உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ’ایک بہت طاقتور بم نصب کیا گیا ہے‘ دھمکی آمیز ای میلز کے بعد بنگلور کے 6 اسکول خالی، تحقیقات جاری

    Youtube Video

    مذکورہ ای میلز کی ایک کاپی نیوز 18 کے پاس ہے، اس میں لکھا ہے کہ آپ کے اسکول میں ایک بہت طاقتور بم نصب کیا گیا ہے، توجہ دلانا کوئی مذاق نہیں ہے، یہ کوئی مذاق نہیں ہے، آپ کے اسکول میں ایک بہت طاقتور بم نصب کیا گیا ہے۔

    • Share this:
      ’’آپ کے اسکول میں ایک بہت ہی طاقتور بم نصب کیا گیا ہے‘‘ بنگلورو کے چھ معروف اسکولوں کو جمعہ کی صبح اس دھمکی کے ساتھ ای میل موصول ہوئے، جس کے بعد بم اسکواڈ کو بلایا گیا اور تحقیقات جاری ہے۔ بنگلورو کے پولیس کمشنر کمل پنت نے نیوز 18 کو بتایا کہ وہ اس بات کا تعین کرنے کے لیے تفصیلی تحقیقات کر رہے ہیں کہ آیا یہ دھوکہ ہے یا جعلی ای میل ہے۔

      چھ اسکولوں میں دہلی پبلک اسکول (DPS) بنگلور ایسٹ، گوپالن انٹرنیشنل، نیو اکیڈمی اسکول، ونسنٹ پالوٹی اسکول، انڈین پبلک اسکول اور بنگلورو دیہی حدود میں ایبینزر انٹرنیشنل اسکول (Delhi Public School (DPS) Bangalore East, Gopalan International, New Academy School, Vincent Palotti School, Indian Public School and Ebenezer International School) شامل ہیں۔ انھیں صبح 10.15 سے 11 بجے کے درمیان اسی مواد کے ساتھ ای میل موصول ہوئے۔

      ای میلز مختلف ای میل آئی ڈیز سے مختلف اوقات میں بھیجی گئیں۔ پنت نے کہا کہ ہماری بم اسکواڈ ٹیمیں وہاں موجود ہیں اور ہم نے اپنی تحقیقات بتا دی ہیں۔ ہم ابھی تک اس بات کی تصدیق نہیں کر سکے کہ آیا یہ ایک دھوکہ ہے۔ اس معاملے کی اچھی طرح سے جانچ کی جائے گی۔ دھمکی پر ردعمل ظاہر کرتے ہوئے ڈی پی ایس گروپ آف سکولز کے بورڈ آف مینجمنٹ کے ممبر منصور خان نے نیوز 18 کو بتایا کہ پولیس کو اس سنگین معاملے کی مکمل تحقیقات کرنی چاہیے۔

      خان نے کہا کہ بچوں کی حفاظت ہماری اولین ترجیح ہے۔ آج سینکڑوں بچے اپنے فائنل امتحان دے رہے تھے۔ انتظامیہ کے طور پر ہم اپنے بچوں اور عملے کے بارے میں بہت فکر مند ہیں۔ ہم یقینی بنائیں گے کہ ہر حفاظتی اقدام اپنی جگہ پر ہے۔ یہاں تک کہ اگر یہ ایک دھوکہ ہے، تو اس کی تحقیقات ہونی چاہیے۔

      مزید پڑھیں: کرناٹک میں مسلمانوں کے خلاف ہندو شدت پسند تنظیموں کی منافرت، Muslimfuit sellers کی بائیکاٹ کی اپیل کی، اویسی نے کی مذمت





      مذکورہ ای میلز کی ایک کاپی نیوز 18 کے پاس ہے، اس میں لکھا ہے کہ آپ کے اسکول میں ایک بہت طاقتور بم نصب کیا گیا ہے، توجہ دلانا کوئی مذاق نہیں ہے، یہ کوئی مذاق نہیں ہے، آپ کے اسکول میں ایک بہت طاقتور بم نصب کیا گیا ہے، فوری طور پر پولیس اور سیپرز کو بلائیں، آپ سمیت سینکڑوں جانوں کا نقصان ہو سکتا ہے، دیر نہ کریں، اب سب کچھ آپ کے ہاتھ میں ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: