உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پیہر میں بیوی نے کی خودکشی تو اُدھر شوہر نے بھی لگالی پھانسی، 4 گھنٹوں میں دونوں نے موت کو لگایا گلے، 10 مہینے پہلے ہوئی تھی شادی

    بیوی نے لگائی پھانسی تو اگلے چار گھنٹوں بعد شوہر نے بھی کرلیا خود کی زندگی کا خاتمہ۔ (علامتی تصویر)

    بیوی نے لگائی پھانسی تو اگلے چار گھنٹوں بعد شوہر نے بھی کرلیا خود کی زندگی کا خاتمہ۔ (علامتی تصویر)

    جلدھارا کی موت کا غم ابھی جاری ہی تھا کہ راجو کی موت کی خبر بھی سامنے آئی۔ بتایا گیا کہ جلدھارا کی موت کے چار گھنٹے بعد راجو نے بھی پھانسی لگا کر خودکشی کرلی۔ کہا گیا کہ وہ اپنی بیوی کی جدائی برداشت نہیں کر سکتاتھا۔

    • Share this:
      امبالہ میں نوبیاہتا جوڑے نے چار گھنٹے کے اندر پھانسی لگا کر خودکشی کرلی۔ اس سے قبل پرہاڑ میں رہنے والی بیوی نے پھانسی لگا کر خودکشی کر لی تھی۔ شوہر کو اس بات کا علم ہوا تو اس نے بھی پھانسی لگا کر خودکشی کر لی۔ دونوں کی شادی 10 ماہ قبل ہوئی تھی۔ گزشتہ چند ماہ سے ان کے تعلقات میں تناؤ چل رہا تھا۔

      سسرال والوں پر لگا ہراسانی کا الزام
      اپنے سسرال والوں کی ہراسانی سے پریشان جلدھارا نے امبالا کے نئے گاؤں کرشنا کالونی میں پھانسی لگا کر خودکشی کرلی۔ اسی دوران منڈ والا پنجور کے راجو کو جب بیوی کی موت کی اطلاع ملی تو اس نے بھی چار گھنٹے بعد خودکشی کر لی۔ دونوں خاندانوں میں صف ماتم بچھ گئی۔ جلدھارا کی موت کے بعد سسرال والوں کے خلاف جہیز قتل کا مقدمہ بھی درج کر لیا گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      خود سے 20 سال بڑی معشوقہ کے چکر میں 25 سالہ لڑکے نے عشق میں اٹھایا خوفناک قدم

      تنازع کے بعد پیہر میں رہنے لگی تھی بیوی
      بتایا گیا ہے کہ کرشنا کالونی کے رہنے والے جلدھارا اور منڈ والا پنجور کے رہنے والے راجو کی شادی 5 مئی 2021 کو ہوئی تھی۔ کچھ مہینوں تک دونوں میں محبت گزری لیکن اس کے بعد راجو نے کام پر جانا چھوڑ دیا۔ خاندان میں جھگڑے شروع ہو گئے۔ اس کے ساتھ جلدھارا-راجو کے درمیان جھگڑا بھی بڑھ گیا۔ الزام ہے کہ راجو نے اسے پیسوں کے لیے ہراساں کرنا شروع کر دیا۔ جلدھارا نے الزام لگایا کہ راجو اور اس کا خاندان اسے جہیز لانے پر مجبور کر رہے تھے۔ مار پیٹ بھی ہوتی ہے۔

      بہوسے مارپیٹ کرتی تھی ساس
      شادی کے پانچ ماہ بعد ان کی ازدواجی زندگی میں کھٹاس بڑھ گئی۔ پنچایتوں کا دور شروع ہوا۔ میاں بیوی کے درمیان کئی بار جھگڑے ہو چکے تھے۔ بتایا گیا کہ راجو نے کام پر جانا چھوڑ دیا اور اس کے بعد گھر میں کھانے پینے کا مسئلہ ہو گیا۔ تقریباً 15 دن پہلے جلدھارا کو اس کے والد ہیت رام اپنے گھر لے گئے۔ وہ سات ماہ کی حاملہ تھی۔ الزام ہے کہ راجو اور اس کی ماں سرسوتی نے اس کی پٹائی کی۔

      یہ  بھی پڑھیں:
      Love Affairبیوی کوچھوڑ بہن پر آیا نوجوان کا دل، کرنا چاہتا تھا نکاح! لیکن ہوا خوفناک انجام

      گھر میں اکیلی تھی جلدھارا
      بدھ کو ہیت رام اپنی بیوی اور بیٹے کے ساتھ کام پر گیا تھا۔ دھارا گھر میں اکیلی تھی۔ اس نے پیچھے سے پھندہ لگاکر خودکشی کرلی۔ اطلاع ملتے ہی پولیس موقع پر پہنچی اور تفتیش شروع کردی۔ ہیت رام نے بتایا کہ اس کی بیٹی نے اپنے سسرال سے تنگ آکر خودکشی کرلی ہے۔ اس پر پولیس نے مقدمہ درج کرلیا۔

      بیوی کی جدائی نہیں برداشت کرپایا راجو
      جلدھارا کی موت کا غم ابھی جاری ہی تھا کہ راجو کی موت کی خبر بھی سامنے آئی۔ بتایا گیا کہ جلدھارا کی موت کے چار گھنٹے بعد راجو نے بھی پھانسی لگا کر خودکشی کرلی۔ کہا گیا کہ وہ اپنی بیوی کی جدائی برداشت نہیں کر سکتاتھا۔ پولیس اس کی خودکشی کی بھی تحقیقات کر رہی ہے۔ لواحقین کے بیانات قلمبند کرنے کے بعد مزید کارروائی کی جائے گی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: