உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہندوستان کے سابق چیف الیکشن کمشنر ٹی این سیشن کا 86 سال کی عمر میں انتقال

    ہندوستان کے سابق چیف الیکشن کمشنر ٹی این سیشن کا انتقال ۔ فائل فوٹو ۔

    ہندوستان کے سابق چیف الیکشن کمشنر ٹی این سیشن کا انتقال ۔ فائل فوٹو ۔

    ہندوستان کے سابق چیف الیکشن کمشنر ٹی این سیشن کا اتوار کی رات کو انتقال ہوگیا ۔ ہندوستان کے 10 ویں چیف الیکشن کمشنر رہے ٹی این سیشن 86 سال کے تھے ۔

    • Share this:
      ہندوستان کے سابق چیف الیکشن کمشنر ٹی این سیشن کا اتوار کی رات کو انتقال ہوگیا ۔ ہندوستان کے 10 ویں چیف الیکشن کمشنر رہے ٹی این سیشن 86 سال کے تھے ۔ ٹی این سیشن نے اتوار کو چنئی میں واقع اپنی رہائش گاہ میں رات تقریبا 9.30 بجے آخری سانس لی ۔ ہندوستان کے انتخابی نظم و نسق کو پٹری پر لانے کا سہرا ٹی این سیشن کے سر جاتا ہے ۔

      سیشن سال 1990 سے 1996 کے دوران ہندوستان کے چیف الیکشن کمشنر رہے ۔ چیف الیکشن کمشنر کا عہدہ سنبھالنے سے پہلے وہ 1989 میں ہندوستان کے 18 ویں کابینہ سکریٹری کا عہدہ سنبھال رہے تھے ۔ 1996 میں انہیں سرکاری سروسز کیلئے رمن میگسیس ایوارڈ دیا گیا تھا ۔

      سابق الیکشن کمشنر ایس وائی قریشی نے ٹویٹ کرکے انہیں خراج عقیدت پیش کیا ہے ۔ قریشی نے کہا کہ وہ صحیح معنوں میں عظیم تھے ۔ قریشی نے لکھا کہ میں ان کی روح کے سکون کیلئے دعا کرتا ہوں ۔


      قابل ذکر ہے کہ 15 دسمبر 1932 کو کیرالہ کے پلککڑ ضلع کے تھرونیلئی میں پیدا ہوئے ٹی این سیشن نے مدراس کرشچین کالج سے گریجویشن کی ڈگری لی تھی ۔ اس کے بعد وہ انڈین ایڈمنسٹریٹو سروسز کا امتحان پاس کرنے کے بعد انہوں نے امریکہ کی مشہور ہاورڈ یونیورسٹی میں پبلک ایڈمنسٹریشن کی ڈگری حاصل کی ۔
      First published: