உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ​​ٹی آر ایس لیڈر کے خلاف مقدمہ درج، ہمنتا بسوا سرما کی سیکورٹی میں خلل اندازی پڑی بھاری

    حیدرآباد: مائیک توڑ کر آسام کے وزیر اعلیٰ ہیمنت بسوا سرما سے بدسلوکی کی کوشش

    حیدرآباد: مائیک توڑ کر آسام کے وزیر اعلیٰ ہیمنت بسوا سرما سے بدسلوکی کی کوشش

    Himanta Biswa Sarma: پولیس نے الزام لگایا کہ جب آسام کے وزیر اعلیٰ ایم جے مارکیٹ پہنچے تو فوراً بھگوانتھ راؤ نے انہیں اسٹیج پر مدعو کیا اور تلنگانہ کے وزیر اعلیٰ کے خلاف تقریر شروع کر دی۔ اسی دوران ٹی آر ایس لیڈر نندو بلال اسٹیج پر آئے اور بھگونت راؤ سے زبردستی مائیک چھین لیا اور غلط طریقے سے انہیں تقریر کرنے سے روک دیا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Hyderabad | Delhi | Mumbai | Jammalamadugu | Kolkata [Calcutta]
    • Share this:
      حیدرآباد پولیس نے آسام کے وزیر اعلیٰ ہمنتا بسوا سرما (Himanta Biswa Sarma) کی سیکورٹی کی مبینہ خلاف ورزی کے سلسلے میں دو الگ الگ مقدمات درج کیے ہیں۔ ٹی آر ایس لیڈر اور گنیش اتسو سمیتی کے سکریٹری کے خلاف آئی پی سی کی مختلف دفعات کے تحت یہ مقدمہ درج کیا گیا ہے۔ ایک سوموٹو کارروائی کرتے ہوئے عابڈز پولیس نے نندا کشور ویاس عرف نندو بلال کے خلاف آئی پی سی کی دفعہ 352 (حملہ یا مجرمانہ قوت)، 341 (غلط پابندی) کے تحت مقدمہ درج کیا ہے۔

      پولیس نے الزام لگایا کہ جب آسام کے وزیر اعلیٰ ایم جے مارکیٹ پہنچے تو فوراً بھگوانتھ راؤ نے انہیں اسٹیج پر مدعو کیا اور تلنگانہ کے وزیر اعلیٰ کے خلاف تقریر شروع کر دی۔ اسی دوران ٹی آر ایس لیڈر نندو بلال اسٹیج پر آئے اور بھگونت راؤ سے زبردستی مائیک چھین لیا اور غلط طریقے سے انہیں تقریر کرنے سے روک دیا۔

      دریں اثناء پولس نے بھاگیہ نگر گنیش اتسو سمیتی کے سکریٹری بھگونت راؤ کے خلاف بھی مبینہ طور پر ٹی آر ایس لیڈر پر حملہ کرنے کا مقدمہ درج کیا ہے۔ ٹی سنیل ایک پولیس کانسٹیبل نے عابڈز پولیس میں درج اپنی شکایت میں الزام لگایا ہے کہ جمعہ کو گنیش وسرجن جلوس کے دوران آسام کے وزیر اعلیٰ ایم جے مارکیٹ میں ڈائس پر آئے اور بھگونت راؤ نے تلنگانہ کے وزیر اعلیٰ کے خلاف توہین آمیز تقریر شروع کی اور اے آئی ایم آئی ایم کے سامنے ان کا کتے سے موازنہ کیا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      صدر جمہوریہ دروپدی مرمو نے کیا غلام علی کو Rajya Sabha کے لئے نامزد، کشمیر سے رکھتے ہیں تعلق

      یہ بھی پڑھیں:

      ملکہ برطانیہ الزبتھ دوم کے شوہر شہزادہ فلپ کا 99 برس کی عمر میں انتقال

      اسی دوران ٹی آر ایس لیڈر نندو بلال اسٹیج پر آئے اور بھگوانت راؤ سے مائیک چھین لیا۔ فوری طور پر بھگوانت راؤ اور دیگر نے نندو بلال پر حملہ کیا اور اسے مارا پیٹا۔ پولیس نے بھگونت راؤ کے خلاف آئی پی سی کی دفعہ 504 (کسی بھی شخص کو اکسانا)، 352 (کسی بھی شخص کو مجرمانہ طاقت)، 341 (غلط طریقے سے روکنا) کے تحت مقدمہ درج کیا ہے۔ پولس دونوں معاملات کی تحقیقات کر رہی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: