உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    حیدرآباد میں لوگوں کو ہراساں کرنے کے خلاف انسٹا گرام پیج ’جھمونڈا‘ پر تحقیقات شروع، احتیاط برتنے کی اپیل

    ''جلد ہی ہم اسے پکڑ لیں گے،‘‘

    ''جلد ہی ہم اسے پکڑ لیں گے،‘‘

    Hyderabad city police: انسٹاگرام پیج کی بدنامی اس وقت ہوئی جب کم از کم تین افراد نے دیکھا کہ ان کی ویڈیوز پیج پر اپ لوڈ ہو رہی ہیں جب وہ اپنے دوستوں کے ساتھ بیٹھے تھے۔ انہوں نے حیدرآباد پولیس سے رابطہ کیا، جس کے بعد ’جھمنڈا_آفیشل‘ پیج کے ایڈمنسٹریٹر کے خلاف تین مقدمات درج کیے گئے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Hyderabad | Jammu | Lucknow | Karnal | Assam
    • Share this:
      حیدرآباد سٹی پولیس (Hyderabad city police) کی سائبر کرائم ٹیم کی جانب سے انسٹاگرام پیج ’جھمونڈا_آفیشل‘ (Jhamunda_official) کے خلاف لوگوں کو ہراساں کرنے سے متعلق تحقیقات شروع کی گئی ہیں۔ یہ پیج استعمال کرنے والا شخص نوجوانوں کی پرائیویسی پر حملہ کر رہا ہے۔ وہ خاص طور پر ایسے نئے نویلے جوڑوں کا تعاقب کر رہا ہے، جن کی شادی کی تصاویر یا ویڈیوز انسٹاگرام پر موجود ہیں۔ اب تک اس پیج کے خلاف تین مقدمات درج کیے گئے ہیں۔

      ایک واقعہ میں ایک نوجوان کو حیدرآباد کے ایک شاپنگ مال میں ایک جوڑے نے ان کی فلم بندی کرنے اور انسٹاگرام پر 'جھمونڈا' پیج پر ویڈیو بھیجتے ہوئے پکڑ لیا۔ اسے تنبیہ کرنے کے بعد جوڑے نے کہا کہ ہم پولیس شکایت درج نہیں کریں گے، لیکن انھوں نے آئندہ ایسی حرکت نہ کرنے کے لیے کہا ہے۔

      انسٹاگرام پیج کی بدنامی اس وقت ہوئی جب کم از کم تین افراد نے دیکھا کہ ان کی ویڈیوز پیج پر اپ لوڈ ہو رہی ہیں جب وہ اپنے دوستوں کے ساتھ بیٹھے تھے۔ انہوں نے حیدرآباد پولیس سے رابطہ کیا، جس کے بعد ’جھمنڈا_آفیشل‘ پیج کے ایڈمنسٹریٹر کے خلاف تین مقدمات درج کیے گئے ہیں۔ یہ پیج یا اس کے مالک کم و بیش 22 تا 35 سال کے نوجوان ہیں۔ مزید یہ کہ انسٹاگرام پر پیج کے فالوورز سے یہ بھی کہا گیا ہے کہ وہ کسی بھی دوسرے کی ایسی ویڈیوز شیئر کریں جس کی وجہ فلم بنانا چاہتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      حیدرآباد پولیس کے ایک اہلکار نے کہا کہ ’’جھمونڈا‘‘ پیج اور اس کی سرگرمیوں کو معلوم کرنے کے لیے ایک خصوصی ٹیم تشکیل دی گئی ہے۔ جلد ہی ہم اسے پکڑ لیں گے،‘‘
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: