உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Hanuman Chalisa: مہاراشٹر میں رانا جوڑے کو دی گئی ضمانت کو چیلنج کیا جائے گا، آخر کیوں؟

    دونوں نے بعد میں وزیر اعظم نریندر مودی کے دورہ ممبئی کا حوالہ دیتے ہوئے یہ منصوبہ ترک کر دیا ہے۔

    دونوں نے بعد میں وزیر اعظم نریندر مودی کے دورہ ممبئی کا حوالہ دیتے ہوئے یہ منصوبہ ترک کر دیا ہے۔

    پانچ مئی کو جیل سے باہر آنے کے بعد روی رانا نے الزام لگایا تھا کہ جب اس کی بیوی نونیت رانا نے صحت کے مسائل کی شکایت کی اور اسپتال میں داخل ہونے کی درخواست کی تو ان کی بات نہیں کی گئی۔

    • Share this:
      امراوتی کے ایم پی نونیت رانا (Amravati MP Navneet Rana) اور ان کے شوہر ایم ایل اے روی رانا کے لیے تازہ مصیبت درپیش ہوسکتی ہے۔ جنہیں ہنومان چالیسہ (Hanuman Chalisa) کے سلسلے میں گرفتار کیا گیا تھا۔ مہاراشٹر حکومت اس جوڑے کو دی گئی ضمانت کو چیلنج کرے گی۔ اسپیشل پبلک پراسیکیوٹر پردیپ گھرت نے کہا کہ ریاستی حکومت رانا کو دی گئی ضمانت کی منسوخی کے لیے عدالت سے رجوع کرے گی۔

      نیوز 18 ڈاٹ کام کے مطابق گھرت نے کہا کہ جوڑے نے ضمانت کی شرائط کی خلاف ورزی کی ہے، لہذا ریاستی حکومت اسے چیلنج کرے گی۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ رانا نے ایسے بیانات دیے تھے جو توہین عدالت کے مترادف تھے جس کے نتیجے میں ضمانت کی شرائط کی خلاف ورزی ہوئی تھی۔ ایم پی اور ایم ایل ایز کے خلاف مقدمات کی سماعت کے لیے خصوصی عدالت نے انہیں ضمانت دیتے ہوئے کئی شرائط رکھی تھیں، جن میں سے ایک یہ تھی کہ وہ اس کیس کے بارے میں میڈیا سے بات نہیں کریں گے۔

      گھرت نے مزید کہا کہ ضمانت منسوخ کرنے کی درخواست پیر کو سیشن کورٹ میں جمع کرائی جائے گی۔ نونیت اور روی رانا 4 مئی کو ضمانت ملنے کے ایک دن بعد جیل سے باہر چلے گئے۔ ذرائع نے بتایا کہ رانا پیر کو دہلی جائیں گے اور وزارت داخلہ کو بغاوت کے الزام کے بارے میں آگاہ کریں گے۔ وہ برہان ممبئی میونسپل کارپوریشن کی کارروائی کے ذریعہ "انتقام کی سیاست" اور جیل میں بند ہونے کے دوران "بدسلوکی" پر بھی تبادلہ خیال کریں گے۔

      پانچ مئی کو جیل سے باہر آنے کے بعد روی رانا نے الزام لگایا تھا کہ جب اس کی بیوی نونیت رانا نے صحت کے مسائل کی شکایت کی اور اسپتال میں داخل ہونے کی درخواست کی تو ان کی بات نہیں کی گئی۔ ایم پی کے وکیل نے میڈیا کو یہ بھی بتایا تھا کہ وہ بیمار ہیں۔ ان کا بلڈ پریشر بڑھ گیا ہے، انہیں جسم میں درد اور اسپونڈائلائٹس ہے۔

      مزید پڑھیں: جہانگیر پوری تشدد معاملے میں 8 ملزمین کی ضمانت خارج، عدالت نے دہلی پولیس کو لگائی پھٹکار

      اس جوڑے کو 23 اپریل کو تعزیرات ہند کی دفعہ 124اے (بغاوت) اور 153اے (مختلف گروہوں کے درمیان دشمنی کو فروغ دینا) کے تحت گرفتار کیا گیا تھا۔ راناوں نے اعلان کیا تھا کہ وہ مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے کی نجی رہائش گاہ 'ماتوشری' کے باہر ہنومان چالیسہ کا ورد کریں گے، جس سے شیو سینا کے کارکن مشتعل ہو گئے جس سے کشیدگی بڑھ گئی۔ دونوں نے بعد میں وزیر اعظم نریندر مودی کے دورہ ممبئی کا حوالہ دیتے ہوئے یہ منصوبہ ترک کر دیا ہے۔

      مزید پڑھیں: روس-یوکرین جنگ: اسکول کی عمارت پر گرا بم، حملے میں 60 افراد کے ہلاک ہونے کا خدشہ

      اس کے باوجود پولیس نے ان پر دوسرے جرائم کے علاوہ بغاوت اور مختلف گروہوں کے درمیان دشمنی کو فروغ دینے کا مقدمہ درج کیا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: