உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Monkeypox: کیرالہ میں مونکی پوکس کے خلاف احتیاطی اقدامات، ہوائی اڈوں پر خصوصی ہیلپ ڈیسک اور ڈاکٹروں کی تربیت

    ڈبلیو ایچ او کا کہنا ہے کہ اس بیماری کا کوئی خاص علاج نہیں ہے لیکن علامتی علاج سے مدد مل سکتی ہے۔

    ڈبلیو ایچ او کا کہنا ہے کہ اس بیماری کا کوئی خاص علاج نہیں ہے لیکن علامتی علاج سے مدد مل سکتی ہے۔

    وزیر نے ایک ریلیز میں کہا کہ تربیت یافتہ اہلکاروں کے زیر انتظام ہیلپ ڈیسک بیرون ملک سے آنے والوں میں مونکی پاکس کی علامات کا پتہ لگانے، انہیں ماہرانہ نگہداشت فراہم کرنے اور علاج کے لیے بھی استعمال کیے جائیں گے۔

    • Share this:
      کیرالہ کے چاروں بین الاقوامی ہوائی اڈوں پر ڈاکٹروں اور مقامی اداروں کے عہدیداروں کے ساتھ ساتھ ہیلپ ڈیسک کے لیے وسیع نیٹ ورم قائم کیا گیا ہے۔ یہ کیرالہ کی ریاستی حکومت کی طرف سے مونکی پاکس سے نمٹنے کے لیے اٹھائے گئے کچھ تازہ ترین اقدامات ہیں۔ سخت حفاظتی اقدامات کی تفصیلات سے واقف کراتے ہوئے ریاستی وزیر صحت وینا جارج نے کہا کہ ترواننت پورم، کوچین، کوزی کوڈ اور کنور بین الاقوامی ہوائی اڈوں پر ہیلپ ڈیسک شروع کیے گئے ہیں۔

      وزیر نے ایک ریلیز میں کہا کہ تربیت یافتہ اہلکاروں کے زیر انتظام ہیلپ ڈیسک بیرون ملک سے آنے والوں میں مونکی پاکس کی علامات کا پتہ لگانے، انہیں ماہرانہ نگہداشت فراہم کرنے اور علاج کے لیے بھی استعمال کیے جائیں گے۔ اس کے علاوہ ان ممالک سے واپس آنے والے افراد جہاں گزشتہ 21 دنوں میں مونکی پوکس کی اطلاع ملی ہے، ایسے مسافرین کو الگ کیا جائے گا۔

      ایک ریلیز میں کہا گیا ہے کہ بخار، خارش یا چھالے، سر درد، جسم میں درد، پٹھوں میں درد، گلے کی سوزش اور کھانا نگلنے میں دشواری جیسی علامات ظاہر ہو رہی ہیں وہ ہیلپ ڈیسک سے رابطہ کریں۔ وزیر نے ریلیز میں مزید کہا کہ اضلاع میں قرنطینیہ کے مراکز قائم کیے گئے ہیں اور علامات ظاہر کرنے والوں کو 21 دن تک ہوادار کمرے میں گھر میں رہنا چاہئے۔ ریلیز میں کہا گیا ہے کہ اس مدت کے دوران انہیں حاملہ خواتین، بچوں یا گھر میں امیونو سے سمجھوتہ کرنے والے لوگوں سے قریبی رابطہ نہیں کرنا چاہیے۔

      مزید پڑھیں:


      PV Sindhu: پی وی سندھو نے جیتا پہلا سنگاپور اوپن ٹائٹل! چین کی وانگ ژی یی کو دی کراری شکست

      Raveena Tandon:میک اپ کرواتی ہوئی روینہ ٹنڈن کو دیکھ کر ڈر جائیں گے آپ

      Air Inda: ایئرانڈیاکی کالی کٹ-دبئی فلائٹ میں گڑبڑ، کیبن کی بدبوبنی مسقط میں لینڈنگ کی وجہ

      اس میں کہا گیا ہے کہ اگر آپ کو کوئی علامات نظر آئیں تو فوری طور پر دیشا 104، 1056، 0471 2552056 پر کال کریں۔ اس میں مزید کہا گیا ہے کہ 1,200 سرکاری اور نجی شعبے کے ڈاکٹروں کے لیے تربیتی پروگرام منعقد کرنے کے بعد محکمہ صحت مونکی پاکس سے بچاؤ کے لیے ایک وسیع تربیتی پروگرام کا انعقاد کر رہا ہے۔

      مزید پڑھیں: Covid-19: ہندوستان نے کی پھر سے تاریخ رقم! 200 کروڑ سے بھی زیادہ کووڈ ویکسینیشن

      نائب صدر جمہوریہ الیکشن: جگدیپ دھنکڑ کے خلاف کون ہوں گے اپوزیشن امیدوار، آج ہوگا فیصلہ

      یہ تربیت نجی اسپتالوں کے ڈاکٹروں، پرائیویٹ پریکٹیشنرز اور آیوش کے شعبے کے ڈاکٹروں کو انڈین میڈیکل ایسوسی ایشن کے تعاون سے فراہم کی جائے گی۔ اس کے علاوہ محکمہ صحت کے تعاون سے مقامی اداروں کے ملازمین کے لیے تربیت کا بھی اہتمام کیا جا رہا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: