உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    وہاٹس ایپ پر ایک چھوٹی سی غلطی سے خاتون نے گنوائے 3 لاکھ روپئے، کہیں آپ بھی تو نہیں کر رہے یہ غلطی؟

    ایسی صورت حال میں ہم مشورہ دیتے ہیں کہ واٹس ایپ WhatsApp  ، فیس بک یا کسی بھی سوشل میڈیا پر نامعلوم لنکس پر کلک نہ کریں اور نہی ہی طرح کے انعام جیتنے جیسی باتوں پر یقین کریں۔

    ایسی صورت حال میں ہم مشورہ دیتے ہیں کہ واٹس ایپ WhatsApp ، فیس بک یا کسی بھی سوشل میڈیا پر نامعلوم لنکس پر کلک نہ کریں اور نہی ہی طرح کے انعام جیتنے جیسی باتوں پر یقین کریں۔

    ایسی صورت حال میں ہم مشورہ دیتے ہیں کہ واٹس ایپ WhatsApp ، فیس بک یا کسی بھی سوشل میڈیا پر نامعلوم لنکس پر کلک نہ کریں اور نہی ہی طرح کے انعام جیتنے جیسی باتوں پر یقین کریں۔

    • Share this:
      پولیس نے جمعہ کو بتایا کہ ایک 27 سالہ خاتون کو سائبر فراڈ کرنے والے نے 3 لاکھ روپے سے زائد کا چونا لگا دیا۔ اس جعل سازی نے ایک معروف آن لائن شاپنگ پورٹل پر خاتون کو انعام دینے کا وعدہ کیا تھا۔ ایک عہدیدار نے بتایا کہ وہ کانڈیولی میں رہنے والی ایک انٹیریر ڈیزائنر خاتون ہے جس نے گزشتہ ہفتے چارکوپ پولیس اسٹیشن میں دھوکہ دہی کی شکایت درج کروائی تھی۔ شکایت کنندہ نے بتایا کہ اسے واٹس ایپ پر ایک لنک ملا ہے جہاں ایک معروف آن لائن شاپنگ پورٹل نے اس کے نام پر کچھ کام مکمل کرکے انعام دینے کا وعدہ کیا تھا۔
      افسر نے بتایا کہ لنک پر کلک کرنے کے بعد اسے یوزر آئی ڈی اور پاس ورڈ بنانے کے لیے کہا گیا جس کے بعد اسے 64 روپے انعام کے طور پر ملے جس کے بعد اسے ریچارج کرنے کا ایک اور کام کرنے کے لیے کہا گیا جس کے لیے اسے پھر سے دوبارہ انعام ملا۔
      شکایت کنندہ کو بعد میں مزید انعامات حاصل کرنے کے لیے اضافی رقم جمع کرنے کیلئے پر راغب کیا گیا اور اس نے ایسا ہی کیا۔ اس کے بعد خاتون نے ایک اور اسائنمنٹ مکمل کرنے کے لیے 3.11 لاکھ روپے جمع کرائے لیکن بدلے میں کچھ نہیں ملا۔
      افسر کے مطابق، پولیس نے نامعلوم افراد کے خلاف آئی پی سی کی دفعہ 420 (دھوکہ دہی) اور انفارمیشن ٹیکنالوجی ایکٹ کی متعلقہ دفعات کے تحت ایف آئی آر درج کی ہے جس میں آگے کی جانچ جاری ہے۔
      کبھی نہ کریں ایسی غلطی!
      پولیس نے بتایا کہ لوگ اکثر آن لائن دھوکہ دہی کا شکار ہو جاتے ہیں جس کے لیے افسر نے کہا کہ اپنے فون یا لیپ ٹاپ پر کسی ایسے لنک پر کلک نہ کریں جو مفت انعام یا مفت رقم دینے کی بات کرتا ہو۔

      اس طرح کے لنک زیادہ تر سائبر کرمنل کے ذریعے لوگوں کو بھیجے جاتے ہیں جہاں لوگ اپنی زندگی کی کمائی کرتے ہیں۔ ایسی صورت حال میں ہم مشورہ دیتے ہیں کہ واٹس ایپ WhatsApp  ، فیس بک یا کسی بھی سوشل میڈیا پر نامعلوم لنکس پر کلک نہ کریں اور نہی ہی طرح کے انعام جیتنے جیسی باتوں پر یقین کریں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: