உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    جعلی ویڈیووائرل ہونےکےبعدحیدرآباد پولیس کی وارننگ، عوام سے چوکنارہنےاوراحتیاط برتنےکی اپیل

    راجہ سنگھ کے خلاف حالیہ احتجاج کے دوران ’سر تن سے جوڑا‘ کا نعرہ لگایا تھا۔

    راجہ سنگھ کے خلاف حالیہ احتجاج کے دوران ’سر تن سے جوڑا‘ کا نعرہ لگایا تھا۔

    شکایت کنندہ نے الزام لگایا کہ سوشل میڈیا پر گردش کرنے والے ویڈیو کلپ میں عیسیٰ مصری اور ایک اور شخص محمد صدیقی کو آپس میں بات کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔ ایم ایل اے کا حقیقی بھتیجا ہونے کا دعویٰ کرتے ہوئے انہوں نے ویڈیو کو فرضی قرارد یا اور متعلقہ شخص کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کیا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Hyderabad | Delhi | Mumbai | Kolki | Jammalamadugu
    • Share this:
      حیدرآباد پولیس (Hyderabad police) نے جمعرات کے روز جعلی خبریں یا اشتعال انگیز ویڈیوز پھیلانے والوں کو سنگین نتائج سے خبردار کیا۔ سٹی پولیس نے ایک ویڈیو کلپ کے ساتھ ٹویٹ کیا کہ جعلی خبروں اور اشتعال انگیز ویڈیوز پھیلانے سے ہوشیار رہیں۔ وہ لوگ جو جعلی پوسٹس بناتے ہیں یا شیئر کرتے ہیں، عوامی امن میں خلل ڈالتے ہیں، انہیں سنگین نتائج کا سامنا کرنا پڑے گا۔ یہ واضح پچھلے دنوں وائرل ہورہا تھے۔

      ویڈیو میں جیل میں بند بی جے پی ایم ایل اے ٹی راجہ سنگھ کا بھتیجا ہونے کا دعویٰ کرنے والے شخص نے اعلان کیا کہ اس نے اسلام قبول کر لیا ہے۔ یہ شخص عیسیٰ بن عبید مصری (Esa Bin Obaid Misri) کے ساتھ بات چیت کرتے نظر آتا ہے، دعویٰ کرتا ہے کہ وہ پہلے شیوا سنگھ (Shiva Singh) کے نام سے جانا جاتا تھا۔ سائبر کرائم پولیس نے بدھ کو راجہ سنگھ (T. Raja Singh) کے بھتیجے کہے جانے والے پی سنیل سنگھ کی شکایت درج کرنے کے بعد مقدمہ درج کیا۔

      شکایت کنندہ نے الزام لگایا کہ سوشل میڈیا پر گردش کرنے والے ویڈیو کلپ میں عیسیٰ مصری اور ایک اور شخص محمد صدیقی کو آپس میں بات کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔ ایم ایل اے کا حقیقی بھتیجا ہونے کا دعویٰ کرتے ہوئے انہوں نے ویڈیو کو فرضی قرارد یا اور متعلقہ شخص کے خلاف کارروائی کا مطالبہ کیا۔

      سٹی پولیس نے 30 اگست کو ایک سید عبداﷲ قادری عرف کشف کو بھی پی ڈی ایکٹ کے تحت ہندوؤں اور مسلمانوں کے درمیان دشمنی پیدا کرنے کے الزام میں حراست میں لیا تھا۔ کشف خود کو سیاسی اسٹراٹیجسٹ اور شہری حقوق کا کارکن بتاتا ہے، اس نے مبینہ طور پر راجہ سنگھ کے خلاف حالیہ احتجاج کے دوران ’سر تن سے جوڑا‘ کا نعرہ لگایا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:


       

      پولیس نے تعزیرات ہند کی دفعہ 153 (اے) اور 505 (2) کے تحت مقدمہ درج کیا ہے۔ عیسیٰ مصری ایک تاجر اور کانگریس پارٹی کے رہنما ہیں۔ شہر کے گوشہ محل حلقہ سے تلنگانہ قانون ساز اسمبلی کے رکن راجہ سنگھ کو 25 اگست کو پریوینٹیو ڈیٹینشن (PD) ایکٹ کے تحت گرفتار کیا گیا تھا۔ وہ فی الحال چیرلاپلی جیل میں بند ہیں۔

       
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: