உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Akasa Airs: آکاسا ایئر کی پہلی پرواز ممبئی سے روانہ، ’شعبہ ہوا بازی میں ایک نئی صبح کا آغاز‘

    اکسا ایئر نے 7 جولائی کو ڈائریکٹوریٹ جنرل آف سول ایوی ایشن (DGCA) سے اپنا ایئر آپریٹر سرٹیفکیٹ حاصل کیا۔

    اکسا ایئر نے 7 جولائی کو ڈائریکٹوریٹ جنرل آف سول ایوی ایشن (DGCA) سے اپنا ایئر آپریٹر سرٹیفکیٹ حاصل کیا۔

    ایئر لائن کی افتتاحی پرواز آج صبح چلائی گئی۔ فلائٹ کو عملی طور پر جھنڈی دکھانے کے بعد سندھیا نے کہا کہ یہ ہندوستان میں شہری ہوا بازی کے شعبے کے لیے کئی اعتبار سے ایک "نئی صبح" کا آغاز ہے۔

    • Share this:
      ہوا بازی کے وزیر جیوترادتیہ سندھیا (Jyotiraditya Scindia) نے اتوار کو اکاسا ایئر (Akasa Air) کی پہلی تجارتی پرواز کو عملی طور پر جھنڈی دکھا کر روانہ کیا جو ممبئی سے احمد آباد کے لیے روانہ ہوئی تھی۔ اکسا ایئر کو مشہور سرمایہ کار راکیش جھنجھن والا (Rakesh Jhunjhunwala)، ہوابازی کے تجربہ کار آدتیہ گھوش (Aditya Ghosh) اور ونے دوبے (Vinay Dube) کی حمایت حاصل ہے۔ اکسا ایئر نے 7 جولائی کو ڈائریکٹوریٹ جنرل آف سول ایوی ایشن (DGCA) سے اپنا ایئر آپریٹر سرٹیفکیٹ حاصل کیا۔

      جھجھن والا ممبئی کے ہوائی اڈے پر موجود تھے۔ انھوں نے اپنی تقریر میں کہا کہ مجھے آپ (سندھیا) کا شکریہ ادا کرنا چاہیے کیونکہ لوگ کہتے ہیں کہ ہندوستان میں بہت بری بیوروکریسی ہے لیکن شہری ہوا بازی کی وزارت نے ہمیں جو تعاون پیش کیا ہے، وہ ناقابل یقین ہے۔

      انہوں نے مزید کہا کہ دنیا میں کہیں بھی کسی ایئرلائن کا تصور اور اس کا آغاز 12 ماہ میں نہیں ہوتا ہے، انہوں نے کہا کہ عام طور پر بچہ 9 ماہ میں پیدا ہوتا ہے، ہمیں 12 مہینے لگے۔ یہ وزارت شہری ہوا بازی کے تعاون کے بغیر ممکن نہیں تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Covid-19: کورونا نے پھر بڑھائی تشویش، کیا آنے والی ہے نئی لہر؟ ماہرین نے کہی یہ بات

      ایئر لائن کی افتتاحی پرواز آج صبح چلائی گئی۔ فلائٹ کو عملی طور پر جھنڈی دکھانے کے بعد سندھیا نے کہا کہ یہ ہندوستان میں شہری ہوا بازی کے شعبے کے لیے کئی اعتبار سے ایک "نئی صبح" کا آغاز ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Oil Prices: صارفین کیلئے خوشخبری! خوردنی تیل کی قیمتوں میں 10 سے 12 روپے تک کمی کا امکان! کیا ہے وجہ؟

      انہوں نے کہا کہ دنیا بھر میں یہ شعبہ گزشتہ ایک یا دو دہائیوں سے بہت مشکل وقت سے گزر رہا ہے۔ بہت سے واقعات نے عالمی سطح پر اس صنعت کی تقدیر بدل دی ہے۔ ہندوستان میں یہ ایک ایسا شعبہ ہے جس میں کسی زمانے میں نئے داخل ہونے والوں، نئے کاروباری افراد اور نئے آئیڈیاز کی بہتات ہوتی تھی۔ انہوں نے کہا کہ اس لیے میں کہتا ہوں کہ یہ ہندوستان میں ہمارے شعبے کے لیے کئی طریقوں سے ایک نئی صبح ہے۔ سندھیا نے ملک میں شہری ہوا بازی کے شعبے کی جمہوریت کو وزیر اعظم نریندر مودی کی دور اندیشی اور وژن سے منسوب کیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: