خلاف احتجاج کرنے والے پارٹی کے سینئر لیڈر ششی تھرور، سی ایم اشوک گہلوت، سچن پائلٹ سمیت کئی کانگریس کارکنوں کو دہلی پولیس نے حراست میں لے لیا ہے۔ ساتھ ہی سی ایم گہلوت نے کہا کہ سونیا گاندھی کی عمر 70 سال سے زیادہ ہے، انہیں گھر آکر ای ڈی سے پوچھ گچھ کرنی چاہیے تھی۔ یہ سب جانتے ہیں کہ اس وقت ای ڈی کا غلط استعمال کیا جا رہا ہے، یہ کوئی نئی بات نہیں ہے۔

      مرکزی وزیر انوراگ ٹھاکر نے کانگریس کو نشانہ بنایا


      مرکزی وزیر انوراگ ٹھاکر نے کہا ہے کہ اگر کانگریس کے پاس چھپانے کے لیے کچھ نہیں ہے تو ہنگامہ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ یہ ہلچل کیوں ہے، گھبراہٹ کیوں ہے؟ اس سےیہ ظاہر ہوتا ہے کہ دال میں کچھ کالا ہے یا پوری دال کالی ہے۔ گاندھی خاندان بے داغ ہے تو اب بے بس کیوں ہے؟ گاندھی خاندان نے کرپشن نہیں کی تو ہنگامہ کیوں ہے؟ آخر یہ ایجنسیوں کا کام ہے کہ وہ ہندوستان کے کسی بھی شہری سے پوچھ گچھ کریں کہ اگر کوئی بدعنوانی میں ملوث ہو ۔ اب کیا گاندھی خاندان کے لیے الگ قانون بنے گا؟

      سونیا گاندھی سے ای ڈی کی پوچھ گچھ پر کانگریس لیڈر رندیپ سرجے والا نے کہا کہ ہم نہ تو دبیں گے اور نہ ہی جھکیں گے، صرف آگے بڑھیں گے۔ انتقام کی سیاست میں بھڑکتے ہوئے وزیر اعظم مودی اور ان کی حکومت نہ تو کانگریس کو ڈرا سکی ہے اور نہ ہی جمہوریت کو۔ ساتھ ہی ششی تھرور نے کہا کہ یہ ناانصافی ہو رہی ہے اور ناانصافی کی سیاست نہیں ہونی چاہیے۔


      نیشنل ہیرالڈ کیس کیا ہے؟


      نیشنل ہیرالڈ کیس: سونیا گاندھی نیشنل ہیرالڈ کیس میں آج ای ڈی کے سامنے پیش ہوئیں ہیں۔ تقریباً 10 سال پرانے اس کیس کی جڑیں اس اخبار سے جڑی ہیں جو آزادی سے پہلے نکلا تھا۔ جسے جواہر لعل نہرو نے نکالا تھا۔ اس معاملے میں کروڑوں روپے کی جائیداد پر ملکیت کا تنازع ہے۔

      راہل گاندھی سے تقریباً 50 گھنٹے تک کی گئی تھی پوچھ تاچھ


      یہ پہلا موقع ہوگا جب ای ڈی سونیا گاندھی سے پوچھ گچھ کررہی ہے ۔ اس سے پہلے ای ڈی نے اسی معاملے میں راہل گاندھی سے تقریباً 50 گھنٹے (مختلف دنوں میں) پوچھ گچھ کی تھی۔ کانگریس نے راہل سے پوچھ گچھ کی مخالفت کی تھی اور اس دوران سینکڑوں کانگریسی کارکن سڑکوں پر نکل آئے۔ کئی رہنماؤں اور کارکنوں کو پولیس نے حراست میں بھی لے لیا۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: